Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Pinda-Kaas schreef:
14-05-2019 19:25
ja maar toen heeft ze wel meteen een halve marathon gerend met kind in de drager hoor
Niet voordat ze eerst het huis aan kant had, een heerlijke maaltijd had bereid, terwijl ze borstvoeding gaf en savonds voor het slapengaan nog even de sexy stoeipoes uithing voor haar echtgenoot.
anoniem_385862 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 19:54
0.14% gewijzigd
Tormenta¿ schreef:
14-05-2019 19:29
Niet voordat ze eerst het huis aan kant had, een heerlijke maaltijd had bereid, terwijl ze borstvoeding gaf en savonds voor het slapengaan nog even de sexy stoeipoes uithing voor haar echtgenoot.
Je zou bijna jaloers worden .
Andersom schreef:
14-05-2019 19:16
Ik begin het te snappen, geloof ik. Maar wat moet ik met de koelkast?
Die weet alles.
Ik heb nog steeds een 3 maandsbuik. En ik ben nooit zwanger geweest :mrgreen:
Pipistrello schreef:
14-05-2019 19:44
Ik heb nog steeds een 3 maandsbuik. En ik ben nooit zwanger geweest :mrgreen:

:-D
Yildizlar schreef:
14-05-2019 19:35
Je zou bijna jaloers worden .
Ik ben dan ook alleen een sexy stoeipoes.
Mijn jongste is 18 en ik ben nog steeds ruim 10 kilo zwaarder dan voordat hij geconcipieerd werd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
14-05-2019 20:01
Mijn jongste is 18 en ik ben nog steeds ruim 10 kilo zwaarder dan voordat hij geconcipieerd werd.

Ik zelfs 17, maar ik had destijds ook ondergewicht. Voor het mooie zou er drie tot vijf kilo af moeten/mogen.

Maar zo lastig, meeste vet zit op de buik, maar zodra ik twee kilo af val zie je dat als eerste in mijn gezicht.
blijfgewoonbianca schreef:
14-05-2019 18:50
Maar wie in vredesnaam heeft haar gestaft en waarom dan ?
Ik snap daar niks van.
Ik wil de verwarring niet weer oppoken, maar ik denk wel dat ze gestaft is. Er is in dat topic een post van haar gewist wegens 'op de man'. Wie en waarom weet ik niet.
Supermom heeft trouwens wel geleerd van haar ban. Ze is al een paar dagen niet meer in het kindvrijtopic gesignaleerd.
Jest schreef:
14-05-2019 20:31
Supermom heeft trouwens wel geleerd van haar ban. Ze is al een paar dagen niet meer in het kindvrijtopic gesignaleerd.

Stilte voor de storm.

:proud:
Lucifer2018 schreef:
14-05-2019 19:37
Die weet alles.
Alleen de koelkast van Roosje hoor. De mijne is een dom geval.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Pipistrello schreef:
14-05-2019 20:32
Stilte voor de storm.

:proud:
Ik vraag me eerlijk gezegd ook af hoe lang ze zich kan beheersen...
Jest schreef:
die ligt in de bosjes te wachten tot ze toe kan slaan
Oudblond schreef:
14-05-2019 20:48
Alleen de koelkast van Roosje hoor. De mijne is een dom geval.
Zit er geen lichtje in? :lightbulb:
Jest schreef:
Afkloppen, afkloppen!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Jest schreef:
Mss mag ze er niet meer posten?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
doornroosje9 schreef:
14-05-2019 17:15
IrishCassidy. Ik dacht op anoniem gegaan en niet meer teruggekomen. Of niet herkenbaar iig.
Spijtig, denk dat zij wel wat steun kon gebruiken, hoe irritant haar voorkeur voor Prince ook mocht zijn.
*Labalade* schreef:
14-05-2019 21:02
Zit er geen lichtje in? :lightbulb:
:biggrin:
Grappig dat je dat zegt. Man en ik hadden een 'heul goed gesprek' paar dagen geleden over waarom er wel een lichtje in de koelkast zit en niet in de vriezer die onder de koelkast zit :blond: We konden geen reden bedenken.
Solomio schreef:
14-05-2019 21:43
Mss mag ze er niet meer posten?
Ook gedoogforummer geworden vermoed je?
Oudblond schreef:
14-05-2019 21:59
Grappig dat je dat zegt. Man en ik hadden een 'heul goed gesprek' paar dagen geleden over waarom er wel een lichtje in de koelkast zit en niet in de vriezer die onder de koelkast zit :blond: We konden geen reden bedenken.

Ik heb het lampje in mijn koelkast uit gedaan, het geld dat ik zo bespaar, spaar ik op mijn buitensporige spaarrekening. Tikt lekker aan hoor, elk jaar anderhalve euro er bij :yes:
Oudblond schreef:
https://www.nporadio2.nl/bureaukijkinde ... n-koelkast
Rb: Ik zie alleen de vraag maar de rest 'doetetniet'. Dus vertel!
Oudblond schreef:
Nou wat grappig, die discussie hebben wij ook wel eens gehad :hihi:
Man denkt dat het lampje dan bevriest. Ik denk dat het gewoon Hollandse zuinigheid is :mrgreen:

Leuk!
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven