kookclub rotterdam en omgeving

27-03-2009 20:20 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi,

Iedere dag kijk ik naar Smaken Verschillen.

Zelf vind ik het de laatste tijd erg leuk om te koken.

Het lijkt mij leuk om een kookclubje op te richten en om de beurt bij en met elkaar te koken/eten.

zelf ben ik 34 jaar, getrouwd en geen kinderen.
hi,

Iedere dag kijk ik naar Smaken Verschillen.

Zelf vind ik het de laatste tijd erg leuk om te koken.

Het lijkt mij leuk om een kookclubje op te richten en om de beurt bij en met elkaar te koken/eten.

zelf ben ik 34 jaar, getrouwd en geen kinderen.[/quote]

Hoi Suus,

Samken verschillen vind ik ook erg leuk om te zien en ik haar er inspiratie uit voor gerechten. Een kookclubje oprichten lijkt me dan ook een leuk idee. Ik ben 32 jaar, single en woon in Den Haag (kwartiertje met de tram vanaf Den Haag HS).

Dus als je nog mensen zoekt, vind ik het leuk aan te sluiten.

Groet,

Esther
leuk initiatief!

ik doe graag mee. Ik woon zelf (nog) in Amsterdam maar mijn vriend woont in Rotterdam, ik ben daar vaak. Koken is een hobby van mij. Frans, Spaans, Thais...
Hoi meiden,

bedankt voor jullie reactie! leuk!

ik ben net nieuw hier dus zit even te kijken hoe het hier allemaal werkt. je mag geloof ik geen emailadres in een reactie zetten? maar hoe kun je dan met elkaar in contact komen behalve hier bij deze reacties?

groetjes suus
voorstel: afspreken op een neutrale plek bv in rdam centrum t/o centraal station, plaza italia bv

of voor mooi uitzicht de Schome Lei, uitzicht op de kralinghse plas en de skyline van Rotterdam

nu nog een datum

ik kan woensdag 1 april maakt niet uit hoelaat
hoi,

ik was benieuwd of jullie al een keertje afgesproken hebben! Per 1 mei ga ik in R'dam wonen, en ken nog maar heel weinig mensen in R'dam. Kookclubje klinkt goed.

Dus voor in mei doe ik graag met jullie mee!

Ben 32 jaar, woon samen, geen kinderen

groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven