Meest irritante reclame - DEEL 2

zondag 28 april 2019 om 14:25
Jep, zwaar irritante reclame weerVleermuis33 schreef: ↑28-04-2019 13:58Had zo gehoopt dat na pasen Ali B niet meer te zien zou zijn
Maar helaas een nieuwe reclame

zondag 28 april 2019 om 15:35
Welneejoh, het is alleen een rare reclame.WildeMimosa schreef: ↑26-04-2019 18:35Friezin, als je echt nieuwsgierig bent, kun je haar googelen hoor. Haar naam wordt vermeld in de commercial, kun je het zelf vragen.
Ik heb het er nooit over gehad, want haar nevenactiviteiten gaan me niet aan / interesseren me niet.

maandag 29 april 2019 om 07:13
Nou inderdaad.......Vleermuis33 schreef: ↑28-04-2019 13:58Had zo gehoopt dat na pasen Ali B niet meer te zien zou zijn
Maar helaas een nieuwe reclame
maandag 29 april 2019 om 09:34
Ik ken haar verder ook niet. Ze zit niet op Nederlandse TLC toch?Cheshire-cat schreef: ↑26-04-2019 09:58Ik word een beetje agressief van haarDan denk ik ga je nu echt een groep vrouwen aanspreken? Wat heb je eigenlijk bereikt in je leven? Je bent een reality star, niet bepaald een rolmodel.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

maandag 29 april 2019 om 12:29
Urban skin care (ofzo) van nivea.
Een creme om je huid urban proof (?) te maken.
Tegen de vervuiling in de stad, zegt de reclame, uitlaatgassen en stoppels.
Echt wtf stoppels??!! Want alleen mannen in de stad scheren zich niet behoorlijk? Of zijn stoppels van plattelandsmannen zachter?
Ze verzinnen de meest debiele dingen zeg.
Krijgen we ook nivea country skin care straks? Tegen ammoniakdampen van legbatterijen, pollen en koeienhaar?
Echt wtf stoppels??!! Want alleen mannen in de stad scheren zich niet behoorlijk? Of zijn stoppels van plattelandsmannen zachter?
Krijgen we ook nivea country skin care straks? Tegen ammoniakdampen van legbatterijen, pollen en koeienhaar?
maandag 29 april 2019 om 12:35
Ik ga binnenkort toch eens uitproberen of de stadse stoppels van mijn echtgenoot anders aanvoelen dan de stoppels van zijn vriend met agrarisch bedrijf in de Achterhoek !!!-Darkside- schreef: ↑29-04-2019 12:29Urban skin care (ofzo) van nivea.

vrijdag 3 mei 2019 om 22:37
Als ik reclames zie met personen in hun functie (zoals meestal bij reclames over gebitsproducten) en er staat een naam bij google ik ze altijd (mits het NL reclames zijn). Tot nu toe nog niemand gevonden die fake wasWildeMimosa schreef: ↑25-04-2019 19:01Ze is wel tandarts, in Amsterdam. Ik ben sinds twee jaar cliënt bi haar praktijk. Zij en haar collega zijn erg goed.

Op de radio is een reclame van Omo over dat je je was in 30 min kan doen. Super handig want zo kun je áltijd bij een optreden van je kind zijn. Ehh.. ja want normaal gesproken duurt de was doen ongeveer een jaartje, dus moet je een hoop missen. Aan het einde hoor je een hoog irritant kinderstemmetje: papaaaa, mamaaaa!
Werkt dat gezinssentiment anno 2019 nog steeds?

vrijdag 3 mei 2019 om 23:37
Denkt omo dat je voor de machine blijft zitten kijken, of denken ze dat we nog een wasbordje hebben.Snowpink schreef: ↑03-05-2019 22:37Als ik reclames zie met personen in hun functie (zoals meestal bij reclames over gebitsproducten) en er staat een naam bij google ik ze altijd (mits het NL reclames zijn). Tot nu toe nog niemand gevonden die fake was![]()
Op de radio is een reclame van Omo over dat je je was in 30 min kan doen. Super handig want zo kun je áltijd bij een optreden van je kind zijn. Ehh.. ja want normaal gesproken duurt de was doen ongeveer een jaartje, dus moet je een hoop missen. Aan het einde hoor je een hoog irritant kinderstemmetje: papaaaa, mamaaaa!
Werkt dat gezinssentiment anno 2019 nog steeds?![]()
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

zaterdag 4 mei 2019 om 10:56
Deze discussie voerde ik gisteren met mijn man in de auto toen ik hem langs hoorde komen op de radiofreekenkaat schreef: ↑26-04-2019 10:06De nieuwe reclame van Mac Donalds. Gaat over milkshakes. De precieze tekst weet ik niet maar ongeveer: “het klinkt hetzelfde, maar proeft anders”.
Het is toch: smaakt anders?
Geen wereldissue maar ik vind t stom.

Ik denk nl hetzelfde als jij.
zaterdag 4 mei 2019 om 10:57
Zorg nou eerst zelf maar dat je Nederlands goed is.nartjie schreef: ↑04-05-2019 10:38Reclame van Co op. Over de wijnen wat ze verkopen, komen uit Zuid Afrika, en iets met de boeren daar die samen met ons meegenieten. En dan op het eind zegt de voice over iets in het Afrikaans, wat voor geen meter klinkt. Als je de taal niet spreekt of hoe je het moet uitspreken, hou je waffel en zegt het dan gewoon op zijn boeren Hollands
Het is dat mijn oren niet kunnen bloeden, maar verdomd dat hadden ze gedaan op dat moment.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 4 mei 2019 om 11:36
Als ze de taal niet spreken moeten ze hun waffel houden van jou, maar de taal slecht schrijven is geen probleem? Je meet met 2 maten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 4 mei 2019 om 11:46
In een reclame verwacht je toch wel dat het aan een minimale standaard voldoet. Een professionele standaard bedoel ik dan. Reclames schijnen toch heel veel geld te kosten, dan mag je voor dat geld de kwaliteit ook wel omhoogschroeven.
En een vreemde taal kun je dan net zo goed correct toevoegen. Heeft Hollywood ook gedaan.
Forummers schuiven geen dik salaris voor hun teksten hier, dat is dus liefhebberij. Mag een andere standaard voor gelden.
zaterdag 4 mei 2019 om 11:51
Ze vond het Afrikaans voor geen meter klinken. Het Afrikaans is wel correct, maar ze vond dat die de waffel moest houden, omdat het in haar oren niet lekker lag. Zuid Afrikaans heeft qua klank namelijk een Nederlands tintje, maar dan net even anders.parbleumondieu schreef: ↑04-05-2019 11:46In een reclame verwacht je toch wel dat het aan een minimale standaard voldoet. Een professionele standaard bedoel ik dan. Reclames schijnen toch heel veel geld te kosten, dan mag je voor dat geld de kwaliteit ook wel omhoogschroeven.
En een vreemde taal kun je dan net zo goed correct toevoegen. Heeft Hollywood ook gedaan.
Forummers schuiven geen dik salaris voor hun teksten hier, dat is dus liefhebberij. Mag een andere standaard voor gelden.
Dus als zo iemand zeikt over taal (wat overigens qua grammatica prima op orde is) en er zelf een potje van maakt in een post daarover, komt eerder neer op n pot en een ketel over zwart zien
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
zaterdag 4 mei 2019 om 11:54
Sue-Heck schreef: ↑04-05-2019 11:51Ze vond het Afrikaans voor geen meter klinken. Het Afrikaans is wel correct, maar ze vond dat die de waffel moest houden, omdat het in haar oren niet lekker lag. Zuid Afrikaans heeft qua klank namelijk een Nederlands tintje, maar dan net even anders.
Dus als zo iemand zeikt over taal (wat overigens qua grammatica prima op orde is) en er zelf een potje van maakt in een post daarover, komt eerder neer op n pot en een ketel over zwart zien
Exact.
zaterdag 4 mei 2019 om 12:02

zaterdag 4 mei 2019 om 12:09
Het is je vergeven

Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog