Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
rosanna08 schreef:
29-04-2019 19:05
zoals ik al in je topic schreef, ik snap je behoefte, maar ik denk dat het in jouw geval niet verstandig is om je zo kwetsbaar op te stellen. En ik denk dat de therapeut niet bedoelde dat je het op een van de grootste fora van Nederland moet schrijven :P
In wiens geval is het wel verstandig?
Dit soort topics worden nooit echt goed ontvangen.
DuchessMeganMarkle schreef:
29-04-2019 19:12
Mijn therapeut weet echt wel dat ik forum. Dit is mijn vluchtoord van het dagelijkse leven, ter ontspanning.

Jezelf kwetsbaar opstellen is een kracht zo kom je in contact met je schaduwkant. Ik ben niet perfect maar imperfect.
Dat is niet helemaal wat ik bedoel, maar laat maar. Je bent volwassen. :)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zo, even weer de napraat vol gekletst in mijn weekendje weg! Vooruit dan maar, als beloning krijgen jullie een glitterkattenplaatje. Ik heb speciaal een (plaatje gezocht van een) kat in glitter gerold.
Afbeelding
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
29-04-2019 19:15
Zo, even weer de napraat vol gekletst in mijn weekendje weg! Vooruit dan maar, als beloning krijgen jullie een glitterkattenplaatje. Ik heb speciaal een (plaatje gezocht van een) kat in glitter gerold.
Afbeelding
Je vergat de mods weg te zetten als stagiaire. Zonde.
29-04-2019 18:56
Ik voel me veilig genoeg om mijn frustraties te uiten hier op het forum, ik kan het beter hier dan in RL. Jammer dat men het nodig vindt om de draak mee te steken. Er wordt geen pistool op je hoofd gericht om te reageren op het topic.

Als je je veilig genoeg voelt om dit forum te gebruiken als een substituut voor een therapeut of een goede vriendin moet je niet klagen als mensen reageren op de manier die hun goeddunkt. Zo gaat dat hier en dat weet je donders goed.
:bye:
Mijn therapeut weet echt wel dat ik forum. Dit is mijn vluchtoord van het dagelijkse leven, ter ontspanning.

Jezelf kwetsbaar opstellen is een kracht zo kom je in contact met je schaduwkant. Ik ben niet perfect maar imperfect.

Laat je jouw therapeut lezen wat je hier schrijft? En wat de reacties zijn? En weet hij of zij hoe vaak je het na zo'n ontboezeming nodig vindt een nieuwe nick te nemen?

Vrouw, wat een cliché’s. Ga eens een echt leven leiden.
Duchess krijgt 'de wind van voren' en de rest lieve woordjes. What's new.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sorry dat ik nu pas binnen val, ik zat mezelf even te herkalibreren.
Lady*Voldemort schreef:
29-04-2019 19:44
Sorry dat ik nu pas binnen val, ik zat mezelf even te herkalibreren.

:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Afbeelding
Nouschi schreef:
29-04-2019 19:27
Nothing new.
Nouschi schreef:

Ik vind de post van DMM niet te vergelijken met die van Moemoe en CalamityCat bijvoorbeeld.
Als ik de OP lees en de titel verwacht ik een ander soort topic dan de post van DMM.

Maar goed, ik heb daar helemaal niet op DMM gereageerd.
Star² schreef:
29-04-2019 19:46
Afbeelding
Afbeelding

(6)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
29-04-2019 20:02
Afbeelding

(6)
Afbeelding
Ach. Mijn schoonvader leeft dan per ongeluk nog, maar als hij dood was zou ik ook zo maar iets heel ongezelligs over hem kunnen schrijven in dat topic.
Lady*Voldemort schreef:
29-04-2019 20:07
Ach. Mijn schoonvader leeft dan per ongeluk nog, maar als hij dood was zou ik ook zo maar iets heel ongezelligs over hem kunnen schrijven in dat topic.

Ik vind het allemaal prima, ook de post van DMM. Ik zeg alleen dat afgaande op de titel en de OP dat ik een ander soort post had verwacht.
Kortom; ik snap de reacties wel. En de wind van voren? Overdrijf niet zo stierlijk. Zeker mensen als Rosanna zijn echt niet de categorie afzeikmensen.
Nouschi schreef:
Hoe zou dat komen denk je?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Star² schreef:
29-04-2019 20:11
Ik vind het allemaal prima, ook de post van DMM. Ik zeg alleen dat afgaande op de titel en de OP dat ik een ander soort post had verwacht.
Kortom; ik snap de reacties wel. En de wind van voren? Overdrijf niet zo stierlijk. Zeker mensen als Rosanna zijn echt niet de categorie afzeikmensen.
Wind van voren staat tussen aanhalingstekens en over de reacties als van Rosanne/Doornroosje heb ik het natuurlijk niet.
Lady*Voldemort schreef:
29-04-2019 20:07
Precies, ik snap het gezeik ook niet. Waarom zou je die dingen niet mogen zeggen?
Dubbel.
nouschi wijzigde dit bericht op 29-04-2019 20:29
Reden: Dubbel
97.51% gewijzigd
Solomio schreef:
29-04-2019 20:25
Hoe zou dat komen denk je?
Ga ik hier niet over lopen speculeren.
Het ligt echt niet alleen aan mij. Forummers moeten mij niet (dat kan en mag). Mijn woorden worden altijd op een weegschaal gelegd, kijk maar naar de reactie van vrijdag over een simpel vrijmibo, wordt er een compleet verhaal van gemaakt. En nogmaals ik ben hier niet nieuw, jullie kennen me, laat mij mijn eigen gang gaan en schrijven wat ik wil.
29-04-2019 20:31
Het ligt echt niet alleen aan mij. Forummers moeten mij niet (dat kan en mag). Mijn woorden worden altijd op een weegschaal gelegd, kijk maar naar de reactie van vrijdag over een simpel vrijmibo, wordt er een compleet verhaal van gemaakt. En nogmaals ik ben hier niet nieuw, jullie kennen me, laat mij mijn eigen gang gaan en schrijven wat ik wil.
En dan krijg je dus ook onaardige reacties.
Klaar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven