Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Blij dat jullie in ieder geval achter me staan!

Verpleegkundige van de poli (=ondertussen ook vriendin), was helemaal boos en vond dus ook al dat ze nr. 4 niet mochten gaan nemen, zeker niet omdat ik al had laten weten dan mss weg te gaan... doet me dan wel goed.

Nou, ik ga even aan het werk, heb genoeg getreurd hier en echt janken kan/mag ik toch pas morgenvroeg van mezelf.
Alle reacties Link kopieren
gw je schreef toch ook dat jij er wel een grote stem in hebt of ze haar proefperiode doorkomt? maar dan kun je het toch ook aangeven dat je het niet ziet zitten dat je je operaties met haar moet delen? dan kunnen ze haar toch na haar proeftijd laten blijven met de opmerking dat ze wel minder operaties mag doen dan jij, simpelweg omdat jij er langer werkt. lijkt me niet heel gek toch. zou ik in zo'n vroeg mogelijk stadium aangeven dat je daarmee zit!!
Heb ik ook al aangegeven husky (ik kan niet zo goed dingen voor me houden). Ze denken dat het wel mee valt, ik denk van niet.

En om er nu een soort tweede rangs medewerker van te maken. Ik weet het niet, maar mss wil ze wel niet komen (zou de beste oplossing zijn).
@mexx, super die naaipatronen website. Ik kon zelf nergens patronen vinden. Ben zelf erg lang en positiemode voor lange mensen heb ik nog nergens gevonden.

Ik ben trouwens nu 15wk4dgn en ben 4 kg aangekomen.

@gw, balen zeg dat nr.1 al een baan heeft. Ik duim voor je dat nr. 4 ook al een baan heeft. Of dat het anders heel erg meevalt. Of dat ze haar proefperiode niet doorkomt doordat iedereen haar ware rare aard leert kennen.
Yaya en Mariss blijft echt gewoon zo spannend he, en afwachten is echt klote.

He gw shit zeg wanneer krijg je dat te horen? Dikke knuff voor jou hopelijk komt het goed.

Mexx heel netjes hoor 1.9 kilo, daar teken ik graag voor!

Momie, Erine is ook heel moeee. Heb ook even geen zin om lange verhalen te schrijven, vanmorgen om half 6 op en nu net pas thuis! Baal echt even van mijn lijf nu, helemaal geen zin om nu weer last van pijn te krijgen. Maar ja we zien het wel.

Kom straks nog even kijken eerst maar eens wat eten.
@GW: Rot voor je deze hele situatie. Naar dat je de toekomst op je werk nu zo somber inziet. Ik duim voor je dat er een of andere reden is dat nr 4 niet het niet wordt. En als ze het wel wordt dat alles toch wat positiever uitpakt dat je nu denkt.

voor jou

voor Erine omdat je lijf zo naar voelt
pfff zie foto's van mijn zussie op haar kindjespagina met een dikke buik en de tranen springen me in de ogen , ik wil ook zo graag.

@ erine en momo, balen dat jullie zo moe zijn. Lange dagen hakken er echt zo in. In de tijd dat ik in het hoge noorden zat had ik dat ook, met het gevolg dat ik echt een hoofd vol watten had. Lekker op tijd het bedje in en slaaaaaapen. heerlijk!
Jeee, ben even weggeweest en er is weer heel veel geschreven! Ben moe, dus helaas geen puf om te reageren. Alleen even:

voor GW. Laat je niet uit het veld slaan!

Marriss en yaya: pfff, het blijft onduidelijk he? Maar het verhaal van ik (en jouw geboer, Marriss) bied weer hoop!

Ik heb gestemd! (maar helaas, mijn stem is het niet geworden)

Morgen ben ik er weer wat uitgebreider hoor.
Aaah Becky dat is echt niet leuk he, heel begrijpelijk hoor!

Gun het iedereen hier zo erg..

Thanx voor de knuffel Annika das lief van je...
quote:Erine schreef op 26 maart 2009 @ 21:03:

Aaah Becky dat is echt niet leuk he, heel begrijpelijk hoor!

Gun het iedereen hier zo erg..

Thanx voor de knuffel Annika das lief van je...

thanx voor je support, ik vind mezelf een jaloers kreng als ik er zo over denk maar dat is het niet, wel moeilijk te omschrijven trouwens.

Maar moet jij niet allang in je bedje liggen?
Hee becky, kan me voorstellen dat het steekt.

Erine, voor jou ook vervelend! Wel een raar iets toch, die pijn in je gewrichten? Is er al onderzoek gedaan naar een oorzaak, of krijg je alleen pijnstillers? Inderdaad, ik zou maar wel tegen de HA zeggen dat je bezig bent zwanger te worden.
zo, twee keer uitgerukt, zelf een keer naar de gevangenis. Is wel goed geweest om even mijn gedachten te verzetten.

Ik laat het maar even rusten, zie morgen wel hoe het loopt, ik ga er niet te veel over zeggen morgen, geen zin en geen tijd (auto moet naar de garage voor inspectie en zomerbanden). En bovendien heb ik alles al gezegd wat ik er over wil zeggen.

Heb er verdorie al de hele avond pijn van in mijn buik.

On topic, hier beginnen dit weekend ook weer de playdays, heb wel helaas dit weekend dienst..... maar goed, verwacht eisprong ook pas ergens woensdag of donderdag, dus moet nog even een rendez-vous met manlief afspreken.

Verder voor iedereen die het nu even nodig heeft:
hoest met de poes met de vieze oogjes eigenlijk?

ben echt vreselijk toe aan weekend, heb het zo druk gehad deze week! morgen nog even een paar dingen afronden.... en naar hopelijk nog even langs de bank voor activatie nieuwe pinpas, internetbankieren en nog wat rommel. dan maandag die stomme vergadering! voor weekend nog weinig plannen, wellicht met vriendin naar de bios (shopaholic)
ik verwaarloos jullie wel een beetje, door de weinige puf bijna geen reactie van mij op jullie verhalen.

GW, balen van de gewenste kandidaat die al vergeven was. en nu dus die ene wellicht die niet helemaal spoort.. is er dan helemaal geen positieve draai aan te geven?

Erine, ontzettend vervelende klachten. is het een soort reuma ofzo? heb je wel onderzoeken gehad / doorverwijzing om er achter te komen wat het nu precies is?

bij marriss en yaya nog steeds niets dus he? wat gek meiden, en frustrerend vooral.

van de zwangere kipjes tips over positiemode. is er nou nog wat vlotte en niet te dure mode te vinden?

becky, irritant he, zwangeren in de omgeving

maya volgende week al de 20 weken echo. krijgen jullie (en wij???) te horen wat het wordt/is?

leo kweekt dus wat spekjes op haar fragiele lijfje. je hebt gelijk hoor, you can overdo it. gewoon beetje normaal en gezond eten lijkt me!

tot zover. ga lekker tukken, nog een dag aan de bikkel, en dan heerlijk dolce far niente!
zo, ik ga ook alvast even kijken of ik alvast een beetje kan slapen.

Morgen lekker vrij, helaas wel het weekend werken.... maar maandag dan wel weer lekker vrij.

momo, positieve is dan wel dat ik dan mss dichter bij de nl-se grens iets kan gaan zoeken, zou manlief wel blij mee zijn....
ja, maar dat kan altijd toch, daar heb je in principe geen nieuwe collega voor nodig
dat is waar, maar het wordt wel minder moeillijk op deze manier om weg te gaan, dus mss dat ik de stap er nu wel eerder door zou maken.

En nu ga ik echt slapen!
Hoi hoi, ben moe, dus ik ga lekker slapen.. Niks te melden, behalve dat de tijd van mezelf gekmaken weer is aangebroken.. En als je maar lang genoeg googelt op zwangerschapsverschijnselen, dan zijn er altijd wel een stuk of wat mensen die me voor zijn gegaan.. Net als de vorige keer, en die keer daarvoor (toen ik ongesteld werd..). Dus ik zweer hierbij plechtig dat ik de komende 7 dagen niet meer zal googelen op iets wat met zwangerschappen te maken heeft, ok..?! *spuugt even een dikke klodder door haar vingers*

GW, sterkte morgen en laat je niet gek maken meid! Het zal allemaal wel los lopen..

Mariss en Yaya, t blijft spannend met jullie! Maar zo kom ik natuurlijk nooit bovenaan te staan met mijn piesdag..!!

Momo, ga jij maar even lekker een dagje niksen straks, even bijkomen van je wereldreis!

Becks, kan me voorstellen dat t wel wat confronterend is, zeker omdat t zo dichtbij is.. Hug voor jou!

Ga nu echt pitten, heb nl. ook hard gewerkt en veel gesport deze week.. Heb nieuwe hardloopshoes dus die heb ik even fijn ingelopen vanavond! Mmm, net pantoffeltjes!
JOEHOE!!!!! Ik weet op dit moment niet hoe ik moet reageren, moet ik huilen of blij zijn dat ik wat weet.

Was ik vandaag op het werk (kom net thuis) en ineens uit het niets, zonder wat te voelen. ONGESTELD!! En nee geen kleine beetjes.

Dus Mariss its all up to you!

Sorry dames!

Maar Kath je staat weer 1 plekje naar boven.
Oh nee Yaya!!! Het zag er best rooskleurig uit...

Op naar de volgende ronde, ik hoop dat je er niet al te depri van bent.

he Yaya, wat frustrerend (maar idd mss wel een opluchting dat je tenminste weet waar je aan toe bent).

Kath, ik duim ook al voor jou hoor, ondanks dat je nog niet bovenaan staat, net als voor wbm en theemuts.

vanacht nog 2x uitgerukt, ben dus vooral moe..... nog even snel visite en dan taai ik snel af.

Ik heb trouwens wel al de oplossing bedacht, ik moet gewoon snel zwanger worden, kan ik lekker met zwangerschapsverlof en hoef ik niet met die collega samen te werken!
Oh, zo had ik het natuurlijk niet bedoeld... T was meer t idee dat jij je bij de juichende poppetjes ging voegen..

Je weet in ieder geval waar je aan toe bent, maar dit was niet helemaal de bedoeling natuurlijk.. Wat jammer Yaya..

Nog een minder fris verhaal: As we speak staat onze kat buiten driftig te miauwen omdat ze mij graag haar helemaal zelf gevangen vogeltje wil laten zien.. Lekker, zo tijdens je ontbijt.. Gelukkig is ie dood, t vogeltje.. Nou, dat laat ik verder aan mijn kerel over hoor, ik moet zo weg om te werken..
Oh Yaya, hoe kan dat nou? Het zag er zoals Leonor al zei erg rooskleurig uit. Shittterdeshitshit. Een hele dikke knuffel voor jou!

Kath, fijn is dat he katten? Ik heb er ook 2 en als die een vogel of muis gevangen hebben dan ben ik ook in geen velden of wegen meer te bekennen. Vind ik echt niet lekker..... Heb zelfs een keer de buurman erbij geroepen omdat vriend niet huis was hahaha.

GW, klote allemaal dit zeg. Maar je hebt de oplossing al dus ik zeg hup hup zwanger worden jij. (En de rest ook.....)

Erine, ook nog even een hele dikke knuffel voor jou!

Goed meiden, ik ga me aankleden want er staat een lange dag op het programma. Ik moet namelijk vandaag de hele dag shoppen met een vriendin....Leuk!!! Dus allemaal een fijne dag en tot vanavond.

Kus!
Yaya! gefeliciteerd!!! maar toch ook weer niet. nouja, je kan nu tenminste weer verder!

gw, precies: jij snel zwanger, dan kan zij mooi alle operaties doen tijdens je zwangerschap(sverlof), en tegen de tijd dat je weer terug komt wordt haar contract niet verlengd. ofzo?
rainbow, have fun. je weet mijn maten he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven