Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 15 mei 2019 om 23:07
Nee gelukkig niet maar ik vind het enorm triest wat hem is overkomen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 15 mei 2019 om 23:12
woensdag 15 mei 2019 om 23:23
Potver dat is kersterige Feow niet supermom.charlottew88 schreef: ↑15-05-2019 15:42Ze vliegt ergens boven het forum rond wachtend tot zij haar wijsheden weer tentoon kan spreiden.
![]()
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 15 mei 2019 om 23:32
woensdag 15 mei 2019 om 23:34
Hoewel ik uiteraard wel een supermom ben (vraag het aan mijn jongste na a.u.b. Die zit in de juiste fase.) en ook boven het forum vlieg op zoek naar daar waar ik wijze woorden kan uitsputteren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 15 mei 2019 om 23:36
Getver... zet mooi een pet op. Echt smerig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

donderdag 16 mei 2019 om 01:17
Nee hoor, ik heb helemaal geen kutavond gehad. Het zou wel heel erg naief zijn geweest als ik dit niet aan heb zien komen want het zat er dik in dat ze landskampioen zouden worden. Dus vier je feestje net zoals echte Feyenoordsupporters vorige week hebben gedaan. Gefeliciteerd.Lady*Voldemort schreef: ↑15-05-2019 22:45Doe es niet zo gemeen zeg. Die arme Blondie heeft de grootst mogelijke kutavond van haar leven en dan ga jij een beetje zitten braggen over je misplaatste feestje. Tsk.

donderdag 16 mei 2019 om 09:40

donderdag 16 mei 2019 om 09:56
Oh? Dat is me volkomen ontgaanthe_Wicked_Witch schreef: ↑16-05-2019 09:53Niet, want daar hebben we het notabene nog hier over gehad , met jou![]()
Geen bijzonderheden

donderdag 16 mei 2019 om 10:14
Een zekere forumster heeft haar eigen serie, of in ieder geval haar eigen muziekvideo 
https://www.youtube.com/watch?v=8qafEqV5XGQ

https://www.youtube.com/watch?v=8qafEqV5XGQ
donderdag 16 mei 2019 om 10:18
Pft... ik heb ineens iemand op mijn nek zitten, die nogal valt over mijn posts. Terwijl de mijne in lijn zijn met de rest van de reacties. Hele vage situatie. Hebben jullie nog tips (behalve negeren)?
En ja, ik vraag het hier, na jaaaaren van meelezen, denk ik dat hier wel mensen zijn die ervaring met dit soort dingen hebben.

En ja, ik vraag het hier, na jaaaaren van meelezen, denk ik dat hier wel mensen zijn die ervaring met dit soort dingen hebben.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.