Uitgerekend tweede helft december 2019z
dinsdag 23 april 2019 om 16:14
Hallo allemaal,
Ik zag dat er nog geen topic was van uitgerekend tweede helft december 2019. Dus hierbij ik hoop dat er gauw meer bij komen.
Ik zag dat er nog geen topic was van uitgerekend tweede helft december 2019. Dus hierbij ik hoop dat er gauw meer bij komen.
| Naam | Leeftijd (+prtnr) | Kindje | UD | Echo | J/M | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| kirstenvdveen | 24/25 | 1e | 30-12-2019 | 13-05-2019 | - | PCOS. Zwanger geworden m.b.v. Clomid. Januari miskraam. |
| 1992mel | 26/31 | 2e | 18-12-2019 | 01-05-2019 | - | - |
| Koelelementje | 26/33 | 1e | 27-12-2019 | 13-05-2019 | - | - |
| Deb1990 | 28/33 | 2e | 30-12-2019 | 16-05-2019 | - | - |
| LenteBloempje90 | 28/30 | 1e | 29-12 tot 3-01 | 29-05-2019 | - | - |
| Popje_86 | 32/32 | 2e | 03-01-2020 | - | - | - |
| Papillon5 | 35/35 | 2e | 19-12-2019 | - | - | - |
| Togepi | 28/29 | 1e | begin januari | - | - | - |
anoniem_647264c694450 wijzigde dit bericht op 10-05-2019 18:29
77.66% gewijzigd
zaterdag 18 mei 2019 om 07:44
Sterkte Kirsten! Moet er een bepaalde tijd tussen de miskraam en het onderzoek zitten?
Ik heb gisteren nog een echo gekregen (8 weken) omdat de vorige zwangerschap in een miskraam eindigde en ik toch een beetje onzeker ben over deze zwangerschap. Het is niet als bij mijn eerste zwangerschap waarbij ik er vol vertrouwen en zonder onzekerheid inzat. Eind mei de termijnecho.
Kiezen jullie voor de Nipt? En zo ja met of zonder nevenbevindingen?
Ik heb gisteren nog een echo gekregen (8 weken) omdat de vorige zwangerschap in een miskraam eindigde en ik toch een beetje onzeker ben over deze zwangerschap. Het is niet als bij mijn eerste zwangerschap waarbij ik er vol vertrouwen en zonder onzekerheid inzat. Eind mei de termijnecho.
Kiezen jullie voor de Nipt? En zo ja met of zonder nevenbevindingen?
zaterdag 18 mei 2019 om 13:31
Papillon alles goed met de echo neem ik aan? Fijn dat je nog even een keer mocht kijken. Ik mag dat ook met 9 weken
. Als die in orde is gaan wij het bekendmaken aan in ieder geval de schoonouders. Wij gaan daarna namelijk een lang weekend weg en ik kom er dan echt niet meer onderuit dat ik niet meer drink en rook. Tevens heb ik gewoon al een buik en draag vooral wijde dingen. Hoe is dat bij jullie?
Wij kiezen voor de nipt met nevenbevindingen.
Kirsten hoe gaat het met je?
Wij kiezen voor de nipt met nevenbevindingen.
Kirsten hoe gaat het met je?
zondag 19 mei 2019 om 21:30
@ papillon ja er moet minimaal 8 weken tussen zitten zodat het bloed hcg vrij is.
Ook moet ik 6 weken wachten tot ik weer met de clomid(follikel rijper) mag beginnen.
@ tozie op zich redelijk. Gaat wat op en neer. Doordat ik wat te veel heb gedaan afgelopen week was het bloeden en de buikpijn weer erger geworden. dit weekend lekker niks gedaan en gaat nu weer beter. Maandag maar even kijken hoe het op het werk gaat en anders meld ik me ziek tot dat het bloeden is gestopt.
Ook moet ik 6 weken wachten tot ik weer met de clomid(follikel rijper) mag beginnen.
@ tozie op zich redelijk. Gaat wat op en neer. Doordat ik wat te veel heb gedaan afgelopen week was het bloeden en de buikpijn weer erger geworden. dit weekend lekker niks gedaan en gaat nu weer beter. Maandag maar even kijken hoe het op het werk gaat en anders meld ik me ziek tot dat het bloeden is gestopt.
woensdag 22 mei 2019 om 21:57
He meiden,
Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat t wel.. heb veel last van kwaaltjes.. had totaal nergens last van bij de eerste maar nu...... pfff.... word al misselijk van geur van bijv deo, wasverzachter, Mn dagcreme.. en vanavond onder t koken werd ik ook misselijk van die lucht en moest ik spugen... pff... ben ook overdags niet vooruit te branden op Mn werk. Heb gewoon brandende ogen....
heb ook geen lontje ipv kort lontje. Mn vriend zegt ook: je hebt geen hormonen maar demonen in je... hoop dat t snel allemaal beter mag gaan. Voel me echt bleehhh....
Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat t wel.. heb veel last van kwaaltjes.. had totaal nergens last van bij de eerste maar nu...... pfff.... word al misselijk van geur van bijv deo, wasverzachter, Mn dagcreme.. en vanavond onder t koken werd ik ook misselijk van die lucht en moest ik spugen... pff... ben ook overdags niet vooruit te branden op Mn werk. Heb gewoon brandende ogen....
heb ook geen lontje ipv kort lontje. Mn vriend zegt ook: je hebt geen hormonen maar demonen in je... hoop dat t snel allemaal beter mag gaan. Voel me echt bleehhh....
donderdag 23 mei 2019 om 07:15
Wij hebben gekozen voor de Nipt zonder nevenbevindingen.
Vervelend Popje dat je zoveel last hebt van kwaaltjes.
Ik merk dat ik de laatste weken zo goed als de hele tijd misselijk ben. Als ik moe ben wordt het nog erger, dus de avonden zijn het ergst bij mij.
Sinds vorige week heb ik een klein beetje bruinige afscheiding. De verloskundige dacht dat er waarschijnlijk een vaatje was geknapt en dat het daarvan was (misschien bij de inwendige echo gebeurd). Hebben jullie daar ervaring mee en hoelang duurde dit bij jullie?
Vervelend Popje dat je zoveel last hebt van kwaaltjes.
Ik merk dat ik de laatste weken zo goed als de hele tijd misselijk ben. Als ik moe ben wordt het nog erger, dus de avonden zijn het ergst bij mij.
Sinds vorige week heb ik een klein beetje bruinige afscheiding. De verloskundige dacht dat er waarschijnlijk een vaatje was geknapt en dat het daarvan was (misschien bij de inwendige echo gebeurd). Hebben jullie daar ervaring mee en hoelang duurde dit bij jullie?
donderdag 23 mei 2019 om 09:35
Popje vervelend al die kwalen. Bij mij wordt het allemaal wat minder. Het geen lontje hebben herken ik wel en de vermoeidheid ook. Ook heb ik een grotere bh aan moeten schaffen. Ohja en maandag teveel gestaan op het werk, dus in de avond ontzettende pijn aan mijn bekken. Ik moet mezelf weer bewust worden van op tijd gaan zitten. Allemaal herkenbaar van mijn eerste zwangerschap.
Wij willen graag het geslacht weten. Bij dochter ook gedaan, dus doen alle pretecho's nu weer.
Volgende week donderdag mogen we weer even spieken.
Moeten we een nieuw topic starten? Aangezien Kirsten deze met haar account heeft geopend. Voor de tabel enz. Lijkt me niet fijn voor haar om dat nog bij te moeten houden de komende maanden.
Koelelementje, nee geen ervaring mee. Ja de vorige zwangerschap, maar dat werd na 4 dagen een miskraam. Dat zat er toen wel aan te komen. Het komt heel vaak voor tijdens een zwangerschap en hoef je je vaak geen zorgen over te maken. Wanneer heb je weer een echo?
Wij willen graag het geslacht weten. Bij dochter ook gedaan, dus doen alle pretecho's nu weer.
Volgende week donderdag mogen we weer even spieken.
Moeten we een nieuw topic starten? Aangezien Kirsten deze met haar account heeft geopend. Voor de tabel enz. Lijkt me niet fijn voor haar om dat nog bij te moeten houden de komende maanden.
Koelelementje, nee geen ervaring mee. Ja de vorige zwangerschap, maar dat werd na 4 dagen een miskraam. Dat zat er toen wel aan te komen. Het komt heel vaak voor tijdens een zwangerschap en hoef je je vaak geen zorgen over te maken. Wanneer heb je weer een echo?
donderdag 23 mei 2019 om 17:20
donderdag 23 mei 2019 om 20:12
@ koelelementje, ik heb bijna constant bloed/bruin verlies deze zwangerschap. Vorige week op de echo was alles goed maar ik word toch onzeker van dat bloedverlies. Ik hoop dat bij jou het bloedverlies stopt (en bij mezelf ook).
Hier verder ook kwaaltjes. Hondsmoe, misselijkheid, pijnlijke borsten en obstipatie...
Lijkt me een goed idee om een nieuw topic te openen vanuit een algemeen account.
Hier verder ook kwaaltjes. Hondsmoe, misselijkheid, pijnlijke borsten en obstipatie...
Lijkt me een goed idee om een nieuw topic te openen vanuit een algemeen account.