Niet willen verpesten

21-04-2019 11:14 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Een maand geleden heb ik een zeer leuke jongen ontmoet tijdens het stappen.
Ik heb hem tot nu toe 2 keer gezien (wel tijdens het uitgaan helaas). Ook hebben we gezoend.
Sinds de ontmoeting spraken we elke dag. Toch kwam het nooit van afspreken. Zelf ben ik erg afwachtend als het om jongens gaat. Ik vind het lastig in te schatten, wat een jongen van mij vind en vind het daarom lastig zelf de stap te nemen om iets met hem af te spreken.
Zelf zet hij ook geen stappen en vind het daarom erg lastig om te weten wat hij van mij vind.
De laatste paar dagen heb ik hem niet gesproken. Ik merk dat ik het daar heel lastig mee heb, ookal heb ik hem pas 2 keer gezien tijdens het stappen. Het was voor mij wel echt liefde op het eerste gezicht.
Graag zou ik aan hem willen vragen waar ik voor hem sta, maar ben erg bang dat ik niks voor hem beteken.
Ik ben bang dat ik het hiermee juist verpest en er te veel druk achter zet.
Of kan ik het misschien het beste zo laten?

Sorry meiden... zit er echt wel mee.

Liefsss
Allereerst: niet vragen 'waar je staat'. Ik zou dan hard wegrennen in ieder geval.

Gewoon vragen of hij zin heeft om een keer een drankje te doen. Niet te moeilijk doen en niet te hard van stapel lopen.
En als hij er precies hetzelfde over denkt en daarom niets doet? Dan ligt het aan hem natuurlijk
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Doe eens rustig! Begin eens bij het begin: Vraag hem of hij zin en tijd heeft om een terrasje te pakken ipv naar een niet bestaande relatiestatus te informeren.

*Er zijn hier trouwens zeer weinig 'meiden' maar voornamelijk vrouwen (en bij uitzondering een paard)*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
JollyRider schreef:
21-04-2019 11:20
En als hij er precies hetzelfde over denkt en daarom niets doet? Dan ligt het aan hem natuurlijk
Uh, dat is niet wat ik zeg?
Je klinkt heel jong. De meeste zullen hier zeggen dat je hem uit moet vragen, maar ik kan me voorstellen dat dat heel eng is op jonge leeftijd.
Neem je zelf wel initiatief met contact? Misschien beginnen met hem nu een leuk berichtje sturen en dat kijken hoe het verder loopt.
Waar praat je dan wel over elke dag? En wat is praten: appen of bellen?

Je durft met hem te zoenen (waarschijnlijk onder invloed van alcohol) maar je durft niet te vragen: ga je mee wat drinken zaterdag? Of zullen we naar de film gaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
App hem gewoon of hij nog iets gaat doen deze Paasdagen. En of hij anders zin heeft om met jou een terrasje te pakken. Kan hij niet, prima, zou ik daarna het initiatief bij hem laten.
ik geef mn bek ook maar een douw
IKblijfannoniem schreef:
21-04-2019 11:25
Uh, dat is niet wat ik zeg?
Nee, die reacties komen nog wel: als hij geen moeite doet heft hij geen interesse. Als jij geen moeite doet ben je onzeker.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Madeliefjees schreef:
21-04-2019 11:56
En of hij anders zin heeft om met jou een terrasje te pakken.
Zitten vol :biggrin:
Dus jullie spreken al een maand niet af en nu ook al 2 dagen totale stilte? En jij durft ook niets meer te sturen?
Als je wil weten of hij nog interesse heeft zou ik idd een berichtje sturen met voorstel. Dan weet je snel meer
misschien moet je nog een topic openen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven