Zo blij!
woensdag 24 april 2019 om 23:12
Ik moet het hier even kwijt, want ik mag het verder nog tegen niemand vertellen..
Maar mijn zusje is na 5 jaar behandelingen EINDELIJK zwanger! De behandelingen zijn een klein jaartje geleden gestopt omdat mijn zusje er letterlijk en figuurlijk moe van was. Dus ze hadden zich er eigenlijk al bij neergelegd dat ze nooit een kindje zouden krijgen. En vandaag, na ruim een week lang misselijk te zijn geweest, hebben we haar toch zover gekregen om maar een test te gaan doen en die was positief, ze is vanmiddag gelijk naar het ziekenhuis gegaan voor een echo, en inderdaad, ze is echt echt echt zwanger en alles ziet er voor zover ze dat nu kunnen zien, goed uit! Ben zo blij voor haar en mijn zwager. Zo gegund ook!
Zo zie je maar, wonderen bestaan toch wel..
Maar mijn zusje is na 5 jaar behandelingen EINDELIJK zwanger! De behandelingen zijn een klein jaartje geleden gestopt omdat mijn zusje er letterlijk en figuurlijk moe van was. Dus ze hadden zich er eigenlijk al bij neergelegd dat ze nooit een kindje zouden krijgen. En vandaag, na ruim een week lang misselijk te zijn geweest, hebben we haar toch zover gekregen om maar een test te gaan doen en die was positief, ze is vanmiddag gelijk naar het ziekenhuis gegaan voor een echo, en inderdaad, ze is echt echt echt zwanger en alles ziet er voor zover ze dat nu kunnen zien, goed uit! Ben zo blij voor haar en mijn zwager. Zo gegund ook!
Zo zie je maar, wonderen bestaan toch wel..
woensdag 24 april 2019 om 23:24
Zullen we deze “strijdbijl” begraven en lekker positief blijven?
Dank je wel! Jij ook spontaan zwanger geraakt na behandelingen?
anoniem_377385 wijzigde dit bericht op 24-04-2019 23:26
0.23% gewijzigd
woensdag 24 april 2019 om 23:27
Ja al voor de 6de keer, maar dit is toch wel extra speciaal.
woensdag 24 april 2019 om 23:47
Tattooaddict87 schreef: ↑24-04-2019 23:24Zullen we deze “strijdbijl” begraven en lekker positief blijven?![]()
Dank je wel! Jij ook spontaan zwanger geraakt na behandelingen?
(oh btw was niet strijdend bedoeld, juist het tegenovergestelde)
woensdag 24 april 2019 om 23:49
Gaaf zeg! Dat is inderdaad wel een hele leuke verrassing!Murrmurr schreef: ↑24-04-2019 23:47Nee ik godzijdank niet en ook geen behandelingen, maar ik werd voor het eerst tante.
Mijn zusje kwam terug van een reis, dacht dat ze een inheemse parasiet had meegenomen en toen kreeg ik een kaartje met 'Een Aziatische verrassing' erop en 'je wordt tante!' aan de binnenkant. Betrof dus een ander soort parasiet, een heel leuke.
donderdag 25 april 2019 om 00:40
Gefeliciteerd met dit mooie nieuws! En ik hoop dat alles goed blijft gaan en ze moeder wordt na de verdrietige voorgeschiedenis. Ik word altijd erg blij van dit soort berichten.
Dikke knuffel (en vreugde dans voor je zusje) van iemand die weet hoe het voelt als zwanger worden geen vanzelfsprekendheid is!
Dikke knuffel (en vreugde dans voor je zusje) van iemand die weet hoe het voelt als zwanger worden geen vanzelfsprekendheid is!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 25 april 2019 om 00:43
Dank je wel voor je lieve woorden en een dikke knuffel voor jou!Baggal schreef: ↑25-04-2019 00:40Gefeliciteerd met dit mooie nieuws! En ik hoop dat alles goed blijft gaan en ze moeder wordt na de verdrietige voorgeschiedenis. Ik word altijd erg blij van dit soort berichten.
donderdag 25 april 2019 om 00:44
Dank je wel en dat hoop ik ook!Marigold1986 schreef: ↑24-04-2019 23:40Wat heerlijk!
Fijn dat je zoiets post. Naast dat ik je heel veel geluk kan wensen, is dit wellicht ook een boost voor mensen die moeilijk zwanger kunnen worden!
Wat je zegt, de wonderen zijn de wereld niet uit!
Superleuk bericht..
donderdag 25 april 2019 om 00:46