Indrooglijntje of tourstreepje?
maandag 29 april 2019 om 09:27
Wat denken jullie?
1 uur na testen kwam dit vage streepje.
12 dpo vandaag.
https://www.mupload.nl/img/xjzcjmd.jpg
*ikweeeeetdatikgeduldmoethebbenmaardathebikniet*
#tuurstreepjeuiteraard.
1 uur na testen kwam dit vage streepje.
12 dpo vandaag.
https://www.mupload.nl/img/xjzcjmd.jpg
*ikweeeeetdatikgeduldmoethebbenmaardathebikniet*
#tuurstreepjeuiteraard.
anoniem_63ef4c9e7f3f9 wijzigde dit bericht op 29-04-2019 09:28
26.67% gewijzigd
maandag 29 april 2019 om 10:29
Moet je een medische achtergrond hebben om te constateren dat zwangere vrouwen zoveel behoefte aan duidelijkheid hebben dat allerlei websites daarop inspringen? Terwijl het helemaal niets zegt als je niet meer weet over je persoonlijke cyclus?
Dpo zal van oorsprong vast een medische term zijn maar zoals TO het gebruikt en wat ik zo even op zwangerschapsfora tegen kom na een rondje google, slaat het nergens op als voorspeller van wanneer je betrouwbaar kunt testen.
maandag 29 april 2019 om 10:33
Ik ben het verder inhoudelijk helemaal met je eens maar je opmerking: 'ze verzinnen maar wat om het internet te vullen' betreffende temperatuur metingen is echt kort door de bocht.Wittelamp schreef: ↑29-04-2019 10:29Moet je een medische achtergrond hebben om te constateren dat zwangere vrouwen zoveel behoefte aan duidelijkheid hebben dat allerlei websites daarop inspringen? Terwijl het helemaal niets zegt als je niet meer weet over je persoonlijke cyclus?
Dpo zal van oorsprong vast een medische term zijn maar zoals TO het gebruikt en wat ik zo even op zwangerschapsfora tegen kom na een rondje google, slaat het nergens op als voorspeller van wanneer je betrouwbaar kunt testen.
maandag 29 april 2019 om 10:51
maandag 29 april 2019 om 10:54
maandag 29 april 2019 om 11:20
Wittelamp schreef: ↑29-04-2019 10:29Moet je een medische achtergrond hebben om te constateren dat zwangere vrouwen zoveel behoefte aan duidelijkheid hebben dat allerlei websites daarop inspringen? Terwijl het helemaal niets zegt als je niet meer weet over je persoonlijke cyclus?
Wat grappig, ik denk juist dat de lengte van je lutteale fase geen bal uitmaakt als je eenmaal zwanger bent. Waar heb je gevonden dat dat relevant is?