Mijn hond
woensdag 24 april 2019 om 01:41
Hallo ik heb een probleem
Mijn hondje is 7 maanden en me schoonmoeder slaat haar als ze wil spelen en als ik weekenden naar huis ga dan duik ze weer helemaal in elkaar ze is nu door dat echt bang aan het worden en dat wil ik niet me hond slaat op eerste plek ze is veder heel erg lief en gevoelig want van donderdag tot zondag ben ik bij me vriend en dan is het weer heel andere hondje en bij me ouders thuis is ze haar zelf weer soms wel heel bang
Mijn hondje is 7 maanden en me schoonmoeder slaat haar als ze wil spelen en als ik weekenden naar huis ga dan duik ze weer helemaal in elkaar ze is nu door dat echt bang aan het worden en dat wil ik niet me hond slaat op eerste plek ze is veder heel erg lief en gevoelig want van donderdag tot zondag ben ik bij me vriend en dan is het weer heel andere hondje en bij me ouders thuis is ze haar zelf weer soms wel heel bang
vrijdag 26 april 2019 om 00:23
Bizar topic weer dit. Niemand slaat mijn hond ook geen schoonloeder.
Ik heb toevallig een hele lieve schoonmoeder die ook gek van honden is en lief voor onze honden. Maar als iemand er 1 zou slaan zou ik echt uit mijn vel springen eens maar nooit weer. To ik snap t probleem niet, ga eens flink tekeer of idd doe afstand van je hond. Als je haar veiligheid niet kunt waarborgen ben je haar niet waard.
Ik heb toevallig een hele lieve schoonmoeder die ook gek van honden is en lief voor onze honden. Maar als iemand er 1 zou slaan zou ik echt uit mijn vel springen eens maar nooit weer. To ik snap t probleem niet, ga eens flink tekeer of idd doe afstand van je hond. Als je haar veiligheid niet kunt waarborgen ben je haar niet waard.
where ever you go, go with your heart
vrijdag 26 april 2019 om 01:45
Ik ga geen afstand doen van me hondjeSkawa schreef: ↑26-04-2019 00:23Bizar topic weer dit. Niemand slaat mijn hond ook geen schoonloeder.
Ze komt er niet meer in bij mij vanaf nu
En mijn stiefvader die zij het maar die heeft zijn mond los gedaan
vrijdag 26 april 2019 om 02:45
Diesel2020 schreef: ↑26-04-2019 01:45Ik ga geen afstand doen van me hondje
Ze komt er niet meer in bij mij vanaf nu
En mijn stiefvader die zij het maar die heeft zijn mond los gedaan
Watte?
Bovendien is het het huis van je vriend, en ga jij in het weekend weer naar je ouders.
Maar hij denkt er hetzelfde over en gaat een ander slot op de deur zetten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 26 april 2019 om 03:33
vrijdag 26 april 2019 om 03:35
En? Dus een ander slot op de deur en jij trekt bij je vriend in?
vrijdag 26 april 2019 om 03:36
Dus zonder hond
Waarom heb je dan die hond genomen? Ik snap niks van dit topic..
vrijdag 26 april 2019 om 06:28
Wat zegt je vader over schoonmoeders gedrag?Diesel2020 schreef: ↑26-04-2019 00:08Ik hou veel van haar ze is nu vanaf ze is ook veel bij me ouders die zijn dol op haar me vader is zo gek met haar ze heeft eigen bedje gekregen van hem en eigen slaapkamer in de nacht
Kan hij niet even bij haar langsgaan en zeggen dat ze van die hond af blijft?
vrijdag 26 april 2019 om 07:46
Kom op zeg, TO wil volwassen zijn en met haar vriend wat opbouwen. Dan ga je je vader er toch niet op af sturen?
vrijdag 26 april 2019 om 19:38
Of gewoon een opgerolde krant en af en toe een mep.schaapwolf schreef: ↑26-04-2019 11:17Koop een taser en geef die schoonmoeder een klein schokje elke keer dat ze de hond mept. Dat is doorgaans vrij effectief om dit te laten stoppen.