Teva brede voeten

22-04-2019 08:12 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje (3) heeft de laatste 2 jaar, dus eigenlijk sinds hij kan lopen, iedere zomer Teva's gehad. Nu zag ik bij zijn neefje Teva's die veel smaller leken te vallen dan die die wij (toevallig) hadden. Mijn zoontje heeft brede voeten en ik zou dus graag een breder model willen. Weet iemand hier hoe welke modellen vallen? Ik kan hierover online niks vinden.
Natuurlijk kan ik ook met hem naar een winkel om te passen, maar dat is met een pasgeboren baby zo'n gedoe, dus als iemand tips heeft zijn ze welkom!
Deze zijn toch breed?

https://www.omoda.nl/meisjes/sandalen/b ... MsQAvD_BwE

Zijn jongens sandalen overigens
Ik had laatst een lading besteld en het ene model valt inderdaad breder dan het andere. Én het model verandert vanaf maat 28, dan wordt het van een peuteruitvoering een kleuteruitvoering en worden ze meteen breder.
Ik snap het niet helemaal denk ik. Je hebt brede, zag bij neefje smalle en je zoekt brede? Die heb je toch al?? :@@:
Model hurricane is volgens mij de meest verkochte en die zijn breed.
Whomi schreef:
22-04-2019 09:57
Ik snap het niet helemaal denk ik. Je hebt brede, zag bij neefje smalle en je zoekt brede? Die heb je toch al?? :@@:
Model hurricane is volgens mij de meest verkochte en die zijn breed.
Ze wil niet per ongeluk een smal model kopen?
Bestel hetzelfde model als hij vorige jaren had.
Of je bestelt een paar verschillende modellen en stuurt die niet passen, terug.
Ik wil inderdaad voorkomen dat ik smalle bestel, de vorige (nu te klein) kwamen van marktplaats, geen idee welk model dat is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven