Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Had zo gehoopt dat na pasen Ali B niet meer te zien zou zijn
Maar helaas een nieuwe reclame
Vleermuis33 schreef:
28-04-2019 13:58
Jep, zwaar irritante reclame weer :-?
WildeMimosa schreef:
26-04-2019 18:35
Friezin, als je echt nieuwsgierig bent, kun je haar googelen hoor. Haar naam wordt vermeld in de commercial, kun je het zelf vragen.
Ik heb het er nooit over gehad, want haar nevenactiviteiten gaan me niet aan / interesseren me niet.
Welneejoh, het is alleen een rare reclame.
Vleermuis33 schreef:
28-04-2019 13:58
Nou inderdaad.......
Cheshire-cat schreef:
26-04-2019 09:58
Ik word een beetje agressief van haar :whip: Dan denk ik ga je nu echt een groep vrouwen aanspreken? Wat heb je eigenlijk bereikt in je leven? Je bent een reality star, niet bepaald een rolmodel.
Ik ken haar verder ook niet. Ze zit niet op Nederlandse TLC toch?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Urban skin care (ofzo) van nivea.
Een creme om je huid urban proof (?) te maken.
Tegen de vervuiling in de stad, zegt de reclame, uitlaatgassen en stoppels.
Echt wtf stoppels??!! Want alleen mannen in de stad scheren zich niet behoorlijk? Of zijn stoppels van plattelandsmannen zachter?
Ze verzinnen de meest debiele dingen zeg.

Krijgen we ook nivea country skin care straks? Tegen ammoniakdampen van legbatterijen, pollen en koeienhaar?
-Darkside- schreef:
29-04-2019 12:29
Urban skin care (ofzo) van nivea.
Een creme om je huid urban proof (?) te maken.
Tegen de vervuiling in de stad, zegt de reclame, uitlaatgassen en stoppels.
Echt wtf stoppels??!! Want alleen mannen in de stad scheren zich niet behoorlijk? Of zijn stoppels van plattelandsmannen zachter?
Ze verzinnen de meest debiele dingen zeg.

Krijgen we ook nivea country skin care straks? Tegen ammoniakdampen van legbatterijen, pollen en koeienhaar?
Ik ga binnenkort toch eens uitproberen of de stadse stoppels van mijn echtgenoot anders aanvoelen dan de stoppels van zijn vriend met agrarisch bedrijf in de Achterhoek !!!
dianaf schreef:
29-04-2019 09:34
Ik ken haar verder ook niet. Ze zit niet op Nederlandse TLC toch?

Ze is van Geordie Shore dacht ik.
Even een positief geluid: De nieuwe reclame van Eye love met Rene Froger vind ik een hele verbetering in vergelijking met de vorige.
WildeMimosa schreef:
25-04-2019 19:01
Ze is wel tandarts, in Amsterdam. Ik ben sinds twee jaar cliënt bi haar praktijk. Zij en haar collega zijn erg goed.
Als ik reclames zie met personen in hun functie (zoals meestal bij reclames over gebitsproducten) en er staat een naam bij google ik ze altijd (mits het NL reclames zijn). Tot nu toe nog niemand gevonden die fake was :proud:

Op de radio is een reclame van Omo over dat je je was in 30 min kan doen. Super handig want zo kun je áltijd bij een optreden van je kind zijn. Ehh.. ja want normaal gesproken duurt de was doen ongeveer een jaartje, dus moet je een hoop missen. Aan het einde hoor je een hoog irritant kinderstemmetje: papaaaa, mamaaaa!

Werkt dat gezinssentiment anno 2019 nog steeds? :facepalm:
Snowpink schreef:
03-05-2019 22:37
Als ik reclames zie met personen in hun functie (zoals meestal bij reclames over gebitsproducten) en er staat een naam bij google ik ze altijd (mits het NL reclames zijn). Tot nu toe nog niemand gevonden die fake was :proud:

Op de radio is een reclame van Omo over dat je je was in 30 min kan doen. Super handig want zo kun je áltijd bij een optreden van je kind zijn. Ehh.. ja want normaal gesproken duurt de was doen ongeveer een jaartje, dus moet je een hoop missen. Aan het einde hoor je een hoog irritant kinderstemmetje: papaaaa, mamaaaa!

Werkt dat gezinssentiment anno 2019 nog steeds? :facepalm:
Denkt omo dat je voor de machine blijft zitten kijken, of denken ze dat we nog een wasbordje hebben.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Reclame van Jumbo en Max Verstappen
....
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 04-05-2019 12:12
98.16% gewijzigd
freekenkaat schreef:
26-04-2019 10:06
De nieuwe reclame van Mac Donalds. Gaat over milkshakes. De precieze tekst weet ik niet maar ongeveer: “het klinkt hetzelfde, maar proeft anders”.
Het is toch: smaakt anders?
Geen wereldissue maar ik vind t stom.
Deze discussie voerde ik gisteren met mijn man in de auto toen ik hem langs hoorde komen op de radio :HA:
Ik denk nl hetzelfde als jij.
nartjie schreef:
04-05-2019 10:38
Reclame van Co op. Over de wijnen wat ze verkopen, komen uit Zuid Afrika, en iets met de boeren daar die samen met ons meegenieten. En dan op het eind zegt de voice over iets in het Afrikaans, wat voor geen meter klinkt. Als je de taal niet spreekt of hoe je het moet uitspreken, hou je waffel en zegt het dan gewoon op zijn boeren Hollands
Het is dat mijn oren niet kunnen bloeden, maar verdomd dat hadden ze gedaan op dat moment.
Zorg nou eerst zelf maar dat je Nederlands goed is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
04-05-2019 10:57
Zorg nou eerst zelf maar dat je Nederlands goed is.
...
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 04-05-2019 12:12
3.85% gewijzigd
Tandpasta: "92% natuurlijke oorsprong".
Nou en, dat zegt toch helemaal niks? Waarom accepteren we dit soort lege propaganda nog?
Of ben ik te oud geworden en raken jonge mensen wel in extase door het woord 'natuurlijk'?
Ik weet niet of die al langs is gekomen, maar die reclame van La Place, met die mevrouw met die irritante stem.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
nartjie schreef:
04-05-2019 11:02
Ja baas, ik zal mijn mond houden. Zou iederen moeten doen ipv denken dat ze heel wat zijn omdat ze zo goed Nederlands spreken en schrijven. En graag de taal politie willen zijn
Als ze de taal niet spreken moeten ze hun waffel houden van jou, maar de taal slecht schrijven is geen probleem? Je meet met 2 maten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
04-05-2019 11:36
Als ze de taal niet spreken moeten ze hun waffel houden van jou, maar de taal slecht schrijven is geen probleem? Je meet met 2 maten.
In een reclame verwacht je toch wel dat het aan een minimale standaard voldoet. Een professionele standaard bedoel ik dan. Reclames schijnen toch heel veel geld te kosten, dan mag je voor dat geld de kwaliteit ook wel omhoogschroeven.
En een vreemde taal kun je dan net zo goed correct toevoegen. Heeft Hollywood ook gedaan.
Forummers schuiven geen dik salaris voor hun teksten hier, dat is dus liefhebberij. Mag een andere standaard voor gelden.
parbleumondieu schreef:
04-05-2019 11:46
In een reclame verwacht je toch wel dat het aan een minimale standaard voldoet. Een professionele standaard bedoel ik dan. Reclames schijnen toch heel veel geld te kosten, dan mag je voor dat geld de kwaliteit ook wel omhoogschroeven.
En een vreemde taal kun je dan net zo goed correct toevoegen. Heeft Hollywood ook gedaan.
Forummers schuiven geen dik salaris voor hun teksten hier, dat is dus liefhebberij. Mag een andere standaard voor gelden.
Ze vond het Afrikaans voor geen meter klinken. Het Afrikaans is wel correct, maar ze vond dat die de waffel moest houden, omdat het in haar oren niet lekker lag. Zuid Afrikaans heeft qua klank namelijk een Nederlands tintje, maar dan net even anders.
Dus als zo iemand zeikt over taal (wat overigens qua grammatica prima op orde is) en er zelf een potje van maakt in een post daarover, komt eerder neer op n pot en een ketel over zwart zien
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue-Heck schreef:
04-05-2019 11:51
Ze vond het Afrikaans voor geen meter klinken. Het Afrikaans is wel correct, maar ze vond dat die de waffel moest houden, omdat het in haar oren niet lekker lag. Zuid Afrikaans heeft qua klank namelijk een Nederlands tintje, maar dan net even anders.
Dus als zo iemand zeikt over taal (wat overigens qua grammatica prima op orde is) en er zelf een potje van maakt in een post daarover, komt eerder neer op n pot en een ketel over zwart zien

Exact.
Ooooo, ik heb slecht gelezen :facepalm: .
parbleumondieu schreef:
04-05-2019 11:57
:lol:
parbleumondieu schreef:
04-05-2019 11:57
Het is je vergeven :there:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven