silent treatment

30-03-2019 11:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik heb jullie advies nodig. Ik zit al 25 jaar in een haat/liefde relatie en de laatste twee jaar was er meer haat dan liefde. Ik woon in Frankrijk (hij is Frans), maar in een ander gebied als hij. Hij werkt 4 maanden in de winter en komt daarna naar het zuiden waar ik woon, dat hebben we samen 2 jaar geleden besloten. Onze relatie is vrij heftig over gegaan in januari na een ruzie. Nu heb ik wat dringende vragen over de nabije toekomst (dochter van 16, huisvesting enz...) dus ik heb wat aardige smsjes gestuurd. Resultaat: zwijgen. Ik wil geen oorlog, maar ik vraag me af wat dit betekent. Het voelt als manipulatie en controle willen houden. En ergens lukt het hem nog ook want ik kan geen kant uit dan afwachten. Wat denken jullie? Waarom doet hij dit? En wat kan ik doen? Alvast bedankt voor de reacties!
Als hij niet reageert, trek jij je eigen plan lijkt mij
Als hij er geen mening over heeft, zul jij op je eigen plan moeten vertrouwen, denk ik.
Geen nieuws, goed nieuws? :@@:
gizzmo-returns schreef:
30-03-2019 12:46
Als hij niet reageert, trek jij je eigen plan lijkt mij
Lijkt mij ook.
Die dochter van 16 is van hem en negeert hijj ook? Zo ja, dan trek je toch helemaal je eigen plan.
anoniem_382861 wijzigde dit bericht op 30-03-2019 21:09
0.60% gewijzigd
Ik zou zeggen, zoek op youtube eens op dit onderwerp
Ik snap sowieso niet waarom je al 25 jaar in een haat-liefde relatie zit. Zonde van je leven.
Als hij ook geen contact met zijn kind houdt dan is de relatie echt over. En is hij een waardeloze vader.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Wat zijn de vragen en hoe belangrijk is zijn antwoord? Spreekt hij je dochter wel?
Je OP is niet duidelijk, wiens dochter en huisvesting gaat het om en waarom is dat van hem afhankelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven