Parenclub
maandag 29 april 2019 om 20:19
Sinds 5 maanden heb ik een leuke, voor mij knappe vriendin.
Na 4 maanden relatie vertelde ze mij een verhaal uit haar verleden. Haar ex man verplichte haar mee te gaan naar parenclubs. 9 jaar lang heeft ze dit gedaan.
Zouden jullie geloven dat je dit 9 jaar zou kunnen doen tegen je goesting, zowel met mannen als vrouwen.
Zouden jullie bij deze dame blijven, wetende dat je zeker niet op zoek was naar iemand met zo een achtergrond.
Tnx
Na 4 maanden relatie vertelde ze mij een verhaal uit haar verleden. Haar ex man verplichte haar mee te gaan naar parenclubs. 9 jaar lang heeft ze dit gedaan.
Zouden jullie geloven dat je dit 9 jaar zou kunnen doen tegen je goesting, zowel met mannen als vrouwen.
Zouden jullie bij deze dame blijven, wetende dat je zeker niet op zoek was naar iemand met zo een achtergrond.
Tnx
maandag 29 april 2019 om 21:13
Ik vind dat ook vreemd inderdaad en geloof het niet zo, wellicht dat jij op een bepaalde manier reageerde waardoor zij maar heeft gezegd dat ze het tegen haar zin heeft gedaan om jou niet te 'verliezen'. Als ze echt om jou geeft en dit een fase in haar leven is geweest en jij echt om haar geeft dan moet je voor jezelf bepalen of je met deze wetenschap kan leven.
Iedereen heeft dingen op zijn/haar kerfstok die niet worden verteld en waarom zou je? Zolang het een ander niet schaadt/pijn doet mag je je verleden hebben met misschien soms niet al te fraaie dingen.
Iedereen heeft dingen op zijn/haar kerfstok die niet worden verteld en waarom zou je? Zolang het een ander niet schaadt/pijn doet mag je je verleden hebben met misschien soms niet al te fraaie dingen.
dinsdag 30 april 2019 om 13:53
Ja ja dus mensen worden geslagen, verkracht, opgesloten en opgelicht maar dit kan niet. Natuurlijk wel. Als jij haar niet gelooft is er een ander probleem. Vertrouwen! Ze kan zich best gedwongen voelen hoor. Bang hem kwijt te raken of truttig gevonden worden. Misschien was ze erg onzeker en ex erg dominant.
woensdag 1 mei 2019 om 01:37
Ligt eraan wat ze moest doen in de parenclub?
Er wordt nogal wat aantal mensen genomen in die club.
Hoeft niet he sommige gaan alleen voor de sfeer, maar dat geloof ik niet.
En heeft het haar seks leven op een negatieve of positieve zin verandert?
In de zin van, vindt ze het wel prettig of lekker.
Of verdraait ze het verhaal en geilde ze op de clubs ?
Ik weet niet of ik dan nog zou doorgaan met deze persoon...
woensdag 1 mei 2019 om 01:48
Als het tegen haar zin in was en ze deed het toch, dan had haar ex haar in zijn macht; zeer ongezond.
Ik hoop voor haar dat jij haar grenzen wel respecteert.
Aan de andere kant:
Heeft ze wel aan zichzelf gewerkt na die parenclub-vent?
Heeft ze zichzelf wel afgevraagd waarom ze zijn wensen volgde (met tegenzin)?
TO, vragen stellen over het parenwisselgedoe zelf, wat, hoe en wie daar zou ik haar niet mee gaan lastigvallen, tenzij je de sfeer tussen jullie wil laten verzuren.
Ik hoop voor haar dat jij haar grenzen wel respecteert.
Aan de andere kant:
Heeft ze wel aan zichzelf gewerkt na die parenclub-vent?
Heeft ze zichzelf wel afgevraagd waarom ze zijn wensen volgde (met tegenzin)?
TO, vragen stellen over het parenwisselgedoe zelf, wat, hoe en wie daar zou ik haar niet mee gaan lastigvallen, tenzij je de sfeer tussen jullie wil laten verzuren.
woensdag 1 mei 2019 om 01:52
Ilovefairytales schreef: ↑01-05-2019 01:37Ligt eraan wat ze moest doen in de parenclub?
Ik weet het niet hoor.....dan is het wel een hele leugenachtige vrouw.
vrijdag 3 mei 2019 om 14:32
Klinkt lekker denigrerend. Jij was dus duidelijk niet op zoek naar iemand met zo’n achtergrond, dus wat maakt het uit of haar verhaal klopt.
Maak het uit en laat haar lekker iemand vinden die haar respecteert en leuk vindt om de persoon die zij is.
Klinkt lekker denigrerend. Jij was dus duidelijk niet op zoek naar iemand met zo’n achtergrond, dus wat maakt het uit of haar verhaal klopt.
Maak het uit en laat haar lekker iemand vinden die haar respecteert en leuk vindt om de persoon die zij is.
vrijdag 3 mei 2019 om 14:39
Dus jij bent al die tijd maagd gebleven? Niet rondgeneukt, geëxperimenteerd, one-night-stands gehad? Je hebt jezelf bewaard voor die ene ware? Nee? Dan heb je geen recht van spreken.
Als ze het echt tegen haar zin heeft gedaan, zou ik me daar eerder druk om maken, iemand die niet voor zichzelf opkomt, is geen geschikte partner.
Als ze het echt tegen haar zin heeft gedaan, zou ik me daar eerder druk om maken, iemand die niet voor zichzelf opkomt, is geen geschikte partner.
vrijdag 3 mei 2019 om 14:40
MokThee schreef: ↑03-05-2019 14:39Dus jij bent al die tijd maagd gebleven? Niet rondgeneukt, geëxperimenteerd, one-night-stands gehad? Je hebt jezelf bewaard voor die ene ware? Nee? Dan heb je geen recht van spreken.
En dit dus!