Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Leek wel zomer, echt zo bizar
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
:cheer: :hello: :cheer:
:cheer: :high5: :cheer:
SHIFTY schreef:
07-04-2019 23:51
:cheer: :high5: :cheer:
:rofl: :rofl: :rofl:
:yes: :yes: :yes:
:smooch:
Jaaaaaaaaa de Gele is terug :cheer2:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
:blob: :jump: :blob: :jump:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
SHIFTY schreef:
07-04-2019 23:49
:cheer2: :bigkiss:
lollypopje schreef:
05-04-2019 13:02
Glittertje aan het genieten van je extra vrije dag? 😊💋
Ik heb heerlijk genoten van mijn extra vrije dag, ik was er ook echt aan toe.
Als kers op de taart van die vrije dag met mijn lief nog gebruik gemaakt van de koopavond op vrijdag avond in zijn regio en ik paste in kleding van een winkel waar ik dacht dat ik (nog) niks zou passen en het was niet eens de grootste maat :cheer2:

Hopelijk hebben jullie ook allemaal een fijn weekend gehad
Eat glitter for breakfast and shine all day
Shifty!
:cheer2: :hug: :cheer2: :hug: :cheer2: :bigkiss: :cheer2:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Jeeeeeej onze Minion is er weer!!!! :cheer: :cheer2: :cheer: :cheer2: :cheer: :cheer2: :cheer: :cheer2:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Wat leuk om je weer te lezen hier Shifty!
Hoe is het? Alles goed met je? :cat:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
08-04-2019 12:30
Wat leuk om je weer te lezen hier Shifty!
Hoe is het? Alles goed met je? :cat:
Ik heb jou elders een berichtje gestuurd, had je die gekregen?
Kia•Ora schreef:
08-04-2019 13:07
Ik heb jou elders een berichtje gestuurd, had je die gekregen?

Ah, nee. Ik zie dat ik wel meer heb gemist. :$
Heel irritant; mijn telefoon notificeert niet meer zoals zou moeten... en ik denk er niet altijd meer aan. :flag:
dubbel hoeft ook niet...
Geeltje!!!!! :cheer: :yes:

(En niet alleen maar een beetje komen zwaaien. Knussels wil ik.... KNUSSELS) :bigkiss:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb in ieder geval mijn best gedaan van de zon te genieten. Maar is lastig. Vanmiddag afscheid genomen van mijn opa. Het kan straks over zijn, of nog hooguit een paar dagen duren voor ik opa-loos ben :'( En dan is het even heel raar dat alles zo zonnig en bloeiend en vrolijk is.
Ah Nanny :hug: :'(
Is het zo definitief? Rare vraag misschien. Maar ik heb al 2 keer afscheid genomen van Maman en toen krabbelde ze wonderbaarlijk weer op.
Ze zwaait trouwens naar jullie. Was van 't weekend bij haar. Ze is weer opgenomen omwille van rare reactie op medicijnen, schildklierproblemen en onhoudbare pijn in de botten van haar benen. Nu even afwachten wat er uit de onderzoeken komt. Maar ze wil en zal haar verjaardag groots vieren, dus dat motiveert haar!
Ach jeetje Nanny, wat een naar nieuws :hug:

en ook een :hug: voor Blond en Maman

@Glittertje en fijn om te lezen dat jij zo'n fijn weekend hebt gehad 💋
Sterkte Nanny, en ja, bizar hè, als alles in de natuur tot leven komt en je tegelijkertijd afscheid moet nemen van iemand. Ik herken het. :hug:
Och Nanny :hug: . Sterkte vrouw :rose: .
Zolang het niet roze en strak is, zeg ik niks.
Κιττεηs schreef:
09-04-2019 18:36
Zolang het niet roze en strak is, zeg ik niks.
:blond: Ik ben roze... redelijk strak... Is het wat?
Oudblond schreef:
09-04-2019 19:04
:blond: Ik ben roze... redelijk strak... Is het wat?
Jij bent veel meer dan wat!
😘
Ik heb twee broertjes die de grootste lol hebben met een prop papier waar ik snoepjes in gepropt heb en die ik in een grote doos gegooid heb. Eerst gingen ze als wildemannen tegen die prop meppen. Met minimaal snoepresultaat. Gaandeweg gingen ze samen werken en nu zijn ze zo slim om beiden de prop in hun bekje te pakken en het papier uit elkaar te trekken en denderen de snoepjes er uit. Witje is de smulpaap die Grijsje steeds te snel af is bij de buit. Straks Grijsje maar even stiekem extra verwennen. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven