Tinder here i come
donderdag 18 april 2019 om 16:47
Het gaat er dan waarschijnlijk toch echt van komen en wat vind ik het spannend
Na een huwelijk van 10 jaar ben ik bijna gescheiden van mijn ex. Samen hebben we een kind van 9 jaar die gelukkig heel goed met de situatie omgaat.
De laatste jaren leefden mijn ex en ik als broer en zus, er was geen sprake meer van intimiteit tussen ons. We knuffelden ook niet meer, ik voelde me niet meer aangetrokken tot hem. Nadat ik mijn besluit had gekomen om van hem te scheiden volgde een emotionele periode. Gelukkig kunnen we goed door één deur en verloopt de mediation en de afwikkeling erg vlot. Natuurlijk is het een heftige periode maar ik zie de toekomst weer zonnig tegemoet.
Nu ben ik aan het overwegen om de Tinder app te installeren. Ik heb behoefte aan gezelligheid en lichamelijk contact omdat ik al ruim een jaar geen sex meer heb gehad. Ik wil zeker niet zomaar met Jan en alleman naar bed maar als ik een leuke man kan vinden waar ik een fijne klik mee heb zou dat heel fijn zijn. Ik wil zeker nog geen nieuwe relatie maar een beetje ontdekken en mezelf weer (seksueel) ontdekken dat is wat ik wil.
Ik vind het erg spannend, zeker omdat ik al 15 jaar niet meer gedate heb en ik er voor mijn gevoel een beetje “uit” ben. Ik ben 37 jaar dus niet meer piepjong, al word ik altijd jonger geschat. Ook heb ik een kind dat is misschien ook geen voordeel.
Mijn vraag aan jullie is, heeft iemand van jullie ooit in een soortgelijke situatie gezeten? Wat zijn jullie ervaringen met Tinder als gescheiden moeder? Moet ik het ergens vermelden in mijn profiel? Sorry, maar ik echt geen idee, ik hoop van jullie advies te krijgen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes, Juul
Na een huwelijk van 10 jaar ben ik bijna gescheiden van mijn ex. Samen hebben we een kind van 9 jaar die gelukkig heel goed met de situatie omgaat.
De laatste jaren leefden mijn ex en ik als broer en zus, er was geen sprake meer van intimiteit tussen ons. We knuffelden ook niet meer, ik voelde me niet meer aangetrokken tot hem. Nadat ik mijn besluit had gekomen om van hem te scheiden volgde een emotionele periode. Gelukkig kunnen we goed door één deur en verloopt de mediation en de afwikkeling erg vlot. Natuurlijk is het een heftige periode maar ik zie de toekomst weer zonnig tegemoet.
Nu ben ik aan het overwegen om de Tinder app te installeren. Ik heb behoefte aan gezelligheid en lichamelijk contact omdat ik al ruim een jaar geen sex meer heb gehad. Ik wil zeker niet zomaar met Jan en alleman naar bed maar als ik een leuke man kan vinden waar ik een fijne klik mee heb zou dat heel fijn zijn. Ik wil zeker nog geen nieuwe relatie maar een beetje ontdekken en mezelf weer (seksueel) ontdekken dat is wat ik wil.
Ik vind het erg spannend, zeker omdat ik al 15 jaar niet meer gedate heb en ik er voor mijn gevoel een beetje “uit” ben. Ik ben 37 jaar dus niet meer piepjong, al word ik altijd jonger geschat. Ook heb ik een kind dat is misschien ook geen voordeel.
Mijn vraag aan jullie is, heeft iemand van jullie ooit in een soortgelijke situatie gezeten? Wat zijn jullie ervaringen met Tinder als gescheiden moeder? Moet ik het ergens vermelden in mijn profiel? Sorry, maar ik echt geen idee, ik hoop van jullie advies te krijgen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes, Juul
donderdag 18 april 2019 om 20:11
donderdag 18 april 2019 om 20:26
Heb jaren terug op badoo gezeten. Heel veel foute mannen daar. Maar al weer ruim 5 jaar een fwb aan over gehouden.
Samen zaten we even op Nova Mora. Wel wat leuke gesprekken gehad, maar verder niet afgesproken.
Nu zit ik af en toe op ondeugend daten. Daar is het duidelijk dat het vooral om de seks gaat. maar ik heb hier verassend leuke gesprekken. Leuker dan op ook Lexa ofzo. En heb hier nog een paar mannen ontmoet waar ik eens in de zoveel tijd mee afspreek. Ik spreek eerst af op een neutrale plek. Als het heel goed voelt gaan we naar mijn of zijn huis of ik spreek nog een keer af. Ligt aan mijn bui en hoe de klik is. En ook ik merk dat er hier mannen zitten die liever voor vaker afspreken, fwb zoeken en wel open staan voor een relatie maar dat ze daar niet naar opzoek zijn. Vooral naar seks maar een leuk gesprek en daarin ook een goede match zijn is wel een minimale vereiste toch wel. En zo sta ik er eigenlijk ook in.
En to, het is ook leuk tijdverdrijf om een beetje langs foto's te gaan en profielen te lezen. Als er tekst op staat ieder geval. Ik vind het een prettige manier om zo mensen te leren kennen
Samen zaten we even op Nova Mora. Wel wat leuke gesprekken gehad, maar verder niet afgesproken.
Nu zit ik af en toe op ondeugend daten. Daar is het duidelijk dat het vooral om de seks gaat. maar ik heb hier verassend leuke gesprekken. Leuker dan op ook Lexa ofzo. En heb hier nog een paar mannen ontmoet waar ik eens in de zoveel tijd mee afspreek. Ik spreek eerst af op een neutrale plek. Als het heel goed voelt gaan we naar mijn of zijn huis of ik spreek nog een keer af. Ligt aan mijn bui en hoe de klik is. En ook ik merk dat er hier mannen zitten die liever voor vaker afspreken, fwb zoeken en wel open staan voor een relatie maar dat ze daar niet naar opzoek zijn. Vooral naar seks maar een leuk gesprek en daarin ook een goede match zijn is wel een minimale vereiste toch wel. En zo sta ik er eigenlijk ook in.
En to, het is ook leuk tijdverdrijf om een beetje langs foto's te gaan en profielen te lezen. Als er tekst op staat ieder geval. Ik vind het een prettige manier om zo mensen te leren kennen
donderdag 18 april 2019 om 21:08
@Missy-81, eerst afspreken op een neutrale plek spreekt mij ook aan, van daaruit kun je verder zien.
Het lijkt me ook een leuk tijdverdrijf, lekker ‘s avonds op de bank swipen als ik me verveel.
Ik ga het weekend maar eens de app installeren en er wat foto’s opzetten en wat steekwoorden in mijn profiel. Ben benieuwd...
Vroeger ging je op stap en flirtte je daar wat af en sprak je elkaar gewoon aan, nu is het veelal digitaal. Wel wennen hoor!
Liefst kom ik iemand in het wild tegen, maar dat is nog niet gelukt dus we gaan een gokje wagen online
Het lijkt me ook een leuk tijdverdrijf, lekker ‘s avonds op de bank swipen als ik me verveel.
Ik ga het weekend maar eens de app installeren en er wat foto’s opzetten en wat steekwoorden in mijn profiel. Ben benieuwd...
Vroeger ging je op stap en flirtte je daar wat af en sprak je elkaar gewoon aan, nu is het veelal digitaal. Wel wennen hoor!
Liefst kom ik iemand in het wild tegen, maar dat is nog niet gelukt dus we gaan een gokje wagen online
donderdag 18 april 2019 om 21:36
Ik sluit mij bij de woorden van Stellar aan, zowel w.v.b. seks (kan prima met een hele mooie man als het puur voor de lust is) als aanpassen profiel.stellar schreef: ↑18-04-2019 18:51Oh ja? Is jouw ervaring ineens de geldende norm of zo?
Naar mijn mening kan je toch echt steengoeie seks hebben met lust van een lekker uiterlijk.
Maar vertel eens, waarom zou ze jou Pm-en?
TO: ik zou zeggen, begin gewoon en gaandeweg kan je je profiel aanpassen als je merkt dat dat nodig is.
Neem t niet te serieus en heb er vooral veel plezier mee.
Begin idd gewoon en gaanderweg kun je je profiel aanpassen, zelfs zonder woorden kun je al heel veel met foto’s zeggen (eventueel met gebruik van bepaalde emoji’s als tekst; dan hebben de mannen wat te raden
Tinder is echt hoe je het gebruikt.
Heel veel plezier en succes toegewenst!
donderdag 18 april 2019 om 22:53
Okey, je limiteert jezelf wel erg op deze manier. Waarom niet 10 jaar ouder?Juultje0080 schreef: ↑18-04-2019 19:32@Hillegonda1, oja is dat zo? Ik ben 37, dan zal ik ‘m instellen vanaf 34 jaar... Ik wil het liefst geen veel oudere man, liefst eentje van max. 2 á 3 jaar jonger of ouder.
donderdag 18 april 2019 om 22:57
Waarom wel? Als ze daar nou niet op valt, dan heeft het weinig nut om daar wel naar te zoeken. (Lijkt alsof je zelf aan het hengelen bent en dus zelf 10 jaar ouder bent)daddy_gijs schreef: ↑18-04-2019 22:53Okey, je limiteert jezelf wel erg op deze manier. Waarom niet 10 jaar ouder?Maar goed, zelf weten...
![]()
![]()
Toen ik nog single was stond mijn filter op max 3 jaar jonger of ouder. Ik val gewoon heel erg op mijn eigen leeftijd. Een man van 10 jaar ouder, moet er echt niet aan denken.
donderdag 18 april 2019 om 23:02
Natuurlijk kan dat, maar volgens mij bedoelde ze dat een lekker uiterlijk geen garantie voor goede seks is. Die superknappe gozer kan ook best het type "ff snel erop en eraf" zijn.
We used to be friends...
donderdag 18 april 2019 om 23:21
Er staat letterlijk “echt fijne seks heb je pas als er een klik is blabla”CourtneyTT schreef: ↑18-04-2019 23:02Natuurlijk kan dat, maar volgens mij bedoelde ze dat een lekker uiterlijk geen garantie voor goede seks is. Die superknappe gozer kan ook best het type "ff snel erop en eraf" zijn.
vrijdag 19 april 2019 om 07:21
@Juultje: en een jongere man dan?Juultje0080 schreef: ↑18-04-2019 23:36@cleidy36, thanks!
@stellar, 10 jaar ouder moet ik ook niet aan denken. Wil juist iemand van ongeveer mijn eigen leeftijd. Lijkt me veel fijner.
ik kan het van harte aanbevelen
vrijdag 19 april 2019 om 09:42
Jij bent 37 toch? Anders zet je de leeftijdsgrens naar beneden tot 27 en kijk je wat er gebeurtJuultje0080 schreef: ↑19-04-2019 08:03@Cleidy36, oh echt? Wow dat maakt me toch wel nieuwsgierigPaar jaar jonger, lekker hoor
![]()
vrijdag 19 april 2019 om 13:34
Nog een advies. Ik ben man van in de 40 en heb op tinder veel vrouwen in precies jouw situatie ontmoet. Mijn ervaring was dat de meeste helemaal geen issues hebben om het zonder condoom te doen, omdat ze dat niet gewend waren, en ook denken dat mannen die net gescheiden zijn " schoon" zijn. Dus gewoon altijd een rubber omdoen als je je laat neuken.
vrijdag 19 april 2019 om 13:37
Ja pa.VelvetVolvo schreef: ↑19-04-2019 13:34Nog een advies. Dus gewoon altijd een rubber omdoen als je je laat neuken.
vrijdag 19 april 2019 om 14:49
vrijdag 19 april 2019 om 16:09
Ik heb mezelf ook op Tinder gegooid een paar jaar terug. Wilde na scheiding echt geen relatie meer, maar wilde wel weten of ik nog in de markt lag, nieuwsgierig ook door verhalen.
Ik was toen 38, en had de leeftijd op 24/40 staan.
Ik had binnen 2 weken ontieglijk veel matches terwijl ik behoorlijk kritisch was. In een bui leuk gewhatsappt met een geile gozer die eigenlijk wel erg leuk was maar waarvan ik ergens wel wist dat het irl niet ging klikken.
Met een aantal een date vastgelegd maar één ervan was ZO leuk, dat ik de rest heb afgezegd. Hij was mijn eerste date sinds mijn puberteit hahaha en het klikte zo ontzettend goed dat we na anderhalf jaar heen en weer rijden 5 x in de week 1.5 uur, samen zijn gaan wonen en inmiddels ben ik ook al ff zwanger.
Is maar goed dat ik de leeftijd op 24 had gezet anders had ik m niet gezien op Tinder
Ik hou van mijn jonge god!
Ik was toen 38, en had de leeftijd op 24/40 staan.
Ik had binnen 2 weken ontieglijk veel matches terwijl ik behoorlijk kritisch was. In een bui leuk gewhatsappt met een geile gozer die eigenlijk wel erg leuk was maar waarvan ik ergens wel wist dat het irl niet ging klikken.
Met een aantal een date vastgelegd maar één ervan was ZO leuk, dat ik de rest heb afgezegd. Hij was mijn eerste date sinds mijn puberteit hahaha en het klikte zo ontzettend goed dat we na anderhalf jaar heen en weer rijden 5 x in de week 1.5 uur, samen zijn gaan wonen en inmiddels ben ik ook al ff zwanger.
Is maar goed dat ik de leeftijd op 24 had gezet anders had ik m niet gezien op Tinder