Leugens over condooms of niet? HELP!

27-03-2009 15:29 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste medeforummers, kunnen jullie mij helpen asjeblieft?

Ik heb mijn man helaas betrapt op een affaire. Hij heeft deze ook toegegeven, maar beweert dat het over en uit is met die ander. De affaire zou van jaren geleden zijn. Nu heb ik echter condooms gevonden die hij verstopt had. Ze hebben vervaldatum april 2012! (van Durex). Zo gedateerd lijken mij deze condooms helemaal niet! Hij beweert dat hij niet eens meer wist dat die condooms daar lagen? Maar ik twijfel zeer. Ik heb Durex gemaild over hoeveel jaar condooms houdbaar zijn, maar ik krijg geen antwoord. Daarom wil ik het aan jullie vragen. Wat is de 'normale' houdbaarheidsdatum op condooms? Kan het inderdaad zijn dat deze condooms er al jaren liggen? Of zijn het gewoon nog steeds leugens en zijn deze condooms hartstikke recent? Bedankt voor jullie hulp!!
hier ligt een doosje durex natural,ik heb het met as vaderdag 2 jaar liggen,de houdbaar heid is tot 2012-08
Misschien ben ik nu erg blond, maar wat zou dan het doel zijn van die "neptopics" ??
Als je al weet dat je vertrouwen weg is en je relatie kapot, wat maakt het dan nog uit?. Uit de andere posts kun je afleiden dat ze tussen 2 maanden en max een jaar oud zijn.Kleine gerusstelling wel dat je vent iig veilig vreemdging, want als ik zie hoevaak er topics zijn geweest "zwanger van GM" is dat eerder uitzondering dan regel.

Hoe is de afaire gestopt eigenlijk? voor of nadat jij er achter kwam? Ik zou zeggen, neem de condooms lekker mee als je weggaat. Wie weet kun je ze goed gebruiken.
Als je al weet dat je vertrouwen weg is en je relatie kapot, wat maakt het dan nog uit?. Uit de andere posts kun je afleiden dat ze tussen 2 maanden en max een jaar oud zijn.Kleine gerusstelling wel dat je vent iig veilig vreemdging, want als ik zie hoevaak er topics zijn geweest "zwanger van GM" is dat eerder uitzondering dan regel.

Hoe is de afaire gestopt eigenlijk? voor of nadat jij er achter kwam? Ik zou zeggen, neem de condooms lekker mee als je weggaat. Wie weet kun je ze goed gebruiken.
quote:Fame schreef op 27 maart 2009 @ 18:00:

[...]

Hier ben ik al, dit stinkt inderdaad wel ja. Het blijft toch verwonderlijk dat er deze week hele zware problemen worden gepost door nieuwe TO's. Alsof we de lieve Mona's zijn van de kleuterschool.Ik begrijp eerlijk gezegd deze reactie niet. Is het echt zo verwonderlijk dat er dit soort zware problemen op het forum worden gepost? Ik bedoel: als ik raad wil over een nieuwe autoverzekering, of wel of niet schoenen aanschaffen, bel ik inderdaad mijn moeder/vriendin etc. Maar dat ik erachter kom dat mijn man me al jaren bedriegt, is eerlijk gezegd niet iets waar ik mee te koop loop. Ik ben er kapot van en schaam me ervoor, ook al is dat laatste misschien niet nodig. Maar juist op een forum kun je problemen bespreken die je (tenminste, ik niet) aan je buurvrouw of moeder vertelt... toch?
quote:moniekk schreef op 27 maart 2009 @ 18:32:

Misschien ben ik nu erg blond, maar wat zou dan het doel zijn van die "neptopics" ??

Even off-topic.

Er was van de week een wedstrijd voor puberjongetjes op retecoolpuntcom waarin werd opgeroepen zoveel mogelijk faketopics te openen hier en op de andere damesbladenfora. De persoon die het topic het langst liet lopen zonder dat hij door de mand viel was de winnaar. Dat hebben we geweten hier, en nu lopen ze nog steeds te zieken. Vandaar!

Er lopen hier ook topics over retecool. Is wel leuk om te lezen.

Nu weer on-topic!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:return_of_kreng schreef op 27 maart 2009 @ 18:58:

Hoe is de afaire gestopt eigenlijk? voor of nadat jij er achter kwam? Ik zou zeggen, neem de condooms lekker mee als je weggaat. Wie weet kun je ze goed gebruiken.Objectief maakt het inderdaad niet zoveel uit of hij liegt over hoe lang die condooms daar al liggen. Ik ben sowieso kapot van verdriet, en heb de relatie beeindigd (ook al kan ik pas over een maand weg). Maar hoe raar ook, ik wil eigenlijk weten hoe ver zijn leugens gaan... of hij blijft liegen, ook nu nog? Het lijkt alsof ik in een hele slechte film beland ben.
quote:twijfel100 schreef op 27 maart 2009 @ 19:08:

[...]

Ik begrijp eerlijk gezegd deze reactie niet. Is het echt zo verwonderlijk dat er dit soort zware problemen op het forum worden gepost? Ik bedoel: als ik raad wil over een nieuwe autoverzekering, of wel of niet schoenen aanschaffen, bel ik inderdaad mijn moeder/vriendin etc. Maar dat ik erachter kom dat mijn man me al jaren bedriegt, is eerlijk gezegd niet iets waar ik mee te koop loop. Ik ben er kapot van en schaam me ervoor, ook al is dat laatste misschien niet nodig. Maar juist op een forum kun je problemen bespreken die je (tenminste, ik niet) aan je buurvrouw of moeder vertelt... toch?

Meestal zijn forumsters al langer lid alvorens ze zelf gaan posten. Dan hebben ze al wat meegepraat en uit zitten zoeken hoe het forum werkt. Oftewel, dan zijn ze al wat bekender onder ons. Maar er zijn deze week zoveel forumsters bijgekomen, dat bleek een plaag te zijn, dat we ons nu net iets vaker achter de oortjes krabben.

Nu weer terug on-topic.
quote:twijfel100 schreef op 27 maart 2009 @ 19:11:

[...]

Objectief maakt het inderdaad niet zoveel uit of hij liegt over hoe lang die condooms daar al liggen. Ik ben sowieso kapot van verdriet, en heb de relatie beeindigd (ook al kan ik pas over een maand weg). Maar hoe raar ook, ik wil eigenlijk weten hoe ver zijn leugens gaan... of hij blijft liegen, ook nu nog? Het lijkt alsof ik in een hele slechte film beland ben.Ik denk dat wanneer mij dat zou overkomen met mijn twee kids ik niet zou gaan zeuren over de houdbaarheidsdatum of productiedatum van condooms. Ik zou me eerder dingen afvragen als waar moet ik heen met mijn twee kinderen, hoe zet ik een scheiding in werking, hoe ga ik rond komen en andere tips van ervaringsdeskundigen op dit forum.
Waarom ging hij vreemd? Had het met de situatie of met jou te maken? Misschien dat je daar een antwoord op wil hebben voordat je verdere besluiten neemt? Twee kinderen krijgen is niet niks. Ik weet er niet zoveel van. Ik weet alleen dat elke situatie uniek is en je spijt krijgt van overhaaste reacties. Praat er over als het weer rustig is. Probeer eventueel een neutrale bemiddelaar te vinden die de feiten duidelijk kan krijgen. Ik weet niet waar vandaan, maar misschien geeft het een idee over hoe verder te gaan.

Ik ben het eens met FAME over de tips nalezen.
vervallen.
Lieve Twijfel,

Wat erg voor je, het is zo keihard om je liefde gedag te moeten zeggen en begrijpen waarom je voorgelogen en belazerd wordt is ontzettend moeilijk. Hij zal het zelf niet eens begrijpen waarschijnlijk. Vreemdgaan hoeft niet altijd per se een reden te hebben, er hoeft niet altijd een aanleiding te zijn of een schuldige, die de reden is waarom er werd vreemdgegaan. Zoek het niet bij jezelf als dat niet nodig is.

Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en als je wil schrijven doe dat dan gerust.

(f)
@Eleonora,

Bedankt voor je lieve woorden, het doet me echt goed. Helaas klinkt het alsof je zelf hetzelfde mee hebt moeten maken (of je hebt gewoon een enorm inlevingsvermogen). Je hebt gelijk dat ik niet de reden bij mezelf moet zoeken, maar ik wil zo graag een 'verklaring'. Het gaat gewoon vanzelf, ik wil een antwoord op de vraag 'waarom'. Mijn man zegt inderdaad dat er geen reden is, dat hij het gedachtenloos gedaan heeft. Dat kan ik nog wel begrijpen als je 1 avond in een wilde bui naar de wallen gaat bijvoorbeeld. Maar jarenlang 'gedachtenloos' gaat er bij mij niet in. Daarom doet het zo'n pijn. Eén misstap had ik (misschien) met veel pijn en moeite nog wel kunnen vergeven, maar dit? Nee! Hoe dat ook, het klinkt alsof ik een uitstervend ras ben dat ik deze principes erop na hou m.b.t. vreemdgaan. Helaas. Het zal heel moeilijk worden ooit weer iemand te kunnen vertrouwen. (Hoewel ik op dit moment denk: nooooooit meer!).
En @Fame: je hebt gelijk. Misschien struikel ik teveel over details. Het gaat bij mij nu allemaal nog over de vraag 'waarom??' en 'liegt hij nog steeds'?. Ik ben gewoon zo verward, ik had dit nooit verwacht.

Maar tegelijkertijd ben ik ook heel vastbesloten. Ik ga het redden, heb al onderdak gevonden voor mij en m'n twee kids. Het zal heel moeilijk worden, maar ik ben liever trouw aan mezelf en m'n principes dan dat ik vastzit in een huwelijk dat nooit meer goed zal worden vanwege het totale gebrek aan vertrouwen. (en nu asjeblieft niet antwoorden: je huwelijk wàs al niet goed. Misschien is dat zo, alleen heb ik het niet gemerkt en mijn man beweert nog steeds van me te houden). Ik begrijp dat ras echt niet meer.
quote:twijfel100 schreef op 27 maart 2009 @ 15:29:

Beste medeforummers, kunnen jullie mij helpen asjeblieft?

Ik heb mijn man helaas betrapt op een affaire. Hij heeft deze ook toegegeven, maar beweert dat het over en uit is met die ander. De affaire zou van jaren geleden zijn. Nu heb ik echter condooms gevonden die hij verstopt had. Ze hebben vervaldatum april 2012! (van Durex). Zo gedateerd lijken mij deze condooms helemaal niet! Hij beweert dat hij niet eens meer wist dat die condooms daar lagen? Maar ik twijfel zeer. Ik heb Durex gemaild over hoeveel jaar condooms houdbaar zijn, maar ik krijg geen antwoord. Daarom wil ik het aan jullie vragen. Wat is de 'normale' houdbaarheidsdatum op condooms? Kan het inderdaad zijn dat deze condooms er al jaren liggen? Of zijn het gewoon nog steeds leugens en zijn deze condooms hartstikke recent? Bedankt voor jullie hulp!!

Antwoordmail van durex;

Beste Mevrouw,

De condooms die wij produceren zijn minimaal 15 jaar houdbaar.

Met vriendelijke groet,

Durex

-----------------------------------------------------------------------------

TO, is je twijfel nu weg?

Je gelooft je man niet, of weet niet of je hem kunt geloven. Dat zegt meer dan een mailtje van welke condoomproducent dan ook. Wat wil je hiermee?

Bedenk voor jezelf of je hem wil geloven, of niet met wantrouwen wil leven. Praat met je man, en maak keuzes die voor jou goedvoelen.

Je hebt hem ooit vergeven dat hij een affaire had, maar vergeten ben je het (natuurlijk) nooit. Is de conclusie die je toen trok (door willen gaan) nu nog van kracht? Nu je jaren na dato toch nog het vertrouwen mist?
ik begrijp het wel hoor. je gaat aan werkelijk alles twijfelen en bent eigenlijk op zoek naar 'bewijs' waarmee je hem om de oren kunt slaan zodat hij niet anders kan dan de waarheid vertellen. maar dat gaat niet gebeuren. hoe ongeloofwaardig de leugen ook is die hij je vertelt, hij zal dat verkiezen boven de waarheid. en dat maakt je boos en verdrietig. hoe moeilijk het ook is: probeer het los te laten zodat je verder kunt, met of zonder hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven