Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 12 mei 2019 om 13:21
the_Wicked_Witch schreef: ↑12-05-2019 12:53Ja jemig, hoeveel topics wil hij openen zeg. Typisch gedrag ook, denken dat je recht op allerlei hulp hebt terwijl je junkengedrag vertoont.
Ben benieuwd of er wat met het stafje gedaan wordt, want men meende het wel te moeten straffen
Dat lijkt me niet. Zo erg was het niet.
Maar je weet het niet.
Zo kreeg ik onlangs een ban voor het quoten van de op, terwijl ik niet de op maar gewoon een post had gequote.

zondag 12 mei 2019 om 20:55
Ja, dat vermoedde ik ook al. Maar ik heb niet zoveel te doen vanavond dus ik dacht de boeren maar even lekker te laten dorsenBetty_Slocombe schreef: ↑12-05-2019 20:52Guinness?
En is die kerststressmevrouw niet gewoon een oude bekende die altijd over zich heen laat lopen door haar familie maar hier op het forum ineens hysterisch van zich afbijt?

zondag 12 mei 2019 om 20:55
Dacht ik ook meteen.Betty_Slocombe schreef: ↑12-05-2019 20:52Guinness?
En is die kerststressmevrouw niet gewoon een oude bekende die altijd over zich heen laat lopen door haar familie maar hier op het forum ineens hysterisch van zich afbijt?
Misschien kan de perfecte mevrouw haar coachen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 12 mei 2019 om 20:56
Heerlijk topic.
Lijkt op familie van een voorlaatste ex. Die waren ook zo gek en erge was dat die en een familie diner hadden en 2 gescheiden ouders.
Dus van de 2 kerstdagen waren er al 3 volgeboekt.
En die begonnen ook al in juni met ruzie maken over welke avond, locatie en wat er gegeten moest worden. En of het een galaoutfitje nodig had of niet.
Nooit zo blij geweest om van een schoonfamilie af te zijn.
Lijkt op familie van een voorlaatste ex. Die waren ook zo gek en erge was dat die en een familie diner hadden en 2 gescheiden ouders.
Dus van de 2 kerstdagen waren er al 3 volgeboekt.

En die begonnen ook al in juni met ruzie maken over welke avond, locatie en wat er gegeten moest worden. En of het een galaoutfitje nodig had of niet.
Nooit zo blij geweest om van een schoonfamilie af te zijn.

anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 12-05-2019 21:01
0.69% gewijzigd
zondag 12 mei 2019 om 20:58

zondag 12 mei 2019 om 21:19
Laten we PJK, RB en Blondie-met-de-cijfers dan ook uitnodigen. Hek om het topic, en genieten maar.Pinda-Kaas schreef: ↑12-05-2019 21:06Dat lijkt me een geweldig idee
als we haar naar dat topic lokken kan verder iedereen zich terugtrekken
zondag 12 mei 2019 om 21:27
Ze is er al.Pinda-Kaas schreef: ↑12-05-2019 21:06Dat lijkt me een geweldig idee
als we haar naar dat topic lokken kan verder iedereen zich terugtrekken
Edit: o nee, ander topic.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 12 mei 2019 om 21:30
Lady*Voldemort schreef: ↑12-05-2019 21:19Laten we PJK, RB en Blondie-met-de-cijfers dan ook uitnodigen. Hek om het topic, en genieten maar.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 12 mei 2019 om 21:31
Lady*Voldemort schreef: ↑12-05-2019 21:29Je snapt niet waar ze de tijd vandaan haalt, met al die kinderen en zestig uur werk per week en dan ook nog naar de sportschool en een druk seksleven en vrienden en me-time *gaat plaatsvervangend aan de zuurstof*

zondag 12 mei 2019 om 21:32
En taarten bakken.Lady*Voldemort schreef: ↑12-05-2019 21:29Je snapt niet waar ze de tijd vandaan haalt, met al die kinderen en zestig uur werk per week en dan ook nog naar de sportschool en een druk seksleven en vrienden en me-time *gaat plaatsvervangend aan de zuurstof*
Onderwijl moet ik al een kwartier plassen, maar ik kan me er niet toe zetten op te staan.

zondag 12 mei 2019 om 21:34
Lady*Voldemort schreef: ↑12-05-2019 21:29Je snapt niet waar ze de tijd vandaan haalt, met al die kinderen en zestig uur werk per week en dan ook nog naar de sportschool en een druk seksleven en vrienden en me-time *gaat plaatsvervangend aan de zuurstof*
Ik wil wat zij slikt zodat je dat allemaal kan.
Ik hoorde laatst dat ze met haar supermoederschap ook nog op andere fora zit, dus slapen doet ze blijkbaar ook niet.

zondag 12 mei 2019 om 21:34
Waar moet ik zijn?Lady*Voldemort schreef: ↑12-05-2019 21:19Laten we PJK, RB en Blondie-met-de-cijfers dan ook uitnodigen. Hek om het topic, en genieten maar.
zondag 12 mei 2019 om 21:40

Je hebt hem al gevonden

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

zondag 12 mei 2019 om 21:41
Logisch. Ze heeft haar leven zo georganiseerd dat slapen niet nodig is. Poepen doet ze ook niet.the_Wicked_Witch schreef: ↑12-05-2019 21:34Ik wil wat zij slikt zodat je dat allemaal kan.
Ik hoorde laatst dat ze met haar supermoederschap ook nog op andere fora zit, dus slapen doet ze blijkbaar ook niet.

zondag 12 mei 2019 om 21:42
the_Wicked_Witch schreef: ↑12-05-2019 21:34Ik wil wat zij slikt zodat je dat allemaal kan.
De kinderen zijn dan ook denkbeeldig dus daar heeft ze niet echt veel werk mee.

zondag 12 mei 2019 om 21:43

zondag 12 mei 2019 om 21:44
Heb jij de sleutel van het hek?