Zondag apres K dag

28-04-2019 10:07 12 berichten
Goedemorgen!
Iedereen een leuke dag gehad gisteren, laat geworden en uitkateren vandaag?
Ik drink niet, alleen een beetje kort geslapen maar ik voel me inmiddels wel fris en fruitig nadat ik net nog even in slaap gevallen was.
Gaan jullie wat leuks doen vandaag of worden er massaal pyamadagen gehouden vandaag?
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 11-05-2019 00:48
95.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel van plan iets te ondernemen maar nog geen idee wat. Misschien ff de stad in ofzo....
Vanochtend lekker paardensport gekeken en als het op houdt met regenen ga ik verder met planten. Ik doe nooit iets aan koningsdag, ben gisteren alleen om boodschappen gegaan en om potgrond. Buiten dat er hier en daar 'n vlag hangt, heb ik geen verdere koningsdagverschijnselen gezien.
Geen Koningsdag gevierd.
Vandaag ga ik 1 slaapkamer schilderen, de was opruimen, het huis schoonmaken, nog wat kleine boodschapjes doen, wat voorbereiden voor werk en vanavond naar de sauna. Drukke dag dus!
Ik zit nog in pyjama op de bank en wacht tot mijn man wakker is zodat ik kan gaan douchen en aankleden.
Vandaag een dagje niks, ik drink geen alcohol en mijn koningsdag bestond uit extreem vroeg opstaan en de vrijmarkt over dus ben nog wel aan het bijkomen.
Misschien een filmpje kijken en als ik inspiratie krijg nog een stuk fietsen of wandelen in principe is min. 8000 stappen of 10 km fietsen mijn beweegdoel van de dag maar wellicht laat ik dat voor wat het is vandaag.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
VesperLynd schreef:
28-04-2019 10:21
Pyamadag... Ik kom er alleen uit voor de boodschappen vandaag ;-) . Verder ook geen kater gelukkig! Ik maak het gezellig in huis.
Zoiets was ik ook van plan, ondanks geen kater.
Ga straks wel even een stukje wandelen want daar heb ik zin in.
Meestal wordt het bij de nacht vóór Koningsdag laat, op Koningsdag zelf houdt alles op straat rond een uur of 20:00u op. Dan kun je nog wel naar café’s natuurlijk, maar veel mensen zijn nog gesloopt van de nacht ervoor en het vroege opstaan.

Ik heb gisteren wegens omstandigheden trouwens geen Koningsdag gevierd dit jaar.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 28-04-2019 10:37
3.62% gewijzigd
ik ben rustig aan het bijkomen, was gistermorgen al erg vroeg op (5.15 uur), hele dag geholpen bij een evenement, toen zelf nog even nazitten.
Kater vandaag, dus niet te veel doen. De wasmachine draait ondertussen wel
Lekker in de zon aan het zwembad met 26 graden. Ik ben blij dat ik gisteren ook niet in Nederland was, ik hou niet van verregende Koningsdagen.
Lig in bed, vannacht ziek geworden, overgeven, misselijk , buikloop
En niet van de drank ...

Dus ja een pyjama dag helaas
Nitflex schreef:
28-04-2019 10:36
Meestal wordt het bij de nacht vóór Koningsdag laat, op Koningsdag zelf houdt alles op straat rond een uur of 20:00u op. Dan kun je nog wel naar café’s natuurlijk, maar veel mensen zijn nog gesloopt van de nacht ervoor en het vroege opstaan.

Ik heb gisteren wegens omstandigheden trouwens geen Koningsdag gevierd dit jaar.
Bij mij niet, ik woon in een niet hele grote stad, nabij het centrum. Met koningsnacht en dag is hier echter een van de grootste festivals, en de grote vrijmarkt is ook pokkedruk.
Hier is het echt 2 dagen chaos en ik kom er dus niet onderuit..
Nu is het overigens doodstil hier...

Gizzmo wat vervelend! Beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven