Nare dromen

09-04-2019 10:42 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb al een tijdje steeds dezelfde droom. Het gaat er telkens over dat mijn partner mij bedriegt. Het is nooit dezelfde persoon, maar ik ken ze wel steeds. Maar wat ik nog vreselijker vind is zijn koelbloedigheid. Soms huil ik en smeek ik hem terug te komen bij mij, of soms wordt ik heel kwaad. Maar telkens is hij liefdevol en teder naar dat ander meisje, maar heel emotieloos naar mij toe. We zijn ondertussen bijna 3 jaar samen en hebben al heel wat meegemaakt samen. O.A. een een tweeling verloren. Telkens denk ik dan, hoe kan je nu onze relatie zomaar weggooien na al wat we hebben meegemaakt. Ik voel me zeer ellendig bij die dromen. Ik zie mijn partner heel erg graag en weet zeker dat hij niet de man is die zou bedriegen. Maarvik wordt zot van deze dromen.
Misschien staat die droom wel voor het verlies wat jullie geleden hebben. Je bent onbewust nog steeds aan het verwerken.
Heb je het er met jouw man ook al over gehad? Heb je misschien een vorige relatie gehad waarin je werd bedrogen?

En tot slot, denk maar aan het liedje van Marco Borsato he!

Ook niet van alles een levensgroot probleem maken.

Neem je bepaalde medicamenten, want die werken ook in op de hersenen en kunnen bepaalde dromen/gedachten/gedragingen/… teweegbrengen.
Medicijnen misschien, vooral pijnstillers zijn het bij mij. En inderdaad, dromen zijn bedrog.
die ik wilde bestaat al...
Ik heb altijd nare dromen als ik het benauwd heb 's nachts.
Als mijn neus verstopt zit enzo.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven