Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dianaf schreef:
16-05-2019 10:18
Pft... ik heb ineens iemand op mijn nek zitten, die nogal valt over mijn posts. Terwijl de mijne in lijn zijn met de rest van de reacties. Hele vage situatie. Hebben jullie nog tips (behalve negeren)? :facepalm:

En ja, ik vraag het hier, na jaaaaren van meelezen, denk ik dat hier wel mensen zijn die ervaring met dit soort dingen hebben. :biggrin:

Op de negeer ermee, heb even geloept, die forummer heeft maar 19 posts en is er duidelijk op uit om je te sarren. Lekker laten gaan.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 16-05-2019 11:07
0.27% gewijzigd
yasmijn schreef:
16-05-2019 09:56
Oh? Dat is me volkomen ontgaan 😅

Ja, zo begint het :proud:
the_Wicked_Witch schreef:
16-05-2019 11:00
Ja, zo begint het :proud:
:proud:
Geen bijzonderheden
the_Wicked_Witch schreef:
16-05-2019 10:59
Op de negeer ermee, heb even geloept, die forummer heeft maar 19 posts en is er duidelijk op uit om je te sarren. Lekker laten gaan.
Merci! Ga ik doen. Raar, het voelt alsof het heel persoonlijk is, terwijl ik dat nooit heb.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
16-05-2019 11:16
Merci! Ga ik doen. Raar, het voelt alsof het heel persoonlijk is, terwijl ik dat nooit heb.
Als zij of hij jou echt blijft achtervolgen kan je ook staffen. Of naar de mods mailen.
Life is short. Eat dessert first.
dianaf schreef:

Lijkt ook een beetje alsof dat account daar speciaal voor aangemaakt is. Als het te gek wordt zou je inderdaad kunnen staffen maar ik denk dat je haar/hem meer hebt met compleet negeren.
dianaf schreef:
16-05-2019 10:18
Pft... ik heb ineens iemand op mijn nek zitten, die nogal valt over mijn posts. Terwijl de mijne in lijn zijn met de rest van de reacties. Hele vage situatie. Hebben jullie nog tips (behalve negeren)? :facepalm:

En ja, ik vraag het hier, na jaaaaren van meelezen, denk ik dat hier wel mensen zijn die ervaring met dit soort dingen hebben. :biggrin:

Negeren. En als het niet ophoudt en je een keer een kuthumeur hebt er een lekkere fittie van maken.
Oh en de mods hierover berichten, dan zijn ze vast op de hoogte, mocht het echt heel vervelend worden.
dianaf schreef:
Ja, ik ken het :proud:

Niet op ingaan is het beste, of juist niet als je per ongeluk een keer ongesteld bent :D

Staffen gaat je waarschijnlijk niet helpen. Dergelijke types zeggen op zich geen onvertogen woord, dus op de gestafte posts valt weinig aan te merken. Om te ontdekken dat ze een medeforummer achtervolgen moeten de mods de hele postgeschiedenis gaan doorploegen en dat doen ze toch niet. Ik heb er indertijd zelfs wel mailtjes aan gewaagd naar de CM, maar die deed er ook niks mee.
Een topic waarin iedereen de vrouw voorhoudt, dat de droom die ze najaagt waarschijnlijk niet gaat uit komen.
Nog een mevrouw uit hetzelfde land die niet snapt waarom we zo negatief doen over die verhouding. Al vanaf pagina 3 snapt ze er niet van.
Je zou bijna die grapjes over onze zuiderburen gaan geloven :-D
Bedankt voor alle support en advies! :cheer2:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
karin6789 schreef:
16-05-2019 12:51
Een topic waarin iedereen de vrouw voorhoudt, dat de droom die ze najaagt waarschijnlijk niet gaat uit komen.
Nog een mevrouw uit hetzelfde land die niet snapt waarom we zo negatief doen over die verhouding. Al vanaf pagina 3 snapt ze er niet van.
Je zou bijna die grapjes over onze zuiderburen gaan geloven :-D
:whip:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
16-05-2019 13:25
Jij bent een neppert.
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2019 13:38
Jij bent een nmeppert.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
doornroosje9 schreef:
16-05-2019 13:25
Ze schreef 'bijna'. Gelukkig hebben we jou om dat te staven.
Even kijken hoe lang het duurt voor dat supermom dit topic heeft gevonden.

relaties/in-hoeverre-doe-je-dingen-same ... s/442718/2#
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2019 12:37
Ja, ik ken het :proud:

Niet op ingaan is het beste, of juist niet als je per ongeluk een keer ongesteld bent :D

Staffen gaat je waarschijnlijk niet helpen. Dergelijke types zeggen op zich geen onvertogen woord, dus op de gestafte posts valt weinig aan te merken. Om te ontdekken dat ze een medeforummer achtervolgen moeten de mods de hele postgeschiedenis gaan doorploegen en dat doen ze toch niet. Ik heb er indertijd zelfs wel mailtjes aan gewaagd naar de CM, maar die deed er ook niks mee.
Wow, is dit een vaker voorkomend fenomeen? Ik vind het best freaky als iemand hier alleen maar een account aanmaakt om een specifieke forummer te sarren.
Jest schreef:
16-05-2019 14:47
Wow, is dit een vaker voorkomend fenomeen? Ik vind het best freaky als iemand hier alleen maar een account aanmaakt om een specifieke forummer te sarren.

Ik heb ook even geloept maar heb dan weer helemaal niet het idee dat dat account speciaal is aangemaakt op het met Diana oneens te zijn.
Zijn hele serieuze reacties in verschillende topics.
Pipistrello schreef:
16-05-2019 14:52
Ik heb ook even geloept maar heb dan weer helemaal niet het idee dat dat account speciaal is aangemaakt op het met Diana oneens te zijn.
ja dat idee heb ik ook, lijkt meer op een nieuwe gebruiker die het forum en zichzelf heel erg serieus neemt.
Pipistrello schreef:

Ik snapte ‘m ook al niet
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Op de pijler "lezen" is een flinke lap tekst geplaatst. Zou zweren dat ene Suzy dit heeft geplaatst.
Het heet. MiniStory Geluid der Geweten. Feedback.
Alleen positieve feedback mag er geplaatst worden.

Sorry, weet niet hoe je een link plaatst
Pipistrello schreef:

Ik ook niet. Er is een discussie en diegene is het niet eens met Diana. Dat is toch geen stalken of sarren?
Star² schreef:
16-05-2019 15:34
Ik ook niet. Er is een discussie en diegene is het niet eens met Diana. Dat is toch geen stalken of sarren?
Nee, niet achtervolgen of sarren. Gelukkig niet.
Er is wel door de moderator tekst weggehaald die nogal op de man was. Ik vind het normaal prima als iemand het niet met mij eens is, maar de toon en tekst en later het schouderklopje omdat ik het nu hetzelfde zou zien als diegene... kweenie kreeg er een beetje een naar gevoel bij. En dat heb ik in 10 jaar hier niet gehad. Vandaar dat ik wilde weten wat jullie zouden doen. :biggrin:
Jest schreef:
16-05-2019 14:47

Hoelang ben jij zelf al lid? Ik zie jou allemaal vragen stellen waarvan ik denk, dat weet je toch wel? Een beetje alsof je je van de domme houdt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dianaf schreef:
16-05-2019 15:51
Vandaar dat ik wilde weten wat jullie zouden doen. :biggrin:

Ik zou met mijn ogen rollen, keer zeikwijf tegen het scherm roepen en weer door forummen :proud:
Nouschi schreef:
16-05-2019 16:00
Hoelang ben jij zelf al lid? Ik zie jou allemaal vragen stellen waarvan ik denk, dat weet je toch wel? Een beetje alsof je je van de domme houdt.

+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven