Uitgerekend 2e helft oktober 2019 met tabel
dinsdag 19 februari 2019 om 09:09
Voor iedereen die uitgerekend in de tweede helft van oktober.
TABEL IS VOL
Lapapaya
TABEL IS VOL
| Naam | Lfd (v/m) | Kindje | Ronde | UD | Afsprkn | Bijz.heden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| JoyeuxNoel | 30/35 | 1 | 1 | 13 okt | 16 april echo+nipt, 29 april gynaecoloog | |
| Duna_2015 | 33/36 | 2 | 8 | 19 okt | 27 maart termijnecho, 2 april afspraak verloskundige en gynaecoloog | |
| Annemyn90 | 23/27 | 1 | 1 | 31 okt | 9 april termijnecho | |
| Pavo07 | 28/34 | 2 | 7 | 22 okt | 5 april termijnecho | mk aug & ma nov |
| xx__Juffie | 27/30 | 1 | 5 | 25 okt | 30maart echo | |
| Mutsie91 | 27/28 | 1 | 5 | 24 okt | ||
| CherryBlossom- | 27/33 | 1 | 23 | 26 okt | 10 april termijnecho | |
| Saqua | 35/35 | 2 | 5 | 26 okt | 5 april echo | ma sept |
| Marina-87 | 31/40 | 2 | 2 | 27 okt | |
|
| Manon | 28/30 | 1 | 13 | 27 okt | ||
| Leasol | 31/33 | 1 | 5 | 27 okt | termijn echo 3 april | |
| Borisdeporis | 22/24 | 1 | 1 | 28 okt | |
|
| Mariëlle2uit7 | 30/30 | 3 | 5 | 28 okt | ||
| Noriyuki | 34/34 | 5 | 2 | 29 okt | ||
| Lavendel27 | 28/30 | 3 | 1 | 30 okt | 21 maart echo | |
| Yellow-89 | 30/32 | 2 | 3 | 31 okt | |
|
| Lize1 | 28/32 | 1 | 5 | 29 okt | ||
| Extra plekje | ?/? | ? | ? okt | |||
| Extra plekje | ?/? | ? | ? okt |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:16
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.69% gewijzigd
zondag 31 maart 2019 om 23:11
Vervelend dat je je zo beroerd voelt Saqua. Wel begrijpelijk dat je je zorgen maakt als je van die harde steken hebt maar dat is vast nergens voor nodig. Er gebeurt momenteel zoveel van binnen, het kan van alles zijn. Heb je vrijdag een echo? Hopelijk ben je dan weer gerustgesteld en ga je je als de kwetsbare tijd voorbij is minder snel bang voelen. Goed om erover te praten met iemand want het zou zonde zijn als je daardoor niet van je zwangerschap kunt genieten.
Staan er nog meer termijnecho's op de planning deze week?
Ik moet nog een volle week geduld hebben helaas.
Staan er nog meer termijnecho's op de planning deze week?
Ik moet nog een volle week geduld hebben helaas.
dinsdag 2 april 2019 om 10:33
Succes en veel plezier allemaal!
Op Facebook zitten we inmiddels met 12 meiden, dus mocht iemand zich nog willen aansluiten: gezellig!
Hier alles zn gangetje. Kijk erg uit naar vrijdag. Hopelijk alles nog oké. Ik heb helaas best wel last van lage bloeddruk, veel duizelig en moet vaak gaan zitten. Hopelijk wordt dat beter!
Op Facebook zitten we inmiddels met 12 meiden, dus mocht iemand zich nog willen aansluiten: gezellig!
Hier alles zn gangetje. Kijk erg uit naar vrijdag. Hopelijk alles nog oké. Ik heb helaas best wel last van lage bloeddruk, veel duizelig en moet vaak gaan zitten. Hopelijk wordt dat beter!
dinsdag 2 april 2019 om 15:50
Haha ik vind het ook wel jammer dat het hier rustiger is.
Wij hebben morgen 1e afspraak bij nieuwe gynaecoloog ivm verhuizing. Hopelijk krijgen we weer een echo, maar laatst nog 1 gehad in het andere ziekenhuis dus zal wel niet :p
Verder gaat het goed hier al heb ik helaas wel veel last van mijn darmziekte, zit nu ook in de ziektewet. Maar het babynieuws geeft juist ook wel veel energie dus das mooi
Hoe gaat t met jullie? Vanaf wanneer kun je de baby gaan voelen, hebben jullie daar een idee van? Lijkt me zo gek en bijzonder!
dinsdag 2 april 2019 om 17:28
Joyeux, ik voelde vanaf 18 weken zwangerschap het kindje. Het kan wel verschillend zijn. Ook is het afhankelijk van of je placenta achter of voorin ligt.
Zwangerschapskleding bestelde ik vaak online, H&M heeft wel een mama-sectie maar voor de rest zijn er weinig fysieke winkels over daarvoor.
Balen dat je in de ziektewet zit, maar het is voor een goede reden haha.
Pavo, balen van je bloeddruk. Zelf heb ik vaak ook een lage. In een zwangerschap kan je wel vaak beter een lage hebben want meestal wordt ie nog wel iets hoger (en te hoog is niet goed). Maar vervelend is duizelig zijn wel!
Mocht het vrijdag goed zijn durf ik me misschien ook op fb aan te sluiten.
Zwangerschapskleding bestelde ik vaak online, H&M heeft wel een mama-sectie maar voor de rest zijn er weinig fysieke winkels over daarvoor.
Balen dat je in de ziektewet zit, maar het is voor een goede reden haha.
Pavo, balen van je bloeddruk. Zelf heb ik vaak ook een lage. In een zwangerschap kan je wel vaak beter een lage hebben want meestal wordt ie nog wel iets hoger (en te hoog is niet goed). Maar vervelend is duizelig zijn wel!
Mocht het vrijdag goed zijn durf ik me misschien ook op fb aan te sluiten.
dinsdag 2 april 2019 om 18:02
Hier ook druk geweest! Termijnecho was goed, dat waa echt heel fijn. Alles erop en eraan! Nu ook langzaamaan aan iedereen gaan vertellen.
@pavo, ik had zowel jou als lavendel al een bericht gestuurd tijd geleden over de Facebook groep, maar ik denk dat het niet helemaal goed is gegaan.
Zwangerschapskleding ga ik denk ik bestellen... vooral s avonds zitten mn broeken erg strak.
@pavo, ik had zowel jou als lavendel al een bericht gestuurd tijd geleden over de Facebook groep, maar ik denk dat het niet helemaal goed is gegaan.
Zwangerschapskleding ga ik denk ik bestellen... vooral s avonds zitten mn broeken erg strak.
Live your life with love and laughter
woensdag 3 april 2019 om 13:12
Sorry het lukt me indd niet echt om fb en dit te combineren. Ook meer omdat ik daar alles kwijt kan en ik dit hier niet durf ivm mijn medische achtergrond en dan herkenbaar ben. Ik lees alles vaak ff door en vergeet dan later te reageren.
Verder gaat alles gelukkig goed. Nog steeds heel bang dat het mis zal gaan. Maar vorige week bij 8,5 nog een sterk kloppend hartje mogen zien. Volgende week termijn echo. Daarna geloof ik er wel in dat het goed komt.
Verder gaat alles gelukkig goed. Nog steeds heel bang dat het mis zal gaan. Maar vorige week bij 8,5 nog een sterk kloppend hartje mogen zien. Volgende week termijn echo. Daarna geloof ik er wel in dat het goed komt.
woensdag 3 april 2019 om 13:53
woensdag 3 april 2019 om 19:22
vrijdag 5 april 2019 om 11:11
Hier net een goede echo gehad en drie dagen vooruit gezet. Uitgerekende datum is nu 23 oktober. Kan iemand dat voor me aanpassen in de tabel.
Ben heel blij en voelt ook nog onwerkelijk dat je met zo weinig klachten (behalve een dikke buik in de avond) zo'n klein frummeltje ziet bewegen.
Ik durf nu fb ook wel aan, ga even kijken hoe ik DM kan sturen!
Ben heel blij en voelt ook nog onwerkelijk dat je met zo weinig klachten (behalve een dikke buik in de avond) zo'n klein frummeltje ziet bewegen.
Ik durf nu fb ook wel aan, ga even kijken hoe ik DM kan sturen!
maandag 29 april 2019 om 12:34
Welke facebookpagina is het? Ik sluit graag aan!!pavo07 schreef: ↑02-04-2019 10:33Succes en veel plezier allemaal!
maandag 29 april 2019 om 12:39
Waak er dan ook Zeker voor dat jij straks zelf de mensen om je heen kunt vertellen dat je bevallen bent.Borisdeporis schreef: ↑27-03-2019 16:12Ja echt toevallig! Ik heb hetzelfde als jij JoyeuxNoel, eigenlijk altijd wel last.. zit nu ook in de ziektewet. We hebben de Infliximab opgehoogd naar eens per 6 weken, maar verder is het wel te doen.
@Pocassie, ik waardeerde het ook écht niet... Heb m'n zwager publiekelijk 'bedankt' in de familie groepsapp.Hij zei eerst nog "heb ik niet gedaan..." en had toen snel mijn (jonge!) nichtje opgezocht op Instagram en haar een heel raar bericht gestuurd. Ben ik nog steeds pissig over. En toen vertelde mijn schoonmoeder vrijdag dus heel casual dat mijn schoonvader het ook doorverteld had... wtf. Ik gaf aan er echt niet blij mee te zijn en toen zei ze, "dan had je specifiek moeten zeggen dat het niet doorverteld mocht worden".
![]()
Maargoed, prima, met een volgende zwangerschap weten ze het gewoon als allerlaatste.
Wij hadden onze ouders verteld dat we in het ziekenhuis waren omdat de bevalling was begonnen. En mijn moeder heeft iedereen gezellig geappt dat ik aan het bevallen ben. Met als gevolg dat mijn man en ik direct na de bevalling iedereen al moesten inlichten omdat we wilde voorkomen dat mensen het via via zouden horen. En tot op de dag van vandaag krijg ik nog steeds een naar en onrustig gevoel bij dat hele gebeuren.
dinsdag 23 juli 2019 om 21:33
Best erg eigenlijk.. Hier gaat het met ups en downs. Mocht weer naar verloskundige praktijk maar vanochtend weer ziekenhuis ochtendje gehad. Moest testen op blaasontsteking, gedaan op mijn werk niets maar wel eiwitten. Dat terwijl ik hoge bloeddruk had voor 20 weken. Bloeddruk getest vanochtend en idd het stijgt weer. Zijn benieuwd of het uit kan lopen op zwangersvhapsvergiftiging. Heb er zelf niet veel hinder van eigenlijk.
Meer last van maagzuur en bandenpijn/bekken. Bekende kwaaltjes toch?
Hoe is het met jou?/jullie?
woensdag 24 juli 2019 om 06:21
CherryBlossom Hahaha ja... Er is al zo lag niks meer geschreven hier. Maar nou, dat is dus nog wel spannend zo te horen! Ik hoop voor je dat het wat bijtrekt. Vervelend voor je dat je last van die kwaaltjes hebt! Hoe ver ben je nu? En weet je het geslacht van je baby?
Hier gaat alles goed! Kan moeilijk slapen 's nachts omdat ik vaak moet plassen, dus wat vermoeid overdag. Verder (nog) nergens last van.
Hier gaat alles goed! Kan moeilijk slapen 's nachts omdat ik vaak moet plassen, dus wat vermoeid overdag. Verder (nog) nergens last van.