Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 11 mei 2019 om 12:14
Vergeet niet naar die scene te kijken uit The Marathon Man met Dustin Hoffmann
https://youtu.be/2xBJERznOgA
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
zaterdag 11 mei 2019 om 13:19
Ik heb een Duitse tandarts. De eerste wortelkanaalbehandeling bij hem heb ik de nacht ervoor koortsige dromen gehad, waarin hij steeds "Is it safe" tegen me gilde.oudebaas schreef: ↑11-05-2019 12:14Vergeet niet naar die scene te kijken uit The Marathon Man met Dustin Hoffmann
https://youtu.be/2xBJERznOgA
zaterdag 11 mei 2019 om 16:47
Vraag onze supermoeder eens hoe ze dat doet. Die heeft 400 berichten in 10 dagen.
Gewoon ergens gaan drammen dus
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 11-05-2019 16:49
0.70% gewijzigd
zaterdag 11 mei 2019 om 16:50
Grobbekuiken_ schreef: ↑11-05-2019 16:46Marana, twee!
Oh wacht, 7!!
God, dit slaat nergens op, ík hoef ze niet te halen
Sorry, was goed bedoeld!
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 11 mei 2019 om 16:51
Joh, een discussie met haar win je nooit hoor. Heeft totaal geen zin en ligt zeker niet aan jou.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 11 mei 2019 om 16:52
Nee, ze discussieert niet, ze blijft alleen maar dezelfde dingen herhalen. Da's de truc denk ik
zaterdag 11 mei 2019 om 16:57
doornroosje9 schreef: ↑11-05-2019 16:51Joh, een discussie met haar win je nooit hoor. Heeft totaal geen zin en ligt zeker niet aan jou.
Ik hoefde de discussie ook niet te winnen, maar mijn aantal posts ging minder verder omhoog dan ik had gedacht