Babyuitzet, wat is onmisbaar
vrijdag 12 april 2019 om 09:49
Yes, het eerste trimester is voorbij en de zorgen zijn ver afgenomen. Tijd om aan de babyuitzet(lijst) te beginnen.
Maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer. De lijsten die ik online vind hebben soms vermeldingen die mij ontzettend onnodig lijken. Dus ik dacht, ik ga op zoek naar ervaringen.
Wat vonden/vinden jullie echt onmisbaar?
Maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer. De lijsten die ik online vind hebben soms vermeldingen die mij ontzettend onnodig lijken. Dus ik dacht, ik ga op zoek naar ervaringen.
Wat vonden/vinden jullie echt onmisbaar?
maandag 15 april 2019 om 21:14
Ik ook niet. En mijn baby houdt ook helemaal niet van stromend water.
Ik heb dan weer geen Tummytub, geen drager (althans, eentje geleend maar kind vond het echt niks), geen inbakerdoek en geen wiegje. Leken me allemaal dingen die ik nog wel aan kon schaffen als nodig, en het was niet nodig.
Daarentegen bleek ik een nogal slordige drinker te hebben, dus tig extra slabbetjes gekocht (konden na 1 fles in de was). En een kind met een extreme voorkeurshouding, dus op advies van fysio een babygym met geluidjes om met haar te trainen. Dat had ik van tevoren ook niet gedacht, maar bleek een uitkomst.
Ik had een paar hydrofielen, en kwam er al snel achter dat ik die graag met plaatjes erop heb, zodat ik makkelijker weet welke waar lag, en welke al gebruikt was. Dus nog wat bij gekocht met weer andere plaatjes (als in: Nijntje, diertjes etc). Maar dat zijn allemaal dingen waar je gaandeweg achter komt.