Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 april 2019 om 16:14
Lekker! Van de week ook een keer klaargemaakt.Pipistrello schreef: ↑17-04-2019 16:10Enniewee. Over naar belangrijkere zaken. Eten.
Ik was er even niet omdat ik naar de aspergeboer was voor een pondje wit goud voor vanavond. Vandaag geoogst.
Lekker met een sausje en ei en geraspte kaas.
En aardappelen uit de oven.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 17 april 2019 om 16:24
Loep me maar. Je zal gruwelen. Ik begrijp niet waarom ik in al die jaren nog geen maandban, perma waarschuwing gekregen heb.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 17 april 2019 om 16:30
Tja, goed forummen is een dure hobby. Als je het geld er niet voor over hebt, ga je maar op de strafbank zitten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 17 april 2019 om 16:49
woensdag 17 april 2019 om 16:52