Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Ik laat manlief af en toe met het scheermesje in de weer... vindt 'ie leuk om te doen!
quote:chica1978 schreef op 26 maart 2009 @ 17:48:

Oh ja chicaatje, beetje genante vraag misschien, maar toen jij begon over dat je niet meer ziet wat je doet als je in een bekertje plast...

Hou jij het nog een beetje bij daar? Kan me voorstellen dat je dat dus ook niet meer ziet, en lukraak mikken met een scheermes kan ook nog pijnlijk aflopen . Aan de andere kant "de boel de boel laten" spreek mij ook niet zo aan... Ik kan me nu al druk maken over wat zo'n verloskundige dan wel niet moet denken van mijn jaren '80 coupe Godzijdank...ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die hier serieus over nadenkt Je zou toch maar naar het ziekenhuis moeten en een McDreamy of Mcsteamy aan je bed hebben staan...
Echt south?! Ik vertrouw mijn man niet hoor, met een scheermes in mijn kruis.... dat kan nooit goedkomen en lijkt me doodeng!

Grappig dat jij daar ook over denkt lalie! Het is voor mij best wel een issue, probeer er verzorgd uit te zien, en ga ook met geschoren benen etc. naar de vk/ dokter altijd. Maar straks zit er natuurlijk wat in de weg.... en dan? Het laten gebeuren is echt geen optie.... my god, ik ben niet eens heel erg hairy, maar dan ziet ze straks het verschil tussen het haar van de baby en van mij kruis niet...... hoe horror!!
dubbel
Nou ik ben ook niet echt hairy van mezelf...maar ik heb hetzelfde doemscenario in mijn hoofd als jij...en wat als je dan je eigen teennagels niet meer kunt knippen en lakken? Dan kan ik niet eens m'n sokken uit...

Denk dat manlief het hier ook moet gaan doen...zelf scheren met een spiegel durf ik ook niet hoor!

De dozen van het kamertje zijn mooi! En het matrasje zo klein...
wat leuk om te lezen.. die doemscenario's... In mijn hoofd heb ik al 5 vluchttassen in gepakt, met de mooiste babykleren, met de lekkerste pyama voor mezelf, comfortfood, de video/fotocamera en 100 bandjes en memorykaartjes en allerlei andere onzinnige dingen....

Ik moest vanmiddag weer even naar het ziekenhuis (cardio) was allemaal goed hoor... Ik mag gewoon poliklinsich bevallen, maar meneer kwam nu wel weer met een ander verhaal op de proppen. Ik heb een lekkende hartklep en als ik naar de tandarts ga moet ik vooraf peniceline (hoe schrijf je dat?), voor als er veel bloed bij zou komen kijken.

Dus ik vroeg; moet ik dat dan niet als ik ga bevallen?! Zegt 'ie nou ehhh... nee, dat hoeft niet...

conclusie: ik ga bevallen zonder bloedverlies!!! Dat doe ik gewoon eventjes! Archggg!!! Kan die man zijn mond niet gewoon dicht houden i.p.v. me ongerust maken.... Ik wil niet eens weten waarom je met een lekkende hartklep peniciline moet slikken... heb geen zin in nog meer zorgen... ik doe aan struisvogelpolitiek.

Als ik dat autoongeluk nooit had gehad, had ik ook niet geweten dat er iets met mijn hart was. Ik slik achteraf wel peniciline mocht dat nodig zijn....
Nou South, je kunt het beter vooraf slikken, want met een lekkende hartklep loop je kans op endocarditis als je naar de tandarts gaat (door bacteriën die in je mond zitten en dan vrijkomen) en daar ben je niet vanaf met een penicillinekuurtje naderhand. Dat kost je eerder een nieuwe hartklep en een opname op de IC.

Waarom gaat dat verrekte tentamen niet daarover?!
Kijk, Mien steekt heus een hoop op tijdens die studie van d'r!
Thanx Mien, maar ik deed juist aan struisvogelpolitiek. Na de bevalling zal ik voortaan braaf mijn peniciline slikken voordat ik een kies laat trekken. Gelukkig heb ik een goed gebit.

Na jouw berichtje natuurlijk weer gegoogled wat endocarditis inhoudt... maar ik wil het niet meer weten... ik doe wel gewoon braaf wat de dokter zegt... meer niet... hij zal het weten.

Jouw tentamen klinkt trouwens wel erg ingewikkeld!
Weet niet of elev hier nog komt voor ze weggaat, maareh...

Heel veel plezier!!
Haha moet weer lachen hier!

Chiek en Caat die gewoon geen zwangerschapsvergiftiging krijgen! Zo hoort het!

Die harige bedoeling, ik zit met hetzelfde! Ik laat het net als South gewoon door mijn lief doen. Tot nu toe kan ik het nog aardig zelf, maar d'r komt een tijd dat dat niet meer gaat... Gelukkig is lief erg bedreven in het scheren van intieme delen (die van zichzelf), dat is toch echt wel een voorwaarde voor mij en een relatie met een desbetreffende man. Als ik ergens op afknap zijn het vieze haren daar bij kerels! Misschien moet je Chiekman alvast op zichzelf laten oefenen zolang?
quote:chica1978 schreef op 26 maart 2009 @ 17:48:

Oh ja chicaatje, beetje genante vraag misschien, maar toen jij begon over dat je niet meer ziet wat je doet als je in een bekertje plast...

Hou jij het nog een beetje bij daar? Kan me voorstellen dat je dat dus ook niet meer ziet, en lukraak mikken met een scheermes kan ook nog pijnlijk aflopen . Aan de andere kant "de boel de boel laten" spreek mij ook niet zo aan... Ik kan me nu al druk maken over wat zo'n verloskundige dan wel niet moet denken van mijn jaren '80 coupe

Haha Chiek. Inderdaad wat een genante vraag. Maar omdat je het vraagt, hierbij mijn genante antwoord:

Ik kan me daar dus ook druk om maken, dus nu heb ik manlief gevraagd de boel af en toe een beetje te trimmen.

Had namelijk bij de pufcursus al zo'n fijne bevallingsvideo gezien met een vrouw die echt jaren 80 coupe had. Echt, het is al geen fijn gezicht, maar dat maakte het er niet beter op.
quote:south schreef op 26 maart 2009 @ 17:50:

Ik laat manlief af en toe met het scheermesje in de weer... vindt 'ie leuk om te doen!

Oh, ben zo blij dat er hier meerderen zijn met hetzelfde idee.

Mijn lief vindt het ook helemaal niet erg.
quote:chica1978 schreef op 26 maart 2009 @ 17:55:

Echt south?! Ik vertrouw mijn man niet hoor, met een scheermes in mijn kruis.... dat kan nooit goedkomen en lijkt me doodeng!

Grappig dat jij daar ook over denkt lalie! Het is voor mij best wel een issue, probeer er verzorgd uit te zien, en ga ook met geschoren benen etc. naar de vk/ dokter altijd. Maar straks zit er natuurlijk wat in de weg.... en dan? Het laten gebeuren is echt geen optie.... my god, ik ben niet eens heel erg hairy, maar dan ziet ze straks het verschil tussen het haar van de baby en van mij kruis niet...... hoe horror!! Chiek!! Geweldig, maar snap zo wat je bedoelt.
Teennagels doet mijn lief ook trouwens.

Ben net terug van mijn controle. Alles is weer gecheckt en alles is weer goed. Blijf met mijn gewicht schommelen tussen de 9 en 10 kilo erbij. Heel netjes vind ik. Bloeddruk is goed. Kind ligt nog weer wat vaster in mijn bekken en hartje was superduidelijk. Hij was zelfs zo druk dat ie de doptone van mijn buik af trapte.

Nou, moet nu maar eens gaan eten. Heb echt honger en mijn lasagna is bijna klaar.
38%

Gelukkig heeft Minieman net lekker chocolademelk met slagroom voor me gemaakt, dat troost me wel een beetje.

Hier kan ik alles nog lekker zelf, maar Minieman gaat me wel helpen als dat nodig gaat worden.

Schoonmams denkt trouwens dat ze al kan zien dat ik zwanger ben, maar ik denk dat dat eerder haar wensgedachte is. Ze zijn er zo blij mee, mijn schoonoudertjes.
Hoera net het weerbericht gezien...de lente komt er aan Caatje nog een paar dagen en je kunt weer in de tuin zitten hoor!
Ha meisjes, wat hebben jullie veel geschreven! En wat een onderwerpen. Ik deed het wel zelf, dus vast niet zo netjes.

Wij zijn grotendeels gepakt en voorbereid. Lekker gevoel altijd dat je dan thuis ook nog even van alles regelt (alle rekeningen die er liggen betalen bijvoorbeeld) zodat je met een leeg hoofd de deur uit kan. Dank allemaal voor de plezier-wensen, dat komt helemaal goed! Tot woensdag! (Ik heb trouwens wel internet op mijn kamer daar, dus misschien kom ik wel gewoon even langs nog.)
Netjes Caat, 9 a 10 kilo erbij!

Ik ben echt te erg...heb even flink online geshopt voor de baby!! Ledikantlakentje (blauwe kleine ruit), aankleedkussenhoes (beige kleine ruit), wat schattige t-shirtjes ('HANDSOME, just like my daddy'), romper, mutsje, slofjes, een knuffel, broekje en nog wat dingen wat ik al niet meer goed weet....

Wil jullie deze link, qua kleding, niet onthouden: http://www.kinderkleding-tekoop.nl/start.php
Veel plezier Elev!!!
Nogmaals veel plezier Elev-lief!
Ja, ik heb het weerbericht ook gezien. Yeah voor de lente!!

Veel plezier Elev!
ik heb manlief net even vertelt dat jullie mannen de boel bijhouden beneden als je dat zelf niet meer kan, en dat hij zich maar mag voorbereiden. Hij neemt het vrij rustig op "is goed hoor". Mwahahaha ik vind het humor!!! Maar zal hem zeker aan die belofte houden mocht het echt niet meer lukken, hihi.

Mientje heeeeeeeeeeel veel succes met je her. Hoe laat? Probeer ik voor je te duimen!

Trusten meisjes ik heb nog een lekker boek boven liggen ga bedje opzoeken en even lekker niksen hmmmm.
Welterusten meisjes!
Meisjes ik ga ook afsluiten, nog even lekker kroelen met man voordat hij morgen weer weg gaat.

Fijne avond liefjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven