Kamperen, maar waar?

29-03-2019 10:25 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,
Ik weet dat ik met deze vraag eigenlijk naar ‘n reisbureau zou moeten stappen, maar ik heb meer vertrouwen in jullie.

Situatie:
Man, ik, zoon 11 en dochter 10 willen na 2 jaar Schotland en Noorwegen heel graag weer es onze tent uitlaten.
Ik houd van liggen en lezen bij een zwembad (warm weer ook graag!), man houdt van bergen en natuur en dingen zien. Kinderen houden ook van zwemmen en willen graag iets te doen hebben.
Man vooral wordt enorm niet blij van heel grote, toeristische campings met animatie en schoteltelevisies enzo. Ik vrees dat je weinig keuze hebt als je een fatsoenlijk zwembad + glijbaan wilt. En dat warme weer, dus.

Vraag:
Het maakt me eigenlijk niet uit naar welk land we gaan (man wel: die wil niet naar Frankrijk!), als er maar een leuke camping en ‘iets te zien’ qua natuur en stadjes in de buurt is. En dat warme weer dus.

Iemand hier die haar fantastische campingervaring in Spanje, Italië, Kroatië of een ander land waar ik niet eens opkom maar ook fantastisch is met mij wil delen?
minnimouse schreef:
29-03-2019 19:42
Kijk eens in Oostenrijk.
Prachtige campings in het groen, tussen de bergen, zon en ook genoeg campings met een zwemparadijs.
Ja in Oostenrijk vind je dit wel. Het zwembad is dan wel ook gelijk voor gasten van buiten de camping. Vorig jaar zo'n heerlijke vakantie gehad.
gatinmijnsok wijzigde dit bericht op 18-07-2019 17:37
0.14% gewijzigd
minnimouse schreef:
Kijk eens in Oostenrijk.
Prachtige campings in het groen, tussen de bergen, zon en ook genoeg campings met een zwemparadijs.
Lijkt mij ook.

Of Zwitserland aan een meer.
pixymama schreef:
29-03-2019 17:59
Deze ook nog bekeken, maar ik vind het Zwarte Woud niet warm genoeg - tenzij we zo’n zomer krijgen als afgelopen zomer natuurlijk.
Niet boeken als je ruime plekken wilt en niet te veel animatie. De temperatuur is heerlijk daar. Echt goede warme zomers!!
minnimouse schreef:
Kijk eens in Oostenrijk.
Heb je namen van campings?
Wij zijn op zoek naar een stacaravan en de must is een leuk zwembad met minimaal 1 glijbaan, maar ik kan nog niets vinden.
Ik verkeerde eigenlijk altijd in de veronderstelling dat je aan de ándere kant van de bergen van Oostenrijk en Zwitserland moest zijn voor lekker (=+25 graden) weer? Daarom me ook nooit verdiept in die landen.
Fout, dus?

We zijn nu ook in Slovenië aan het kijken. Best groot nog, Europa...
Rubble schreef:
31-03-2019 19:18
Heb je namen van campings?
Wij zijn op zoek naar een stacaravan en de must is een leuk zwembad met minimaal 1 glijbaan, maar ik kan nog niets vinden.
Geen glijbaan, maar wel leuk: https://www.sterrencampings.nl/campings ... rowse=True
minnimouse schreef:
31-03-2019 20:51
Geen glijbaan, maar wel leuk: https://www.sterrencampings.nl/campings ... rowse=True
Bedankt! Dit ziet er ontzettend leuk uit. Helaas geen stacaravan meer beschikbaar als wij vrij hebben.

Mocht je nog meer van deze parels hebben, graag!
viva-amber schreef:
29-03-2019 10:33
Misschien net over de grens in Spanje aan de oost kant dan heb je zowel kust als de uitlopers van de Pyreneeën in de buurt. Dus 1 van deze: https://www.spanjevoorjou.com/camping-s ... neeen.html
Nogmaals dank voor jouw tip - we vertrekken morgen naar een van deze campings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven