Uitgerekend tweede helft december 2019z

23-04-2019 16:14 61 berichten
Hallo allemaal,

Ik zag dat er nog geen topic was van uitgerekend tweede helft december 2019. Dus hierbij ik hoop dat er gauw meer bij komen.
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje UD Echo J/M Bijzonderheden
kirstenvdveen 24/25 1e 30-12-2019 13-05-2019 - PCOS. Zwanger geworden m.b.v. Clomid. Januari miskraam.
1992mel 26/31 2e 18-12-2019 01-05-2019 - -
Koelelementje 26/33 1e 27-12-2019 13-05-2019 - -
Deb1990 28/33 2e 30-12-2019 16-05-2019 - -
LenteBloempje90 28/30 1e 29-12 tot 3-01 29-05-2019 - -
Popje_86 32/32 2e 03-01-2020 - - -
Papillon5 35/35 2e 19-12-2019 - - -
Togepi 28/29 1e begin januari - - -
anoniem_647264c694450 wijzigde dit bericht op 10-05-2019 18:29
77.66% gewijzigd
Hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik schrijf ook graag mee. Ik heb een zoontje van 2 naar. Nu meteen zwanger geraakt. Naar eigen berekening 18 december uitgerekend. Ik heb 1 mei de eerste echo en 22 mei termijnecho! Spannend! Hoe voel je je?

Ik voelde me in de 4e week niet zo goed maar nu alweer wat beter. Alleen heel erg moe en al een grote (darmen)buik haha.

Ik ben 26 en mijn partner is 31.
Bedankt, jij ook gefeliciteerd!!
Ik ben met vlagen misselijk overdag. De eene dag is het wat erger dan de andere dag. Dat al sinds de innesteling dat ik daf heb. Verder voel ik me prima. Gelukkig dat je je weer iets beter voelt.

Oh 1 mei de echo dat schiet al mooi op! Hopelijk is er een mooi kloppend hartje te zien.

Omdat ik via het ziekenhuis en clomid zwanger ben geraakt heb ik mijn eerste echo daar. Maar moet morgen even bellen voor een afspraak. Ik verwacht de echo met 6,5 week te krijgen.

Ik zal je in de tabel zetten! Leuk dat je mee schrijft.
Hoihoi,

Gefeliciteerd allebei! Ik schrijf ook graag mee. Dit is ons eerste kindje. Ik ben 26 en mijn vriend 33. Volgens eigen berekening ben ik rond 27 december uitgerekend. Ik hoop deze week een afspraak te kunnen maken om binnenkort een intake bij de verloskundige te doen. Ik merk vooral dat ik er moe ben en met vlagen misselijk. Ook merk ik dat er in mijn buik van alles gebeurt, haha.
Welkom koelelementje, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Leuk dat je mee wilt schrijven.
Het misselijk zijn wisselt bij mij heel erg. Was gisteren alleen net voor het avond eten een beetje misselijk en vanmorgen een beetje. Daarvoor was ik bijna de hele dag door misselijk. Wisselt het bij jou ook?

Ik heb net met het ziekenhuis gebeld en heb 13 mei een afspraak voor de eerst echo.
Tot nu toe wisselt de misselijkheid van dag tot dag, maar over het algemeen ben ik meer misselijk dan niet. Ik merk dat ik de laatste week ook slechter slaap. Hebben jullie hier ook last van?
@ koelelementje ik met 3.2 zwangerschap al met vlagen misselijk. Sinds 2 dagen is dat wat minder geworden. Heb vanmiddag weer even een test gedaan maar de streep is weer een stuk dikker en donkerder dan dat hij maandag was. Dus de hcg stijgt nog wel goed.
Ja ik droom best wel veel.. kan moeilijker in slaap komen.. het is wat met de hormonen..
Ik heb inmiddels contact gehad met de verloskundige. Mijn eerste echo zal ook op 13 mei zijn.

Hoe gaat het nu met jullie? Ik merk dat het bij mij erg wisselt. Gisteren voelde ik me relatief goed op wat vermoeidheid na, vandaag heb ik echt last van gerommel in mijn buik. Hoop dat het snel 13 mei is en dat de echo goed is.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal!
Graag zou ik ook mee willen praten. Volgens mijn berekeningen ben ik 30 december uitgerekend. Ik ben zelf 28 jaar en mijn partner 33 jaar. Dit is ons tweede kindje.
Ik heb vooral last van misselijkheid in de ochtend en ben erg moe. Helaas heb ik ook al last van mijn bekken. Ik hoop dat t geen voorteken is voor erger aangezien ik met de eerste aan het eind amper kon lopen.
Mijn eerste echo is 16 mei :-D
@ koelelementje 13 mei wordt een spannend dag voor ons dus. Hoe laat heb jij de afspraak?
De afgelopen 3 dagen was ik niet heel erg misselijk. Sinds vanacht half 4 ben ik weer super misselijk.. het wisselt dus heel erg mij. Maar dat is met de misselijkheid wel normaal. Omdat je lichaam went aan de hcg en als het zich weer verdubbelt word je dus weer meer misselijk.

@ deb gefeliciteerd met jullie zwanherschap! Leuk dat je mee wilt schrijven. Wat vervelend van je bekken, anders moet je alvast de fysio bellen zodat ze daar heen kunt gaan. Hoor hele positieve verhalen over de fysio met bekkenpijn.
@KirstenvdVeen dankjewel! Ik heb idd vandaag gelijk gebeld voor de fysio. Kan dinsdag al terecht :) hopelijk kan ik t daarmee iets remmen inderdaad.
@KirstenvdVeen: Dat wordt dan inderdaad voor ons allebei een spannende dag! Ik heb de afspraak na mijn werk om 17:00 uur staan. Ik wil namelijk nog niet dat mijn werkgever het weet tot het eerste trimester voorbij is. Hoe laat heb jij je afspraak staan?

@Deb1990: Hopelijk kan de fysiotherapeut iets voor je betekenen!
Hoi Meiden. Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Heel bijzonder en mooi!

Ik heb de hele week al positieve testen in handen en vandaag op mijn NOD nog steeds positief! :hyper: Dit was wel allemaal met gevoelige testen, dus morgen doe ik een kruidvat 2 voor 5 euro. Als dat allemaal goed blijft gaan, ga ik maandag de verloskundige bellen voor een afspraak. Ik gok dat dat eind mei ergens gaat zijn.

Volgens online berekeningen is de uitgerekende datum ergens tussen 29 december en 3 januari (wisselt omdat niet alle sites vragen om mijn cyclus, die is 33 dagen).

Ik ben 28, mijn partner is 30 en dit wordt ons 1e kindje.

Groetjes!
lentebloempje90 wijzigde dit bericht op 26-04-2019 17:23
Reden: Aangevuld
5.07% gewijzigd
Gefeliciteerd Lentebloempje 90! Wat super dat je al zo vroeg een positieve test in handen had :D
@ deb hopelijk kan de fysio wat voor je betekenen!

@ koelelementje oh dat is wel laat op de dag. Zit je de hele dag nog in spanning.
Ik heb de afspraak om 2 uur.

@ LenteBloempje gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat je al zo vroeg een goeie test had. Hoe was de Kruidvat test vanmorgen?
Hoe voel je je?

Hier wisselt het heel erg de eene dag de hele dag misselijk zoals gisteren en vandaag valt het weer wat mee
@kirsten. De kruidvat test was ook positief, dus nu voelt het pas echt 'echt'. Ben nu al 2 dagen niet van de bank af te krijgen en mijn darmen rommelen enorm. Hopelijk gaat het de komende dagen wat beter!
Ik hen 29 mei de 1e echo! Ik ben zo benieuwd naar de resultaten en de ervaringen van jullie!
Goedenavond,

Ik zou graag mee willen schrijven en lezen als dat mag.
Ik had afgelopen zondag een positieve test in handen en ben rond 3 januari uitgerekend zoals ik het berekend heb. We hebben al een dochter van 3 die 3 januari jarig is... niet echt heel handig dus! :facepalm: Maja het is wat het is! Het is allemaal nog pril natuurlijk dus heel spannend. Ik heb nog weinig/ geen kwaaltjes.. wat gevoelige borsten, opgeblazen gevoel en continu rommelende buik.. krampjes, steekjes, trekkend gevoel.. jullie ook last van? Maakt me wel beetje onzeker..
@ Popje, gefeliciteerd! Ik ben vandaag volgens berekeningen 4w4d. Online kom ik ook op een uitgerekende datum van 3 januari. Dus we lopen denk ik gelijk op. Ik heb precies hetzelfde als wat jij hebt, ik heb verder ook nog nergens last van. Vandaag zelfs bijna geen symptomen. Dus ik duim met je mee dat dat gewoon een goed teken is!
@ Popje_86: Gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ 1992mel: Succes vandaag met de echo! Hopelijk krijgen jullie een prachtige echo te zien.
@popje gefeliciteerd! Laten we duimen dat de baby dan niet precies op 3 januari geboren wordt. Is je eerste ook op de uitgerekende datum geboren?

@1992mel: Heel veel succes met de echo :)

Hier drukke dagen achter de rug. In het weekend hebben we t onze familie verteld. Iedereen was dolblij. Dus dat was erg fijn. Ben nu 3 maanden later uitgerekend dan mijn schoonzus dat is ook heel leuk!
Verder gisteren bij de fysio geweest voor mijn bekken. Die schrok dat ik al zoveel last heb. Zeker met mijn vorige zwangerschap in het achterhoofd. Moet ook per direct stoppen met paardrijden en daar heb ik het wel erg moeilijk mee :( raak dan mijn vaste groep kwijt want ze kan natuurlijk niet garanderen dat er over een jaar nog plek voor mij is. Daarnaast ook te horen gekregen gisteren dat een ex-vriendin waarmee ik de vriendschap verbroken heeft verhalen rondbazuint dat ik niet te vertrouwen ben... dus al met al een emotionele dag :(
Vind het ook zo lastig dat ik nu al een grote beslissing moet maken zoals stoppen met rijden terwijl ik niet eens een echo heb gehad. Straks gaat t mis en ben ik ook nog eens die plek kwijt..
Dank jullie wel meiden!
@lentebloempje: jaaa dan lopen we gelijk!! Grappig!! Fijn te horen dat je ook weinig symptomen hebt nog. Doet me even goed. Weet bij Mn dochter dat ik heel duizelig was steeds. Heb ik nu niet. Voel me goed. Niet moe. Dacht is dit wel oke?! Hihi
@deb, ik was bij Mn dochter 29 dec uitgerekend. Bevalling begon 30 dec en pas 3 Jan bevallen.... was een lange bevalling van 76,5! Uur...
Ik snap dat je even een emo dag hebt dan zeg.. zijn geen leuke dingen om te horen.... laat die ex vriendin lekker lullen, jij weet beter, en je naasten ook!
Hoop dat je het van het paard rijden een plekje kan geven. Zo niet leuk..... als je een passie moet opgeven is dat emotioneel wel zwaar!
@ lentebloempje wat fijn dat die ook positief was! Gefeliciteerd meid! Hopelijk is het gauw 29 mei

@ popje gefeliciteerd wat leuk dat je mee schrijft! Dat is een teken dat je baarmoeder groeit zei de verloskundige tegen mij.

@ deb kun je je niet tot de echo je ziek melden voor de les en als de echo goed is je afmelden? Misschien zit je over een jaar in een veel leuker groepje..
Ag wat vervelend is dat dat ze zulke dingen over je zeggen. Maar probeer in je hoofd te houden de mensen die je kennen weten beter!

@ mel hoe was je echo??
Ooo oké tnx Kirsten! Weet ik iig dat Mn lichaam druk bezig is!
Ik kan de tabel niet aanvullen..
ik ben 32 en mijn partner ook.
Hoi allemaal,

Ik had vorige week een positieve test in handen, maar door een eerdere miskraam even gewacht met hier meeschrijven tot we een hartje zagen kloppen op de echo.
Uitgerekende datum is ongeveer 19 december. Ik ben 35, mijn man ook en dit is ons 2e kind.
Ik hoop dat deze zwangerschap goed blijft gaan en ik mee kan blijven schrijven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven