Vraag (web)winkels meubels

30-03-2019 22:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar leuke, betaalbare retro (vintage) meubelen. Ik ben online een aantal leuke winkels tegengekomen, o.a. Maisons du Monde, Gigameubel, Homestock en Made.com. Nu lees ik over die laatste veel horrorverhalen en laat ik daar nou net de meeste meubels hebben uitgezocht. Mijn eerste vraag is of iemand hier misschien ervaring heeft met Made.com? Meestal worden vooral klachten op internet geplempt en de positieve verhalen niet perse, maar dit zijn wel veel klachten. Tweede vraag, weet iemand vergelijkbare (web)winkels? Ik zou er erg mee geholpen zijn.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Je bedoelt dus nieuwe meubels in de stijl van 50-60 jaar geleden?

Misschien dat je leuke meubels vindt bij de kringloop die je zelf een moderne touch kan geven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
31-03-2019 09:46
Je bedoelt dus nieuwe meubels in de stijl van 50-60 jaar geleden?

Misschien dat je leuke meubels vindt bij de kringloop die je zelf een moderne touch kan geven.
Ja, zoiets bedoel ik inderdaad. We hebben hier in de omgeving 5 redelijk grote kringloopwinkels zitten, maar die verkopen vooral heel veel troep. En ook echt oude meuk wat ik met geen mogelijkheid een moderne touch kan geven. Heel soms kom je pareltjes tegen, een paar weken geleden hele leuke bistrostoeltjes gekocht, maar verder kom ik hier echt niet. En kom er ongeveer wekelijks. Ook op Marktplaats heb ik nog niet gevonden wat ik zoek. Wel bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Geen ervaring mee, ik wil mijn meubels eerst in het echt zien/voelen.

Ik denk dat sofacompany ook in je sfeer past, zij hebben winkels.
Hoi NorthCape! Normaal heb ik dat ook, maar ik vind maar niets naar mijn smaak. En heel toevallig kwam Sofacompany gister als gesponsorde advertentie langs op Instragram en ben er zelfs al uit. Leuke site, mooi spul en zo aan de reviews te lezen ook betrouwbaar.
made.com heeft ook fisieke showrooms in een paar steden in NL. Die zijn leuk om te bezoeken om te kijken en proberen van meubels en inspiratie te krijgen.
Hoi *smee, bedankt. Ik weet dat ze in Amsterdam zitten. Maar ik lees erg veel negatieve reviews en de boekenkast die ik wel graag wilde hebben had een levertijd van 14-18 weken. Ben dus inmiddels maar verder gaan kijken...
14-18 weken duurt wel lang.....
Daarom. En die kast is leuk, maar er zijn net zulke leuke kasten te krijgen waar ik niet zo lang op hoef te wachten. Dus laat maar ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven