Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-05-2019 22:21
Reden: quote en reactie verwijderd
96.17% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
Calamitycat schreef:
11-05-2019 21:55
Misschien moet je eens iets minder vaak de groene sprietjes in je tegeltuin besproeien met gif, het is overduidelijk niet zo goed voor je hersentjes.
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kia•Ora schreef:
11-05-2019 21:33
Normaal weet ik nog wel wat nuance in de dingen te zien, maar wat ik de afgelopen dagen mensen heb zien schrijven durf ik wel te concluderen dat er momenteel twee type forummers rondwaren, de stem der redelijkheid en :bonk: .

Het verschil niet zien tussen een lollig grapje en een zeer ongepaste "mening". Bizar weer. Triest vooral. Als je je lol moet halen uit kwetsende opmerkingen maken, hoe leeg is je leven dan...

Dat zijn de kinderen van vroeger die andermans zandkastelen kapot trapten. Heb ik ook nooit begrepen, maar blijkbaar moeten die mensen er ook zijn.
Wat suf dit weer. Nu is mijn leuke grapje ook verwijderd. Moet ik weer 24 minuten gaan nadenken over een nieuw grapje.
Betty_Slocombe schreef:
11-05-2019 22:27
Wat suf dit weer. Nu is mijn leuke grapje ook verwijderd. Moet ik weer 24 minuten gaan nadenken over een nieuw grapje.
Echt heel vervelend voor je.

Chips?
Life is short. Eat dessert first.
Gehaktstaaf?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Betty_Slocombe schreef:
11-05-2019 22:27
Verdorie nu heb ik het grapje gemist. :cry:

Maak je iedere 24 minuten een grapje dan? Misschien moet ik een wekker zetten om het niet weer mis te lopen.
I like being a mess. It's who I am.
Nouschi schreef:
11-05-2019 22:37
Gehaktstaaf?
Als het maar met curry is mayo is niet aan Betty besteed.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nog 5 minuten te gaan, ik wacht vol spanning af!
Jezus, wat triest.

Dat gedrag van Blondie dan he, niet het aanstaande grapje van Betty. Dat dat even duidelijk is.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 11-05-2019 22:47
72.93% gewijzigd
charlottew88 schreef:
11-05-2019 22:42
Als het maar met curry is mayo is niet aan Betty besteed.
Mayo is voor de patat! En voor de nieuwe gebakken aardappelen, maar zo ver is het nog niet.
Lady*Voldemort schreef:
11-05-2019 22:46
Jezus, wat triest.

Dat gedrag van Blondie dan he, niet het aanstaande grapje van Betty. Dat dat even duidelijk is.
Ja, nou durf ik dus niet meer.
Geen grapjes van mij meer. Ik ga op anoniem en ik word een humorloze trut (zoals mijn man dan zou zeggen: "Nou, daar zullen ze van opkijken")
Betty_Slocombe schreef:
11-05-2019 22:47
Mayo is voor de patat! En voor de nieuwe gebakken aardappelen, maar zo ver is het nog niet.
Friet.
Blondie en Régine hebben een ban. Je verwacht het niet he.
Betty_Slocombe schreef:
11-05-2019 22:48
Geen grapjes van mij meer. Ik ga op anoniem en ik word een humorloze trut (zoals mijn man dan zou zeggen: "Nou, daar zullen ze van opkijken")
Dat is best een leuk grapje, van je man :proud:
Phineas schreef:
11-05-2019 22:49
Friet.
Ja, in Zuid-Europa misschien. Hier heet dat patat. Wanneer er een politieke partij is die eindelijk eens stelling durft te nemen in deze zaak is die van mijn stem verzekerd.
Lady*Voldemort schreef:
11-05-2019 22:50
Ja, die heeft de lolbroek aan. Hij heeft het understatement geperfectioneerd. Dat is goed voor het evenwicht in onze huiselijke kring.
Lady*Voldemort schreef:
Goh, waarom een ban? Verbazingwekkend hoor.
We zullen ze missen.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Lady*Voldemort schreef:
11-05-2019 22:50
Ja eigenlijk wel. Nou dan doen we het daar maar mee deze 24 minuten.
I like being a mess. It's who I am.
Lady*Voldemort schreef:
En het peerd heeft ook een ban 😂
Betty_Slocombe schreef:
11-05-2019 22:53
Ja, in Zuid-Europa misschien. Hier heet dat patat. Wanneer er een politieke partij is die eindelijk eens stelling durft te nemen in deze zaak is die van mijn stem verzekerd.
Ik blijk dus in Zuid-Europa te wonen? o_o Hoef ik dus niet meer op vakantie naar Zuid-Europa. Ga ik voortaan maar naar Noord-Europa de culinaire toerist uithangen en patatjes eten.
Betty_Slocombe schreef:
11-05-2019 22:48
Geen grapjes van mij meer. Ik ga op anoniem en ik word een humorloze trut (zoals mijn man dan zou zeggen: "Nou, daar zullen ze van opkijken"
:proud:
yasmijn schreef:
11-05-2019 23:03
En het peerd heeft ook een ban 😂
Yep, hij had zich vergaloppeerd.
Phineas schreef:
11-05-2019 23:03
Ik blijk dus in Zuid-Europa te wonen? o_o Hoef ik dus niet meer op vakantie naar Zuid-Europa. Ga ik voortaan maar naar Noord-Europa de culinaire toerist uithangen en patatjes eten.
Alles onder de IJssel is Zuid-Europa, wat mij betreft. Ik merk gelijk die mediterrane sfeer als ik Zwolle voorbij ben.
Lady*Voldemort schreef:
Helaas heeft Blondie maar een 48 uurs ban.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven