administratie programma
vrijdag 27 maart 2009 om 14:15
Ik ben op zoek naar een administratie programma voor een klein bedrijf.Ik zie op internet zoveel verschillende soorten en weet eigenlijk niet zo goed welke we moeten kiezen.
Welk programma kennen jullie en wat doen jullie hier allemaal mee? Hebben jullie ook een cursus gedaan?
Hebben jullie tips voor mij?
dank je wel!
Welk programma kennen jullie en wat doen jullie hier allemaal mee? Hebben jullie ook een cursus gedaan?
dank je wel!
vrijdag 27 maart 2009 om 14:42
Ik werk een programma (Yob) wat mijn accountant gebruikt. Dit gaat via internet zodat zij ook in kunnen loggen? En het kost maar een fractie van zelf iets aanschaffen. En verder zijn de meeste boekhoudprogramma's best gebruiksvriendelijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 27 maart 2009 om 17:23
quote:olifantje19 schreef op 27 maart 2009 @ 14:15:
Ik ben op zoek naar een administratie programma voor een klein bedrijf.Ik zie op internet zoveel verschillende soorten en weet eigenlijk niet zo goed welke we moeten kiezen.
dank je wel!Ben wel benieuwd wat je wilt gaan administreren.
dank je wel!Ben wel benieuwd wat je wilt gaan administreren.
zaterdag 28 maart 2009 om 13:49