stofzuiger/dweil in één
zondag 28 april 2019 om 13:43
We gaan wel eens weg met de caravan en de honden gaan mee. Soms, als het slecht weer is, neem je hoe dan ook veel modder mee in de caravan en nat gras wat aan je schoenzolen plakt.
Ik heb er aan gedacht om een stofzuigertje speciaal voor de caravan mee te nemen maar dan nog moet je de vloer dweilen daarna.
Maar als je op vakantie bent, wil je je natuurlijk niet te veel bezig houden met huishoudelijke beslommeringen. Heeft iemand een tip voor mij wat ik daarvoor zou kunnen aanschaffen?
Ik heb er aan gedacht om een stofzuigertje speciaal voor de caravan mee te nemen maar dan nog moet je de vloer dweilen daarna.
Maar als je op vakantie bent, wil je je natuurlijk niet te veel bezig houden met huishoudelijke beslommeringen. Heeft iemand een tip voor mij wat ik daarvoor zou kunnen aanschaffen?
zondag 28 april 2019 om 13:47
Oh nee, vreselijk! Als het zó moet blijf ik liever thuis!redbulletje schreef: ↑28-04-2019 13:45Een waterbak voor je caravan zetten waar je je laarzen en honden in afspoelt? Dus alleen op sokken naar binnen.
zondag 28 april 2019 om 13:59
Een zuig/dweilapparaat is niet handig voor in een caravan. Het neemt teveel ruimte in, en je bent langer klaar met het schoonmaken van het apparaat dan met zuigen/dweilen.
Ik zou een swiffer meenemen met een paar droge doeken om de rotzooi uit je caravan te vegen en extra vezeldoeken om zonodig daarna mee te dweilen.
Ik zou een swiffer meenemen met een paar droge doeken om de rotzooi uit je caravan te vegen en extra vezeldoeken om zonodig daarna mee te dweilen.
zondag 28 april 2019 om 14:09
Zou honden ook niet in zo'n kleine leefruimte laten. Dat gaat toch hartstikke stinken? Vooral als ze nat binnen mogen. Gewoon een of andere opvouwbare kennel mee die je buiten kunt laten staan.
zondag 28 april 2019 om 14:17
Honden stinken niet per definitie. En we hebben die caravan nu juist om de honden mee te nemen op vakantie. En ze kunnen gemakkelijk met ons in de kleine leefruimte. Maar he, waar je veel van houdt, daar kun je veel van hebben, daar heb je wat voor over. Ik verwacht niet dat mensen die geen honden kennen dat begrijpen.
En los van honden, wij nemen zelf ook rotzooi mee als het geregend heeft. Op campings heb je overwegend gazons en die worden glad gehouden. Nat gras blijft plakken aan je schoenzolen, en ook zand en zo. Het is best vies.
En los van honden, wij nemen zelf ook rotzooi mee als het geregend heeft. Op campings heb je overwegend gazons en die worden glad gehouden. Nat gras blijft plakken aan je schoenzolen, en ook zand en zo. Het is best vies.
zondag 28 april 2019 om 14:38
Oh echt? Maar dan moet je toch veel vaker schoonmaken? Ik doe m'n schoenen altijd op de voordeurmat uit en bij de tuindeuren heb ik 'n paar crocks staan zodat ik makkelijk even de tuin in en uit kan lopen. Die gaan zodra binnen dus ook gelijk weer uit. Ben niet zo'n poetser
zondag 28 april 2019 om 15:25
Mijn schoenen zijn altijd goed schoon als ik binnen ga. Mijn man is geen poetser. Ik ook niet. Maar hij neemt veel zand mee naar binnen met zijn schoenen. En no way dat hij ze gaat uittrekken als hij binnen komt. Dus het is hier bijna altijd een zooi. Ik heb het losgelaten. Dan maar een zooi. Als dat is wat hij wil. Ik ga echt niet toegewijder worden aan het huishouden. Ligt niet in mijn aard.redbulletje schreef: ↑28-04-2019 14:38Oh echt? Maar dan moet je toch veel vaker schoonmaken? Ik doe m'n schoenen altijd op de voordeurmat uit en bij de tuindeuren heb ik 'n paar crocks staan zodat ik makkelijk even de tuin in en uit kan lopen. Die gaan zodra binnen dus ook gelijk weer uit. Ben niet zo'n poetser![]()
zondag 28 april 2019 om 15:27
Ha, hier net zoredbulletje schreef: ↑28-04-2019 14:38Oh echt? Maar dan moet je toch veel vaker schoonmaken? Ik doe m'n schoenen altijd op de voordeurmat uit en bij de tuindeuren heb ik 'n paar crocks staan zodat ik makkelijk even de tuin in en uit kan lopen. Die gaan zodra binnen dus ook gelijk weer uit. Ben niet zo'n poetser![]()
Sterker nog, ik vind op schoenen in huis lopen altijd wat raar.