NIET-groepje
zaterdag 28 maart 2009 om 19:52
zaterdag 28 maart 2009 om 19:54
Word weer een interessante uitzending:
Whites: Louis ontmoet in Zuid-Afrika blanke seperatisten, waaronder extreem rechtse leider Eugen Terr Blanche. Deze blanken zijn tegen de huidige regering en willen de politiek van apartheid terug in Zuid-Afrika. Ze zijn vastbesloten om nieuwe gemeenschappen op te richten exclusief voor blanken. Owendale is een stadje aan de rand van de Karoo-woestijn. Het stadje werd door Peter DuToit voor blanken gebouwd. Louis heeft contact met Peter DuToit en ontdekt dan dat Peter langspeelplaten heeft van Lionel Richie en Michael Jackson, muziek van mensen die hij niet in zijn huis zou laten omdat ze niet blank zijn. Vanaf dan lopen de zaken uit de hand.
Whites: Louis ontmoet in Zuid-Afrika blanke seperatisten, waaronder extreem rechtse leider Eugen Terr Blanche. Deze blanken zijn tegen de huidige regering en willen de politiek van apartheid terug in Zuid-Afrika. Ze zijn vastbesloten om nieuwe gemeenschappen op te richten exclusief voor blanken. Owendale is een stadje aan de rand van de Karoo-woestijn. Het stadje werd door Peter DuToit voor blanken gebouwd. Louis heeft contact met Peter DuToit en ontdekt dan dat Peter langspeelplaten heeft van Lionel Richie en Michael Jackson, muziek van mensen die hij niet in zijn huis zou laten omdat ze niet blank zijn. Vanaf dan lopen de zaken uit de hand.
zaterdag 28 maart 2009 om 22:09
Erwt ben je er nog? Ik was even los lopen, in het dorp hier Mijn ticket kostte 180 euro, Corendon, maar de carriër was Sun Express (helemaal top, echt). Die hebben ook een site, waar het nóg goedkoper is (als je dus rechtstreeks bij hen boekt en niet via Corendon)
Site Sun Express -- KLIK
Site Sun Express -- KLIK
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 29 maart 2009 om 09:35
Mogge.
Was gezellig gister met Its. Leuk ook dat die twee kerels elkaar leuk vinden.
Klok nog niet teruggezet, maar de pc, tv en dvdspeler doen dat automatisch. Ik snap hoe laat het is
Ploes, je laarzen en slippers zijn met Its meegegeven gisteren.
Ik moet zoooooooooo veel doen vandaag, powerpoint presentatie afmaken.
Wie spreekt er perfect engels en helpt?
Was gezellig gister met Its. Leuk ook dat die twee kerels elkaar leuk vinden.
Klok nog niet teruggezet, maar de pc, tv en dvdspeler doen dat automatisch. Ik snap hoe laat het is
Ploes, je laarzen en slippers zijn met Its meegegeven gisteren.
Ik moet zoooooooooo veel doen vandaag, powerpoint presentatie afmaken.
Wie spreekt er perfect engels en helpt?
668, the neighbour of the Beast