Help, date!

27-03-2009 00:39 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ken een meisje dat mij leuk vindt en andersom.

Maar ik klep telkens dicht. En als wij een date hebben,

Wat is het perfect om te doen?

- Onderwerpen

- activiteiten

Soms ben ik stil en luidruchtig, maar als ik verliefd ben, ben ik stil als een muis.

Ik vertel eigenlijk niet veel.

Kan iemand mij een raad geven?
Piepen, zoals een muis.
digitalis ik vind jou echt Zo Niet leuk
fgcolor=#B30033]Graag serieuze reacties waar ik iets aan hebt[/fgcolor]
Wederzijds, lieve Liefje.

Serieuze reactie: Praten over hobby's, interesse tonen in haar hobby's, praten over werk/opleiding. Drink een drankje, kom je wel los.

Jebem ti mater, Liefje.
Om nou om de zoveel dagen hier kenbaar te maken dat je moeders neukt, daar is de glans inderdaad nu wel wat vanaf.

Noman, laat dat daten lekker zitten totdat je er wél zin in hebt

en dat is een serieus advies.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wat ik zou doen? Ik zou gewoon op date gaan en als je samen bent stel jezelf kwetsbaar op door aan te geven dat je niet helemaal jezelf bent en last hebt van zenuwen. Je zult zien dat zij daar ook last van heeft en dan kan de spanning er zo vanaf glijden. Je hebt dan vanzelf een gezellige avond.
Gezien het tijdstip van je enige andere post raad ik je aan niet de hele nacht achter je computer te zitten en 's wat te gaan slapen. Als je fitter bent, heeft je date meer kans van slagen.
Ok, ik slaap wel normaal niet vroeg als ik de volegende dag vrij ben..mijn kwetsbaar opstellen? eigenlijk zeggen ze nooit dat ik zenuwachtig ben want dat vertoon ik nooit, volgens hen.
Neuk mijn moeder maar hoor.. als je dat lekker vind. Sneu wijf
*opschoning*
quote:Pompiedoe schreef op 28 maart 2009 @ 00:10:

Zo hé, volgens mij date je met mij.....komt werkelijk geen mallemoer uit mijn vent. Begin mij nu ook af te vragen of hij mij wel leuk vindt of dat hij mij als een "gewone" vriendin ziet. Een paar keer heb ik mij kwetsbaar opgesteld en wat denk je?....Hij bedankt me voor het lieve bericht, voor de rest niks noppes nada!! Zou zo graag de berichten met hem willen bespreken, maarja door zijn afwachtendheid durf ik het niet direct te vragen; bang dat ik hem afschrik. Zucht, op deze manier komen we ook niet verder.....

Dussss als jij mijn date zou zijn, dan zou ik het sowieso enorm plesant vinden als je een keer uitspreekt dat jij mij wel degelijk leuk vindt en daarbij inderdaad wat meer vragen aan mij stelt....het wordt anders zo'n éénrichtingsverkeer en vind ik het niet zo raar dat ik denk dat je geen interesse in mij hebt......zo en nu ga ik maar hopen dat ik binnenkort de vruchten mag plukken van dit advies:) Succes!!!

Is dat zo?

Nee hoor.

ik heb momenteel geen lopende date..
*opschoning*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven