Mode & Beauty alle pijlers

Bruiloftsgast jurkjes tips sites

02-04-2019 09:05 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een jurkje voor een bruiloft dit voorjaar. Als ik hierop google kom ik vooral terecht op websites zoals Zalando, Wehkamp, etc. Weten jullie misschien wat leukere/andere websites?
Prijscategorie tot €150.

Bedankt!
wat is je stijl? wat is je leeftijd? wat is je figuur?
Nog een thema waar we rekening mee moeten houden?
lilalinda schreef:
02-04-2019 09:12
wat is je stijl? wat is je leeftijd? wat is je figuur?
Nog een thema waar we rekening mee moeten houden?
Ooh ja dat zijn wel handige dingen om te weten. Ik ben 31, slank (maat 36/38), 175cm, thema is zomers chique.
Ik hou van jurken met een mooie stof die soepel vallen, qua hoogte liefst tussen knieën en enkel in.
Is Steps niet zo’n winkel die dat soort jurken heeft?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Ik heb zelf een jurk gekocht bij Honneloeloe.
topvintage!
Perfectly basics, asos, la dress
Steps of Didi misschien?
Bijenkorf
Donna Li heeft ook altijd erg leuke jurken! Die zijn meestal wel wat korter (net boven de knie) maar misschien toch het kijken waard
Oh ik lees mee. Ik ben getuige van mijn vriendin en het moet iets van een groene jurk worden iom de bruid en de andere getuige.
Lola & Liza heeft ook altijd veel leuke jurken.
Ted Baker en LK Bennett :-D
Monsoon, Ana Alcazar
Tvp :)

Ik slaag ook altijd goed bij the little dress company. Prima bezorging. De jurken van katoenmix zijn erg mooi.
Carla in Amsterdam heeft altijd mooie jurken vind ik.
Ik koop niks online, ik moet het echt zien en passen in een winkel.
Want ik heb wel eens een jurk online besteld en dat hangt dan als een zak om mij heen.
Chique jurken moeten vaak iets vermaakt worden.
1.65 en maat 34.
Ik vind dat ze momenteel supermooie jurkjes hebben bij de H&M. Kleine greep uit wat ik mooi vind:
Afbeelding
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
wiezel schreef:
02-04-2019 13:36
Ik vind dat ze momenteel supermooie jurkjes hebben bij de H&M. Kleine greep uit wat ik mooi vind:
Afbeelding
Nadeel van H&M is dat het leukste jurkje drie keer rondloopt op de bruiloft (TopVintage heeft datzelfde risico, uitgemolken)
lilalinda schreef:
02-04-2019 13:47
Nadeel van H&M is dat het leukste jurkje drie keer rondloopt op de bruiloft (TopVintage heeft datzelfde risico, uitgemolken)
En vergeet Steps niet in dat rijtje :biggrin:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Bedankt voor de tips, ik ga nu alles is bekijken!
Steps, Didi, h&m etc is echt niet wat ik zoek. Beetje bohemian stijl vind ik wel leuk. Heb nu ergens een leuke jurk gezien maar dat is met een printje, niet echt geschikt voor een bruiloft denk ik?

https://m.aboutyou.nl/p/vila/zomerjurk-vinola-4188250
Zebra123 schreef:
02-04-2019 16:53
Steps, Didi, h&m etc is echt niet wat ik zoek. Beetje bohemian stijl vind ik wel leuk. Heb nu ergens een leuke jurk gezien maar dat is met een printje, niet echt geschikt voor een bruiloft denk ik?

https://m.aboutyou.nl/p/vila/zomerjurk-vinola-4188250
ik vind deze prachtig en zeker wel geschikt hoor!
https://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/ ... o_s=gplanl

zelfde jurk, ik vind hem echt mooi!
Mooi! Ik vind het wel kunnen hoor. Zeker voor een voorjaarsbruiloft. Evt nog een mooie shawl erbij voor de warmte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven