Verliefd
maandag 8 april 2019 om 10:01
Heyy, ik zit met een dilemma..
Ik praat op snapchat en whatsapp al een kleine 2 maand met een meisje die nog geen 20min van mij vandaan woont.
Wij vinden elkaar erg leuk, we praten leuk met elkaar alsof we al relatie hebben en ze noemt me altijd bby en ze gaf haar nmmr ook uitzichzelf aan mij via snapchat. Ik wil graag met haar afspreken en zij wilt dat ook graag met mij alleen laatst vroeg ik haar: laten we in paasvakantie gaan afspreken? Toen zei ze even kijken want ik ga rond die tijd ook naar turkije.. en vorige week vrijdag zouden we bellen om 10 uur savonds maar ik appte haar kwartiertje van te voren als ze al klaar was omdat ze hw maakte... en toen kreeg ik als antwoord dat ze uitging want vrienden hadden haar gevraagd om mee te gaan. Dus als ik dr niet had geappt.. had ik wss niks gehoord van dr dat ze uitging. Maar ze zei dat ze miss nog wel kon bellen als ze om half 3 weer terug was, maar dat kon niet meer dus zei ze dat we sws die aankomende week gingen bellen maar dat is niet gebeurd. Dus ik zit even in twijfel. Durf haar ook niet echt meer hierom te vragen (afspreken/bellen) want straks kom ik zeurderig over. Alhoewel ze wel vertelde dat ze druk leventje heeft (havo school) (hockey) en zal beetje onzekerheid misschien een rol spelen? Dat ze bang is dat ik haar niet meer leuk zal vinden als we bellen of afspreken? (Bovendien had ik haar op instagram in 3 verschillende fotos getagd van mij.. maar ze heeft van al die 3 fotos haar tag verwijderd) Dusja ik weet het gwn niet meer.. vind ze me nou wel leuk of niet terwijl ze wel verliefd praat naar mij van wil je nooit meer kwijt etc..
Ik praat op snapchat en whatsapp al een kleine 2 maand met een meisje die nog geen 20min van mij vandaan woont.
Wij vinden elkaar erg leuk, we praten leuk met elkaar alsof we al relatie hebben en ze noemt me altijd bby en ze gaf haar nmmr ook uitzichzelf aan mij via snapchat. Ik wil graag met haar afspreken en zij wilt dat ook graag met mij alleen laatst vroeg ik haar: laten we in paasvakantie gaan afspreken? Toen zei ze even kijken want ik ga rond die tijd ook naar turkije.. en vorige week vrijdag zouden we bellen om 10 uur savonds maar ik appte haar kwartiertje van te voren als ze al klaar was omdat ze hw maakte... en toen kreeg ik als antwoord dat ze uitging want vrienden hadden haar gevraagd om mee te gaan. Dus als ik dr niet had geappt.. had ik wss niks gehoord van dr dat ze uitging. Maar ze zei dat ze miss nog wel kon bellen als ze om half 3 weer terug was, maar dat kon niet meer dus zei ze dat we sws die aankomende week gingen bellen maar dat is niet gebeurd. Dus ik zit even in twijfel. Durf haar ook niet echt meer hierom te vragen (afspreken/bellen) want straks kom ik zeurderig over. Alhoewel ze wel vertelde dat ze druk leventje heeft (havo school) (hockey) en zal beetje onzekerheid misschien een rol spelen? Dat ze bang is dat ik haar niet meer leuk zal vinden als we bellen of afspreken? (Bovendien had ik haar op instagram in 3 verschillende fotos getagd van mij.. maar ze heeft van al die 3 fotos haar tag verwijderd) Dusja ik weet het gwn niet meer.. vind ze me nou wel leuk of niet terwijl ze wel verliefd praat naar mij van wil je nooit meer kwijt etc..
maandag 8 april 2019 om 10:36
Dacht ik ook aan.. maar zal het wel sneu vinden als het echt zo is..CourtneyTT schreef: ↑08-04-2019 10:18Zo te lezen vind ze de aandacht die je haar geeft wel leuk maar meer ook niet.
maandag 8 april 2019 om 10:45
Hoeveel 30 plussers doen dat niet via Tinder?
Catfischers zijn van alle leeftijden, dus beetje lullig om het op zijn leeftijd te gooien.
maandag 8 april 2019 om 11:03
Denk niet dat ze verliefd is hoor.
Verliefd wordt je namelijk op een persoon.
Niet op letters op een scherm.
Een persoon heeft een stem, maniertjes, een luchtje, een loopje alles waar je als mens verliefd op kan worden, of vreselijk op kan afknappen.
School en een sport is echt geen druk leventje hoor.
Daar kan je best even tussen door bellen en of afspreken.
Een persoon heeft een stem, maniertjes, een luchtje, een loopje alles waar je als mens verliefd op kan worden, of vreselijk op kan afknappen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 8 april 2019 om 11:16
Nee joh, dat is pas als je oud bent, 21 of zo. Op de leeftijd van TO wordt je nog wel verliefd op letters.Summerdance schreef: ↑08-04-2019 11:03Denk niet dat ze verliefd is hoor.
maandag 8 april 2019 om 11:55
Ik denk er wss veel te veel bij na.. en ja klinkt om via app iemand leuk vinden maar het is wel zo.. en wil best elkaar ontmoeten maar afspreken gaat lastig.. want ze heeft druk enzo dat zegt ze :/
maandag 8 april 2019 om 11:57
Jaaa precies.. en dat is juist het probleem ik wil bellen haar stem horen of afspreken en dr handje vasthoudem bijv, maar het gaat zo lastig want of ze kan niet of dit of datSummerdance schreef: ↑08-04-2019 11:03Denk niet dat ze verliefd is hoor.
Als het aan mij lag hadden we al meerdere keren gebeld of afgesproken
dinsdag 9 april 2019 om 08:46
Jaa... dat lijkt mij het beste idd. Want zo kom ik ook niet verder en bovendien dacht ik zo na van ben ik dan te lief geweest of wrm dat ze ineens zo beetje afstandelijk doet. In het begin zocht ze zelf nogweles contact..
dinsdag 9 april 2019 om 20:59
Nja dat ze me niet meevraagt is een 2e want wonen 15km van elkaar vandaan maar gaat erom dat ze compleet voorbij gaat aan onze bellen dat hadden we afgesproken en niet ff zelf zeggen van ik kan niet neeh ik moet er pas kwartier van te voren achterkomen..