Taxi Mallorca
zondag 5 mei 2019 om 16:49
In de zomervakantie gaan wij naar Mallorca. Vlucht en hotel zijn geregeld, transfer nog niet.
Weet iemand of het voordeliger is om dit van te voren te reserveren? Ik zie dat er online diverse partijen zijn. Ik weet echter dat er op het vliegveld ook meer dan voldoende taxi’s beschikbaar zijn, ik heb alleen geen idee of dit qua prijs uit maakt?
Weet iemand of het voordeliger is om dit van te voren te reserveren? Ik zie dat er online diverse partijen zijn. Ik weet echter dat er op het vliegveld ook meer dan voldoende taxi’s beschikbaar zijn, ik heb alleen geen idee of dit qua prijs uit maakt?
zondag 5 mei 2019 om 16:54
zondag 5 mei 2019 om 17:00
zondag 5 mei 2019 om 17:24
Op Mallorca zijn er volgens mij regels over de tarieven en zijn de taxi's voorzien van een meter. Dus ik denk dat het allemaal niks uit maakt qua prijs. Tenzij je te maken hebt met louche praktijken. Wat hoe dan ook wel kan gebeuren is dat je één treft die omrijdt omdat jij geen idee hebt waar je langs moet.
zondag 5 mei 2019 om 18:26
zaterdag 11 mei 2019 om 10:37
Het hangt er erg vanaf waar je heen moet op het eiland.
Wanneer je in Palma of El Arenal zit, dan zal een taxi niet veel kosten en kun je zelfs de bus overwegen. Maar wanneer je bijvoorbeeld naar Alcúdia moet, kun je beter reserveren, of zelf een auto huren. Het is immers een mooi eiland om verder te verkennen met de auto.
Wanneer je in Palma of El Arenal zit, dan zal een taxi niet veel kosten en kun je zelfs de bus overwegen. Maar wanneer je bijvoorbeeld naar Alcúdia moet, kun je beter reserveren, of zelf een auto huren. Het is immers een mooi eiland om verder te verkennen met de auto.
donderdag 16 mei 2019 om 08:55
Zelf zijn wij echte mallorca gangers. We hebben met en zonder transfer gereisd.
Vaak zonder en dan van te voren een auto huren.
Telkens weer werden we bedrogen. Moesten extra betalen enz. Overal staat dat je dat niet hoeft. Maar ze geven je gewoon niks mee. Sta je daar en je hebt al betaald.
Als je van te voren boekt laten ze je bovendien lang wachten. Zo'n 1,5 uur. Je hebt immers toch al betaald.
Ik zou of via een reisbureau boeken.
Of niks boeken en daar wat huren. En is er niks te huur, of wilen ze je dat wijsmaken zodat je veel betaald? Dan pak je de taxi of bus. Ligt een beetje van waar je heen gaat.
Onderhandel!
Houdt er rekening mee dat je een auto huurt waar je koffers in passen.
Je krijgt overigens nooit de auto die je huurt. Dit zijn voorbeelden van auto's die volgens hun in dezelfde klasse vallen.... niet dus.
Telkens weer werden we bedrogen. Moesten extra betalen enz. Overal staat dat je dat niet hoeft. Maar ze geven je gewoon niks mee. Sta je daar en je hebt al betaald.
Als je van te voren boekt laten ze je bovendien lang wachten. Zo'n 1,5 uur. Je hebt immers toch al betaald.
Of niks boeken en daar wat huren. En is er niks te huur, of wilen ze je dat wijsmaken zodat je veel betaald? Dan pak je de taxi of bus. Ligt een beetje van waar je heen gaat.
Onderhandel!
Je krijgt overigens nooit de auto die je huurt. Dit zijn voorbeelden van auto's die volgens hun in dezelfde klasse vallen.... niet dus.
de wereld wacht om ontdekt te worden
donderdag 16 mei 2019 om 08:58
Als je voor de goedkoopste optie gaat wellicht. Maar als je via Sunnycars een premium gold pakket afneemt dan kun je gelijk doorlopen naar de garage en ligt daar de autosleutel voor je klaar. Niets wachten en ook zeker niets extra aansmeren, want je hebt al het meest uitgebreide verzekeringspakket. Ik had er afgelopen maart een stoere Mini Cooper Countryman automaat gehuurd. Zalig mee gereden!thanx schreef: ↑16-05-2019 08:55Zelf zijn wij echte mallorca gangers. We hebben met en zonder transfer gereisd.
Onderhandel!
donderdag 16 mei 2019 om 09:02
Dit, zelfde ervaring. Was uitstekend geregeld en zelfs in het hoogseizoen niet hoeven wachten.redbulletje schreef: ↑16-05-2019 08:58Als je voor de goedkoopste optie gaat wellicht. Maar als je via Sunnycars een premium gold pakket afneemt dan kun je gelijk doorlopen naar de garage en ligt daar de autosleutel voor je klaar. Niets wachten en ook zeker niets extra aansmeren, want je hebt al het meest uitgebreide verzekeringspakket. Ik had er afgelopen maart een stoere Mini Cooper Countryman automaat gehuurd. Zalig mee gereden!
donderdag 16 mei 2019 om 13:28
Maar meestal staat er toch iets van “ Seat Ibiza of vergelijkbaar”
Wij hebben nog nooit een andere soort auto gekregen dan geboekt, ja een keer in de Vs een grotere SUV dan we geboekt hadden maar we hoefden er niks voor bij te betalen.
In Europa boeken we ook altijd via Sunnycars, zeer tevreden over.
donderdag 16 mei 2019 om 13:35
dolfje schreef: ↑16-05-2019 13:28Maar meestal staat er toch iets van “ Seat Ibiza of vergelijkbaar”
Wij hebben nog nooit een andere soort auto gekregen dan geboekt, ja een keer in de Vs een grotere SUV dan we geboekt hadden maar we hoefden er niks voor bij te betalen.
In Europa boeken we ook altijd via Sunnycars, zeer tevreden over.
Nou dit idd. Paar jaar geleden op Ibiza in vroegseizoen ook een klasse hoger meegekregen dan we geboekt hadden. Dame zag dat we met 4 volwassenen waren en pakte zo een set andere sleutels.
Superlief.
donderdag 16 mei 2019 om 13:49
Waarvoor moet je dan bijbetalen? Als het bv voor een extra verzekering is, is dat je eigen keuze.
En als jouw klasse auto niet beschikbaar is, moeten ze gratis een andere (betere) klasse bieden.