Parenclub

29-04-2019 20:19 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 5 maanden heb ik een leuke, voor mij knappe vriendin.
Na 4 maanden relatie vertelde ze mij een verhaal uit haar verleden. Haar ex man verplichte haar mee te gaan naar parenclubs. 9 jaar lang heeft ze dit gedaan.

Zouden jullie geloven dat je dit 9 jaar zou kunnen doen tegen je goesting, zowel met mannen als vrouwen.
Zouden jullie bij deze dame blijven, wetende dat je zeker niet op zoek was naar iemand met zo een achtergrond.

Tnx
Het feit dat ze er over lijkt te jokken (waarom ga je 9 jaar tegen je wil mee?) Zou mij meer dwars zitten dan het feit dat het is gebeurd...
Ze doet blijkbaar alles wat haar man wil. Profiteer daar van.

Seks wanneer en hoe je maar wil. Ze doet vast je hele huishouden.

Man wat wil je nog meer.
Haar verleden kan ze niet terugdraaien, als jij er niet mee kan leven dan is ze niet de vrouw voor jou.
Er bestaan echt wel vrouwen die tegen hun wil van alles en nog wat opgelegd wordt. Dat jij haar nu met andere ogen bekijkt, zegt meer over jou.
Wie weet hoe getraumatiseerd ze hiervan is. Dat is blijkbaar nog niet in je opgekomen. Ego he.
Ik vind dat ook vreemd inderdaad en geloof het niet zo, wellicht dat jij op een bepaalde manier reageerde waardoor zij maar heeft gezegd dat ze het tegen haar zin heeft gedaan om jou niet te 'verliezen'. Als ze echt om jou geeft en dit een fase in haar leven is geweest en jij echt om haar geeft dan moet je voor jezelf bepalen of je met deze wetenschap kan leven.

Iedereen heeft dingen op zijn/haar kerfstok die niet worden verteld en waarom zou je? Zolang het een ander niet schaadt/pijn doet mag je je verleden hebben met misschien soms niet al te fraaie dingen.
Dat ze 9 jaar lang parenclubs bezocht heeft zou me niet zo boeien. Dat ze niet voor zichzelf opkomt daarentegen.... Ik vind non powervrouwen persoonlijk gewoon niet zo heel aantrekkelijk.
Ik snap sowieso niet dat mensen dat nodig hebben, maar ieder z'n ding....Ik denk, dat als je een fijne relatie hebt, je elkaar genoeg uit kunt dagen. En zo niet, tja, passen jullie dan wel goed genoeg bij elkaar?
Ja ja dus mensen worden geslagen, verkracht, opgesloten en opgelicht maar dit kan niet. Natuurlijk wel. Als jij haar niet gelooft is er een ander probleem. Vertrouwen! Ze kan zich best gedwongen voelen hoor. Bang hem kwijt te raken of truttig gevonden worden. Misschien was ze erg onzeker en ex erg dominant.
Ligt eraan wat ze moest doen in de parenclub?

Er wordt nogal wat aantal mensen genomen in die club.
Hoeft niet he sommige gaan alleen voor de sfeer, maar dat geloof ik niet.
En heeft het haar seks leven op een negatieve of positieve zin verandert?
In de zin van, vindt ze het wel prettig of lekker.

Of verdraait ze het verhaal en geilde ze op de clubs ?

Ik weet niet of ik dan nog zou doorgaan met deze persoon...
Als het tegen haar zin in was en ze deed het toch, dan had haar ex haar in zijn macht; zeer ongezond.
Ik hoop voor haar dat jij haar grenzen wel respecteert.

Aan de andere kant:

Heeft ze wel aan zichzelf gewerkt na die parenclub-vent?
Heeft ze zichzelf wel afgevraagd waarom ze zijn wensen volgde (met tegenzin)?

TO, vragen stellen over het parenwisselgedoe zelf, wat, hoe en wie daar zou ik haar niet mee gaan lastigvallen, tenzij je de sfeer tussen jullie wil laten verzuren.
Ilovefairytales schreef:
01-05-2019 01:37
Ligt eraan wat ze moest doen in de parenclub?

Er wordt nogal wat aantal mensen genomen in die club.
Hoeft niet he sommige gaan alleen voor de sfeer, maar dat geloof ik niet.
En heeft het haar seks leven op een negatieve of positieve zin verandert?
In de zin van, vindt ze het wel prettig of lekker.

Of verdraait ze het verhaal en geilde ze op de clubs ?

Ik weet niet of ik dan nog zou doorgaan met deze persoon...

Ik weet het niet hoor.....dan is het wel een hele leugenachtige vrouw.
Waarom is ze met jou TO? Vraag het haar als je het nog niet weet. :)
Ik heb geen idee of het tegen haar zin was, maar dat zou heel goed kunnen.

Maar de werkelijke vraag is natuurlijk: wat doet dit met jou? Blijkbaar heb je er veel moeite mee. Waarom?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Waarom is ze voor jou knap?
Ik gok dat ze het ook wel leuk vond, en jou peilde om te kijken of je er voor in bent.

Maar ze merkte dat je het niks vindt, dus nu zal ze ontkennen dat ze er plezier aan beleefde.

Jammer hoor, je had iets heel opwindends kunnen beleven!
of ze jokt en ze vond het zelf leuk
of ze is een deurmat en heeft zich 9 jaar lang laten gebruiken
of het hele verhaal is verzonnen
of je hebt het verkeerd begrepen
en naar wat voor achtergrond zoek je niet?
Dumpen die hap.
John67 schreef:
03-05-2019 14:08
Dumpen die hap.
inruilen voor zoolmeet
Zouden jullie bij deze dame blijven, wetende dat je zeker niet op zoek was naar iemand met zo een achtergrond.

Klinkt lekker denigrerend. Jij was dus duidelijk niet op zoek naar iemand met zo’n achtergrond, dus wat maakt het uit of haar verhaal klopt.

Maak het uit en laat haar lekker iemand vinden die haar respecteert en leuk vindt om de persoon die zij is.
Dus jij bent al die tijd maagd gebleven? Niet rondgeneukt, geëxperimenteerd, one-night-stands gehad? Je hebt jezelf bewaard voor die ene ware? Nee? Dan heb je geen recht van spreken.

Als ze het echt tegen haar zin heeft gedaan, zou ik me daar eerder druk om maken, iemand die niet voor zichzelf opkomt, is geen geschikte partner.
MokThee schreef:
03-05-2019 14:39
Dus jij bent al die tijd maagd gebleven? Niet rondgeneukt, geëxperimenteerd, one-night-stands gehad? Je hebt jezelf bewaard voor die ene ware? Nee? Dan heb je geen recht van spreken.

Als ze het echt tegen haar zin heeft gedaan, zou ik me daar eerder druk om maken, iemand die niet voor zichzelf opkomt, is geen geschikte partner.

En dit dus!
Kennelijk ligt dit je niet zo. Ik zou maar een andere meid zoeken die niet zo los is geweezt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven