Mode & Beauty alle pijlers

Golden Rose oogschaduw

01-04-2019 20:18 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar oogschaduw die een beetje gemëleerd is.
Ik ben er zelf niet zo'n ster in om met uni kleuren iets knaps op mijn ogen te krijgen.

Ik heb een aantal jaren terug van maybelline een cosmos serie gehad. Maar die kan ik nergens meer krijgen.
Nu ben ik op zoek naar een nieuw soort.

De terracotta serie van Golden Rose lijkt me wat ik zoek.
Maar die kleuren.. ik word er niet wijzer van op internet. Kleuren op een scherm of in het echt, daar zit nog al verschil in.

Is er iemand die er ervaring mee heeft? Die weet waar het verkocht wordt? In West-Friesland liefst 😊
Ik ken een salon in zuid-west Friesland die veel van dat merk verkoopt. Misschien kan ik je pben?
Verlang naar wat je al hebt
Als je er niet zo handig mee bent, waarom kies je dan precies een merk dat moeilijk te verkrijgen is? Laat je ergens adviseren waar ze het merk voeren of koop een ander merk waar iemand je over kan adviseren. Er zijn zo ontzettend veel merken te koop.
@balt. Je mag me pb-en. Graag zelfs.

@nitflex. Je hebt een punt.
Ik ben echt op zoek naar gemëleerde oogschaduw en die zie ik dus nergens liggen.

Als iemand een merk weet die dat wel heeft dan hou ik me aanbevolen.
Bedoel je met gemêleerd dat het er verschillende kleuren doorheen lopen? Misschien kun je zoeken op “baked eyeshadows”, die zijn dat vaak. Maar ja, zonder te zien wat je oogkleur, huidskleur, en hoeveel ruimte je op ooglid je hebt, met of zonder vouw, etc. is dat toch moeilijk adviseren.
Pb lukt niet.. kun je mij eerst een sturen?
Balt, als het goed is heb je een pb.
Yes, en beantwoord!
Antwoord terug 😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven