Indrooglijntje of tourstreepje?

29-04-2019 09:27 34 berichten
Wat denken jullie?
1 uur na testen kwam dit vage streepje.
12 dpo vandaag.

https://www.mupload.nl/img/xjzcjmd.jpg

*ikweeeeetdatikgeduldmoethebbenmaardathebikniet*

#tuurstreepjeuiteraard.
anoniem_63ef4c9e7f3f9 wijzigde dit bericht op 29-04-2019 09:28
26.67% gewijzigd
Welke test is dit? Predictor early gaf bij mij de eerste positieve streep. (Ik kon ook niet wachten en deed elke dag 5 verschillende testen :facepalm: )

Doe er 1 en plaats hier de foto na 5 minuten :)
Wittelamp schreef:
29-04-2019 10:11
Oh oké. Ze verzinnen wat tegenwoordig. Het internet moet gevuld worden blijkbaar.

Ja precies, je moet je eigen lijf kennen, daar begint het mee.
Ze verzinnen wat? Om het internet te vullen? :facepalm:

Je hebt vast geen medische achtergrond.
toeffie schreef:
29-04-2019 10:21
Ze verzinnen wat? Om het internet te vullen? :facepalm:

Je hebt vast geen medische achtergrond.

Moet je een medische achtergrond hebben om te constateren dat zwangere vrouwen zoveel behoefte aan duidelijkheid hebben dat allerlei websites daarop inspringen? Terwijl het helemaal niets zegt als je niet meer weet over je persoonlijke cyclus?

Dpo zal van oorsprong vast een medische term zijn maar zoals TO het gebruikt en wat ik zo even op zwangerschapsfora tegen kom na een rondje google, slaat het nergens op als voorspeller van wanneer je betrouwbaar kunt testen.
Wittelamp schreef:
29-04-2019 10:29
Moet je een medische achtergrond hebben om te constateren dat zwangere vrouwen zoveel behoefte aan duidelijkheid hebben dat allerlei websites daarop inspringen? Terwijl het helemaal niets zegt als je niet meer weet over je persoonlijke cyclus?

Dpo zal van oorsprong vast een medische term zijn maar zoals TO het gebruikt en wat ik zo even op zwangerschapsfora tegen kom na een rondje google, slaat het nergens op als voorspeller van wanneer je betrouwbaar kunt testen.
Ik ben het verder inhoudelijk helemaal met je eens maar je opmerking: 'ze verzinnen maar wat om het internet te vullen' betreffende temperatuur metingen is echt kort door de bocht.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook pas iets na de officiële tijd een vaag streepje en was zwanger, maar dat was 5 minuten later of zo, niet pas na een uur. Het lijkt mij, omdat het er echt roze uitziet, geen indroogstreepje te zijn, maar voor het zelfde geld is dat het wel. Even afwachten dus maar en dan opnieuw testen.
Ik heb wel eens een indroogstreepje gehad, maar die was echt grijs. Ik zou even een Kruidvat 2 voor 5 of een Action test halen (ik vond juist de normale van de Action super, niet de early testen). Die zijn vrij gevoelig en met de Action test heb ik 10dpo al postief getest.
Wittelamp schreef:
29-04-2019 10:29

Wat grappig, ik denk juist dat de lengte van je lutteale fase geen bal uitmaakt als je eenmaal zwanger bent. Waar heb je gevonden dat dat relevant is?
Ik zou over een dag of wat nog eens testen; na een uur pas een streep lijkt me niet relevant en het maakt je duidelijk onzeker.
Even geduld nog🙏🏼
Ik wil toch even een update geven voor al die lieve meiden die (net als ik) fora helemaal afzoeken.. ik bleek niet zwanger te zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven