Wat wil hij?
woensdag 15 mei 2019 om 21:10
Hey,
Ik heb mijn crush via tinder gevonden. We zijn nu allebei 20. Na een tijdje gepraat te hebben, hebben we een datum afgesproken om elkaar te zien. Ik heb hem zelf eerder nog maar een enkele keer gezien omdat hij in de vriendengroep van mijn beste vriendin zit, dus we kenden elkaar al wel een beetje voordat we elkaar op tinder tegenkwamen.
Nadat we een datum afgesproken hadden, vroeg ik zijn nummer en we hebben nu ook contact via whatsapp. En buiten dat ook veel contact via snapchat.
Nu ben ik alleen ergens achtergekomen. Op zijn instagram, waar ik hem al bijna een jaar op volg, staat nu sinds een paar weken een datum met een hartje erachter. Hier schrok ik wel van. Echter staat er op zijn profiel geen enkele foto van hem met een ander meisje.
Mijn beste vriendin kent hem niet heel goed maar weet wel dat hij een tijdje geleden nog wel een vriendin had. Maar ze weet nu ook niet of dat nog wel zo is.
Ik vind het zelf een beetje raar om zomaar via whatsapp te vragen hoe dat zit met die datum. Als het wel zo zou zijn, zou ik dat wel heel raar vinden. We hebben nu zo’n leuk contact. Hij stuurt telkens ook ontzettend veel snaps naar mij, zowel selfies als echt persoonlijke snaps die alleen voor mij bedoeld zijn. Lijkt mij niet dat je dat zou doen als hij een vriendin had. En als hij een vriendin heeft, waarom zou hij dan met mij via tinder af willen spreken? Aangezien tinder niet echt bepaalt voor vriendschappelijke dingen bedoeld is...
Ik vind het zelf een beetje verwarrend. Wat denken jullie hiervan? Of zal ik nog 1,5 week wachten tot we afgesproken hebben om wat te gaan drinken?
Ik heb mijn crush via tinder gevonden. We zijn nu allebei 20. Na een tijdje gepraat te hebben, hebben we een datum afgesproken om elkaar te zien. Ik heb hem zelf eerder nog maar een enkele keer gezien omdat hij in de vriendengroep van mijn beste vriendin zit, dus we kenden elkaar al wel een beetje voordat we elkaar op tinder tegenkwamen.
Nadat we een datum afgesproken hadden, vroeg ik zijn nummer en we hebben nu ook contact via whatsapp. En buiten dat ook veel contact via snapchat.
Nu ben ik alleen ergens achtergekomen. Op zijn instagram, waar ik hem al bijna een jaar op volg, staat nu sinds een paar weken een datum met een hartje erachter. Hier schrok ik wel van. Echter staat er op zijn profiel geen enkele foto van hem met een ander meisje.
Mijn beste vriendin kent hem niet heel goed maar weet wel dat hij een tijdje geleden nog wel een vriendin had. Maar ze weet nu ook niet of dat nog wel zo is.
Ik vind het zelf een beetje raar om zomaar via whatsapp te vragen hoe dat zit met die datum. Als het wel zo zou zijn, zou ik dat wel heel raar vinden. We hebben nu zo’n leuk contact. Hij stuurt telkens ook ontzettend veel snaps naar mij, zowel selfies als echt persoonlijke snaps die alleen voor mij bedoeld zijn. Lijkt mij niet dat je dat zou doen als hij een vriendin had. En als hij een vriendin heeft, waarom zou hij dan met mij via tinder af willen spreken? Aangezien tinder niet echt bepaalt voor vriendschappelijke dingen bedoeld is...
Ik vind het zelf een beetje verwarrend. Wat denken jullie hiervan? Of zal ik nog 1,5 week wachten tot we afgesproken hebben om wat te gaan drinken?
donderdag 16 mei 2019 om 08:18
en toch, is het het enige juist antwoordWaterman26 schreef: ↑16-05-2019 08:16Als deze raad die bij iedere relatie vraag opduikt ( vaak uit dezelfde hoek) opgevolgd zou worden, kan men de relatie pijler wel opdoeken. Zo flauw. Alsof iemand die hier schrijft, dat zelf niet weet.
donderdag 16 mei 2019 om 13:35
Ik zou niet zo achterdochtig zijn, het zal wel wat anders zijn. Als het een schuinsmarcheerder is dan krijg je toch geen eerlijk antwoord. Ga gewoon op date en terloops kan je dan wel vragen hoe lang hij vrijgezel is oid, als je er perse een vraag over wil stellen. Maar ik zou er nu niet teveel bij nadenken. Kan 100 redenen hebben.
vrijdag 17 mei 2019 om 17:58
fluffyunicorn99 schreef: ↑17-05-2019 17:57Oke, ik ben er achter gekomen dat hij dus inderdaad een relatie heeft. Met een meisje van 16 die in mijn zusje haar klas op school zit. Nu twijfel ik dus of ik het moet gaan afzeggen.
We hebben nog steeds regelmatig contact en het zit me gewoon een beetje dwars dat hij me toch heeft gevraagd om af te spreken via tinder.
vrijdag 17 mei 2019 om 18:16
Maar als hij nu zo met dat meisje omgaat, wordt hij niet opeens een prins als hij met jou is. Als jou dat niets uitmaakt, prima.fluffyunicorn99 schreef: ↑17-05-2019 18:13Ik denk omdat ik hem alsnog wel echt zo leuk vind en ik het nu niet gelijk zomaar wil afzeggen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
vrijdag 17 mei 2019 om 18:56
De naam hoorde ik van mijn beste vriendin en toen ik haar opzocht op insta zag ik dat mijn zusje haar ook volgde en toen heb ik het aan mijn zusje gevraagd en zij wist het.