Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
heej kath, dat had ik nog helemaal niet verwacht! wat balen zeg!!!
Ach kath: wat rot voor je meid. Komt allemaal wel weer goed

Korte cyclus dan deze keer of niet?
He Kath, da's toch best vroeg en onverwacht, of niet? Flink balen!! Straks wel gewoon gaan stappen hoor. Is een goeie afleiding. Kop op!
He Becky moeten elkaar toch even supporten he, vind het echt heel rot voor je, gun je echt heel snel een lief gezond baby’tje. En lag nog niet in mijn bedje, maar wel al om 22.00 uur, was echt doodop.

Specu het is niet echt duidelijk waar het vandaan komt heb nu helemaal niks, ben niet zo van de pilletjes, pak alleen iets als het echt niet anders kan. Heb eerder alleen drie kuren ontstekingsremmers gehad, maar waarvoor? Ben ook niet iemand die snel naar de huisarts ga, moet bij wijze van spreken bijna dood gaan.

Ach Momie toch, hartstikke begrijpelijk dat je er even niet zo veel bent, hopelijk krijg je het snel wat rustiger. Hoop niet dat het iets van reuma is hoor, want dat is niet leuk!

Yaya; dat had ik eigenlijk echt niet verwacht hoor! Jammer zeg, dikke knuffel van mij..

Lekker geshopt rainbow? Fijn hoor al die knuffels.

Gw: ooh heb nog niet gelezen op hyves maar fijn zeg dat nummer 4 afgevallen is.

Ooh lief vriendje marriss hopelijk heb je gauw duidelijkheid. K*t zeg die stomme test je moet gewoon zwanger worden, bah. Dikke knuffel van mij.

Ach arme Kath dat is zo niet leuk, een hele dikke knuffel van mij hopelijk kun je het vanavond even van je af zetten.

Ben vanavond met mijn zus naar de thermen in Aken geweest, was wel lekker, verder weinig nieuws hier. Hihi vind het toch zo rot als ik een dag niet kan lezen hier, ben altijd benieuwd hoe het met jullie gaat. Ben heel blij met jullie! .
Goedemorgen, ga effe ontbijten....
eet smakelijk! Ik heb dat van mij net achter de kiezen...

Kath, hoe gaat het? Nog wel een leuke avond gehad gisteren? En Yaya, voel je je opgelucht of vooral teleurgesteld?

Marriss, doet je lichaam alweer normaal?
Hoi meiden!

Kath wat vervelend blijft dat toch. Je hoopt ten slotte dat iedereen hier snel zwanger is. Niet de veel gedronken gisteren?

En was het gezellie?

Specu om eerlijk te zijn ben ik wel opgelucht dat ik nu zekerheid heb. De test was negatief en ik ga er op zich van uit dat IK niet degene ben die heel erg bijzonder in elkaar zit en dat ze nog gewoon kloppen. (Ookal kreeg ik daar eerlijk gezegd ook mijn bedenkingen bij de afgelopen week)

Mariss hoe is het bij jou?

Ga weer verder kussen.

Tot ziens/schrijvens

Yaya
good meuning. ik ga even een cappuccino bouwen en dan de wasmachine aanzetten!
quote:yaya1 schreef op 28 maart 2009 @ 10:17:

Ga weer verder kussen.

Tot ziens/schrijvens

YayaKlinkt als een gezellig begin van het weekend, Yaya!
hey kath dat is balen zeg, wel vroeger dan je (zelf ook?) verwachtte toch?

erine beetje bijgeslapen?

yaya kan me voorstellen dat je dan op een gegeven moment maar liever ongesteld wordt dan maar niks weten. onduidelijkheid word je echt niet vrolijk van.

ik, lekker gekaasfondued (wat een woord) ? ik wilde gisteren eten gaan koken ook iets met een kaassaus, maar alleen bij de gedachte al, dus heb snel iets anders gemaakt. ben vandaag echt wel iets minder misselijk en dat is zoooo fijn! heb nu wel standaard droge crackers op m'n nachtkastje liggen en gisteren hoorde ik nog van iemand dat coca cola ook helpt en dan niet de light maar de regular.

gisteren kwam mijn moeder nog even, had ze een cadeautje meegenomen, een heel klein gestreept vestje met capuchon de 1 na kleinste maat die er bestaat (maar weet nu al niet meer wat dat dan is), zegt ze "eigenlijk nog een beetje vroeg maar ik vond 'm zoooo leuk!" hahaha lief hoor, echt heel schattig. ze had ook al een reclamefolder aan mijn vader laten zien waar zandbakken instonden. hahaha, en dat terwijl ze altijd riep "nee hoor, ik ben net 50 geworden, oma? dat hoeft voor mij echt nog niet hoor!" nou binnen een uur was ze 180 graden gedraaid.

marris hoe gaat het bij jou vandaag?

en fanatic hoe voel jij je?

fijn weekend allemaal, kom straks nog wel weer even kijken.
was idd vlot kath, zo snel had ik nog geen bericht van je verwacht, balen. Maar voor mijn gevoel ben jij er wel redelijk relaxed onder (of zie ik dat verkeerd?).

Mariss, nog nieuwe ontwikkelingen? Je hebt wel een soort van meldplicht he!

Hier weinig te melden, heb nog tot maandagochtend dienst, en dat terwijl onze playdays nu ingaan....
quote:speculaas78 schreef op 28 maart 2009 @ 10:21:

[...]

Klinkt als een gezellig begin van het weekend, Yaya! ik bedoelde klussen maar kussen dat gebeurd ook nog wel hoor tussen de bedrijven door.
ik ben trouwens wel helemaal geinspireerd door jullie huizen foto's. Ik heb besloten as. maandag dan toch echt eens mijn behang te gaan plakken (ik had een strook verwijderd omdat de kat die aan gort had gekrabd....maar ja, met zo'n lege baan kan ik natuurlijk geen foto's van mijn huis op hyves zetten).
Niet echt bijgeslapen was om 7.15 uur al op, wel lui ochtendje tot nu toe. Wat lief van je moeder zeg, echt leuk allemaal die kleine kleertjes enzo. Fijn dat je al weer wat minder misselijk bent.

Gw hopelijk heb je een rustige dienst, kun je je man tussen de bedrijven door niet even het ziekenhuis in smokkelen??? Wat voor behang word het?

Haha Yaya kus ze he…

Zo ik ga mezelf maar eens activeren, tot straks.
standaard behang erine, met een beetje structuur. Ik heb nl toevallig hetzelfde gevonden als wat er al in zit, nu hoef ik niet alles te vervangen maar alleen deze ene baan. Wel een beetje saai, maar toen ik er in kwam had ik geen tijd om ook maar iets aan het huis te doen (ik had 6 weken om een huis te zoeken en alles qua papieren te regelen, tijd om uitgebreid te verfen behangen etc. was er niet meer). En nu vind ik het een beetje jammer omdat ik denk dat we er nog maar zo'n 2 jaar wonen, zonde van mijn geld om nu alles te gaan behangen (heb dan nl. wel een dure smaak) Stoorde me alleen mateloos aan die behangflarden die erbij hingen (een beetje een te hoog tokkie gehalte gaf dat), dus toen ik hezelfde behang zag als dat er nu op zat heb ik heel snel die gekocht en de baan met de flarden eraf gehaald. De rest ookal opnieuw overgeverfd. Dus eigenlijk ben ik best goed bezig, zat alleen de laatste tijd weer een beetje de klad erin. Maar ik ga maandag lekker verder. Wil eigenlijk onze slaapkamer ook nog verfen, een muur een kleurtje ofzo. En ik wil eigenlijk nog nieuwe gordijnen voor in de woonkamer, maar liefst dus niet te duur omdat we er niet heel lang meer blijven wonen. Moet dus alleen nog iets leuks, betaalbaars vinden.
oh en ik ga zo nog wel naar huis hoor erine, wacht nog even op wat bloeduitslagen en moet nog wat ontslagbrieven schrijven, daarna laten ze ons hopelijk even met rust.... en in uiterst geval van nood moet manlief hier maar komen, begin vandaag ook weer met mijn o-testen, maar verwacht eigenlijk pas dat ze maandag of dinsdag positief zijn en dan dinsdag of woensdag nog even onze rendez-vous. (wel lastig dat dat zich niet zo plannen laat, is toch een beetje lastig als je nog iets anders wilt afspreken zo van ja, ik kan mss woensdag, mss ook dinsdag..)
Heee meiden!

Zo, het is weer weekend. Heb nog helemaal niets nuttigs gedaan en denk dat het er ook niet van gaat komen vandaag en morgen. En dat vind ik heerlijk......We hebben helemaal geen afspraken, het is niet echt weer om iets leuks te gaan doen dus ik zeg lekker 2 dagen beetje klooien in huis.

Jeetje Kath ook al zo'n korte cyclus ineens. Nou, ik had die dus ook. Dan verwacht je het helemaal niet en ben je ineens ongesteld. Enige voordeel is dat je je niet druk kon maken over het feit of het deze ronde gelukt was. Maar blijft natuurlijk klote.

GW, wat fijn dat het niet nummer 4 geworden is!

Mariss, hoe gaat het met je??

Zo, het nu ga ik eens even op hyves bijlezen over alle huisjes.

Fijne zaterdag....kus!
Goedemorgen...

Ik moet even iets kwijt, waarschijnlijk iets teveel details die jullie niet willen weten, maar jammer dan

Ik had gisteren steeds een heel klein beetje bloed bij het afvegen, verder niets. Vanmorgen echter... seks gehad en toen kwam er toch ineens een lading bloed bij kijken Heel apart... nou heb ik wel vaker bloed tijdens de seks, daar ben ik ook al eens mee naar de huisarts geweest, uitstrijkje gehad maar was niets bijzonders te vinden. Maar nu leek het net of door het seksen mn menstruatie werd opgewekt ofzo?? Kan dat?!?!? Sorry hoor, beetje vies verhaal maar jullie zijn de enigen met wie ik het kan delen!!! Maak me wel een beetje druk, ben ik dan nu ongesteld?? Maar als ik nou gister of eergister had gesekst, misschien was ik dán ongesteld geworden?? Pfffff Ik snap er helemaal niets van.

Kath, wat is dit nou?? Dat is snel! Balen zeg... op naar de volgende ronde dan maar weer. hopelijk kan je vanavond tijdens je stapavond even je zinnen verzetten!!

Wat een ochtendmensen hier trouwens zeg! Ikke helemaal niet.... slaap altijd asociaal lang uit in het weekend, ook pas net ontbeten geluncht

GW, wat grappig dat je helemaal geinspireerd bent door die foto's, haha. Leuk om te zien trouwens! Heb een webcam op mn laptop, denk dat ik zo even wat foto's ga maken daarmee, en die ook op hyves zet.

Rainbow, heerlijk af en toe, zo'n weekend waarin je niets hoeft! Enjoy
Geen vies verhaal hoor mariss, ik zag in de tabel al dat je jezelf naar beneden had gezet...

Kan natuurlijk wel dat die seks de boel versneld heeft, als je een orgasme hebt trekt je baarmoeder volgens mij ook even samen, mss dat dat ervoor gezorgd heeft dat alles nu in gang is gekomen? Maar goed, ben natuurlijk ook geen gyn. Ik zou even afwachten hoe het nu verder loopt qua bloedverlies en ik geloof dat je toch maandag al naar je huisarts zou gaan, anders het daar even aankaarten?

Zo en ik ga richting huis!
quote:Marriss schreef op 28 maart 2009 @ 13:42:

Goedemorgen...

eeeeh, goedemiddag?!
Mariss, ik denk ook dat dat wel kan hoor dat sex de boel versneld. Er wordt zeg maar toch even ruim baan gemaakt ofzo..
Vind dat een hele goede oplossing hoor gw, zo maak je het voor de tijd dat jullie er nog wonen een beetje betaalbaar naar je smaak. Waar willen jullie binnen die twee jaar heen verhuizen dan?

Hoop echt voor je dat het en rustige middag word, zou fijn zijn als je nog een paar uurtjes met je lief door kan brengen. En dan nog snel een positieve o test erbij zou helemaal mooi zijn he.

Heerlijk Rainbow een heel weekend niks, geniet er maar van.

Marriss: Volgens mij kun je inderdaad door te seksen je menstruatie versnellen ja, wacht eens even af of het door zet, of heb je er nu al meer kijk op? Zoals gw ook al zei.

Zo ga weer gauw wat doen…
Hoi meiden, thanx voor jullie berichtjes! Inderdaad heel erg vroeg, een cyclus van 24 dagen! Apart, maar ja.. En ik bekijk het dan maar zo: als ik toch niet zwanger ben, kan ik maar net zo goed meteen ongesteld worden, niet..? Was gisteren gewoon in een bijzonder slecht humeur, allemaal irritaties met vriend, bah! Avondje stappen daarentegen was heel erg gezellig, allemaal oude bekenden gezien (t was een reünie van de kroeg waar we altijd kwamen) en heerlijk genoten van de mannelijke aandacht! Lekker puh voor vriend!

Nu is t wel weer goed en gaan we vanavond lekker sushi maken met z'n tweetjes.. Wel een beetje veel gedronken gisteravond, dus ik ben best brakjes..

GW, ik ben er ook wel relaxed onder hoor. T klopt wel wat Rainbow zegt: met zo'n onverwachts korte cyclus heb je ook geen tijd om te stressen, dus dan valt het ook wat minder rauw op je dak. We gaan weer vrolijk verder naar de volgende ronde!

(Sorry voor egopost, maar we gaan nu even naar de stad, dus ik moet weg, tot later!!)
p.s. Balen Mariss, dat t doorgezet heeft..
marriss, ik ben het met erine en gw eens. volgens mij kan dat best. mijn moeder 'waarschuwde' me altijd als ik met het vliegtuig op vakantie ging een paar dagen voordat ik ongesteld zou moeten worden. ze zei dat door de druk ih vliegtuig dat ook eerder zou kunnen zijn. geen idee wat daar van waar is. (nooit veel opgelet, of ik was al aan de pil en slikte die door om maar niet op vakantie ongesteld te hoeven worden!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven