Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
"nee pap, het is geen rocket science, het is wc-eend" en "mamma heeft iets nieuws om mij te beschermen" over één of ander pleespul.

Echt..... :@

(maar de man van Johma, met de gevulde eitjes-salade, die vind ik zo aandoenlijk :heart:)
anoniem_64a53cca42dd0 wijzigde dit bericht op 04-05-2019 12:20
6.61% gewijzigd
Oeps, dubbel
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
04-05-2019 11:51
Ze vond het Afrikaans voor geen meter klinken. Het Afrikaans is wel correct, maar ze vond dat die de waffel moest houden, omdat het in haar oren niet lekker lag. Zuid Afrikaans heeft qua klank namelijk een Nederlands tintje, maar dan net even anders.
Dus als zo iemand zeikt over taal (wat overigens qua grammatica prima op orde is) en er zelf een potje van maakt in een post daarover, komt eerder neer op n pot en een ketel over zwart zien
Ik zou hierop kunnen reageren, maar ik zie dat Nartjie zelf haar reacties weggehaald heeft.
Later is nu
parbleumondieu schreef:
04-05-2019 11:30
Tandpasta: "92% natuurlijke oorsprong".
Nou en, dat zegt toch helemaal niks? Waarom accepteren we dit soort lege propaganda nog?
Of ben ik te oud geworden en raken jonge mensen wel in extase door het woord 'natuurlijk'?
Ze zullen wel denken, of hopen dat het gezonder overkomt dan : 8% chemische troep als opvulmateriaal
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
04-05-2019 14:01
Ze zullen wel denken, of hopen dat het gezonder overkomt dan : 8% chemische troep als opvulmateriaal
En van natuurlijke oorsprong kan erg giftig zijn en slecht voor je tanden.
O, het is nu helemaal erg
Weer een andere reclame met dat ali b

Echt zo erg irritant
Die met dat brood bedoel je? Heel irritant ja.
De 1e versie toen met George Baker vond ik wel leuk (je ziet hem nu ook nog even in beeld)
HY-A-LU-RAN

En dan met die krijsende heksenstem en close up van zo'n geplastificeerd "oude vrouwen hoofd" vreeeselijk!!!
@nienkejj ja, die van het brood idd
Die toen met George Baker was nog wel te doen

Maar echt die ali b
Ik vind de ´tap on - tap off´ reclame erg irritant...
en ik vraag me af wat er gezegd/gezongen wordt in de reclame van j´adore, de dame die uit een vierkant (zwem)bad stapt, met de gouden kleding.
Snjókorn falla, á allt og alla
snjokorn schreef:
07-05-2019 21:13
en ik vraag me af wat er gezegd/gezongen wordt in de reclame van j´adore, de dame die uit een vierkant (zwem)bad stapt, met de gouden kleding.
Flashing lights.
Het is uit een nummer van Kanye, "Flashing lights".
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
amarna schreef:
29-04-2019 12:35
Ik ga binnenkort toch eens uitproberen of de stadse stoppels van mijn echtgenoot anders aanvoelen dan de stoppels van zijn vriend met agrarisch bedrijf in de Achterhoek !!!

:biggrin:
Ik las eerst de stoppels van je vriend met agrarisch bedrijf. Ik dacht nog; die heeft een beau in de stad en op het platteland. Goed geregeld.
:facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Mijn zoon zei laatst bij de Doeislief reclame met de kassière, die door zoveel % van de klanten genegeerd is op een dag "dan doet ze toch iets niet goed.. je spreekt toch zelf je klanten aan?"

Mijn zoon heeft winkelervaring, dus ik vond dat wel grappig, eigenlijk.
Later is nu
Vleermuis33 schreef:
07-05-2019 20:14
@nienkejj ja, die van het brood idd
Die toen met George Baker was nog wel te doen

Maar echt die ali b
Niettes!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dianaf schreef:
08-05-2019 13:37
:biggrin:
Ik las eerst de stoppels van je vriend met agrarisch bedrijf. Ik dacht nog; die heeft een beau in de stad en op het platteland. Goed geregeld.
:facepalm:
Het zou kunnen, hij is een heel knappe boer. Ik noem hem altijd voor de grap "de Nederlandse George Clooney". :-D
snjokorn schreef:
07-05-2019 21:13
Die dame is Charlize Theron (actrice)
Frankly my dear, I don"t give a damn
amarna schreef:
08-05-2019 14:08
Het zou kunnen, hij is een heel knappe boer. Ik noem hem altijd voor de grap "de Nederlandse George Clooney". :-D
Klinkt goed! ;-D
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Reclame van een biermerk. Gaat over een vader en zoon, vader is eigenaar van de brouwerij en zoon moet hem opvolgen. Pianoversie van Papa (van Stef Bos) op de achtergrond. Allerlei grappige onderonsjes en op het eind geeft vader met tranen in zijn ogen een sigaar aan zoon. Blijkt dat dat het moment is dat vader het bedrijf overgeeft aan zoon.

Sowieso het sentimentele staat me tegen. Maar wat ik nog veel erger vind is het patriarchale sausje dat over die hele reclame is gegooid. Echt niet meer van deze tijd.
Dreamer schreef:
08-05-2019 13:41
Mijn zoon zei laatst bij de Doeislief reclame met de kassière, die door zoveel % van de klanten genegeerd is op een dag "dan doet ze toch iets niet goed.. je spreekt toch zelf je klanten aan?"

Mijn zoon heeft winkelervaring, dus ik vond dat wel grappig, eigenlijk.

Ik dacht ook: Het zijn echt niet altijd de klanten, sommige kassières kunnen er ook wat van.
Zijn er meer mensen die bij de reclame van Snickers liever luisteren naar Elton John dan naar "my boy Boogie"?
nerdopviva schreef:
09-05-2019 08:53
Zijn er meer mensen die bij de reclame van Snickers liever luisteren naar Elton John dan naar "my boy Boogie"?
Ja, ik ben een grote liefhebber van de muziek van Elton John. Daarom komt deze reclame op mij averechts over.
Ik denk elke keer weer "oh, jammer" :proud:
Later is nu
Labrujajoder schreef:
07-05-2019 20:08
HY-A-LU-RAN

En dan met die krijsende heksenstem en close up van zo'n geplastificeerd "oude vrouwen hoofd" vreeeselijk!!!
Dat is toch Eva Longoria?
nerdopviva schreef:
09-05-2019 08:53
Zeker weten! Ik heb een bloedhekel aan rap en hiphop ;)
Even over de lengtes van de reclames, gemiddeld duurt een reclame tussen de 15 en 20 seconden, maar voor de nieuwe reclame van Coco Chanel met keira knightley is flink in de buidel getast. Die duurt maar liefst een hele minuut!
Daar erger ik me dus al aan. Een hele minuut ijdele keira in beeld :wtf:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven