Vraag (web)winkels meubels
zaterdag 30 maart 2019 om 22:52
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar leuke, betaalbare retro (vintage) meubelen. Ik ben online een aantal leuke winkels tegengekomen, o.a. Maisons du Monde, Gigameubel, Homestock en Made.com. Nu lees ik over die laatste veel horrorverhalen en laat ik daar nou net de meeste meubels hebben uitgezocht. Mijn eerste vraag is of iemand hier misschien ervaring heeft met Made.com? Meestal worden vooral klachten op internet geplempt en de positieve verhalen niet perse, maar dit zijn wel veel klachten. Tweede vraag, weet iemand vergelijkbare (web)winkels? Ik zou er erg mee geholpen zijn.
Ik ben op zoek naar leuke, betaalbare retro (vintage) meubelen. Ik ben online een aantal leuke winkels tegengekomen, o.a. Maisons du Monde, Gigameubel, Homestock en Made.com. Nu lees ik over die laatste veel horrorverhalen en laat ik daar nou net de meeste meubels hebben uitgezocht. Mijn eerste vraag is of iemand hier misschien ervaring heeft met Made.com? Meestal worden vooral klachten op internet geplempt en de positieve verhalen niet perse, maar dit zijn wel veel klachten. Tweede vraag, weet iemand vergelijkbare (web)winkels? Ik zou er erg mee geholpen zijn.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
zondag 31 maart 2019 om 10:45
Ja, zoiets bedoel ik inderdaad. We hebben hier in de omgeving 5 redelijk grote kringloopwinkels zitten, maar die verkopen vooral heel veel troep. En ook echt oude meuk wat ik met geen mogelijkheid een moderne touch kan geven. Heel soms kom je pareltjes tegen, een paar weken geleden hele leuke bistrostoeltjes gekocht, maar verder kom ik hier echt niet. En kom er ongeveer wekelijks. Ook op Marktplaats heb ik nog niet gevonden wat ik zoek. Wel bedankt voor het meedenken in ieder geval!
dinsdag 2 april 2019 om 22:27
Hoi NorthCape! Normaal heb ik dat ook, maar ik vind maar niets naar mijn smaak. En heel toevallig kwam Sofacompany gister als gesponsorde advertentie langs op Instragram en ben er zelfs al uit. Leuke site, mooi spul en zo aan de reviews te lezen ook betrouwbaar.
donderdag 4 april 2019 om 15:35