Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 29 maart 2009 om 16:23
Matan: Hey. Logische uitleggen kan ik helaas niet, dus.....
Scorpia: leuk weer iets van je te horen! Fijn dat je weer werk hebt en een date! Waar heb je die opgedoken? Hoelang ken je hem al en wat gaan jullie doen?
Pop: ben je voor huizen aan het kijken? Spannend zeg! Zit je nu gehuurd en ga je kopen? Maar wat is in hemelsnaam een slapende VVE ?
Ontbijtman: tjaa, sluit me aan bij wat Xen zegt.....
Indi: helaas geen verstand van katten, dus kan je geen advies geven. Rapporten af?
TP: nog contact gehad met je date? En al een vervolgdate gepland?
Xen; wel grappig dat Brugman je gemaild heeft; ben beniewd hoe het gaat lopen...
En een goeie nieuwe naam voor R : Friemelvriendje....
Scorpia: leuk weer iets van je te horen! Fijn dat je weer werk hebt en een date! Waar heb je die opgedoken? Hoelang ken je hem al en wat gaan jullie doen?
Pop: ben je voor huizen aan het kijken? Spannend zeg! Zit je nu gehuurd en ga je kopen? Maar wat is in hemelsnaam een slapende VVE ?
Ontbijtman: tjaa, sluit me aan bij wat Xen zegt.....
Indi: helaas geen verstand van katten, dus kan je geen advies geven. Rapporten af?
TP: nog contact gehad met je date? En al een vervolgdate gepland?
Xen; wel grappig dat Brugman je gemaild heeft; ben beniewd hoe het gaat lopen...
En een goeie nieuwe naam voor R : Friemelvriendje....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 29 maart 2009 om 16:27
Hoi Matan!
Xen, neuh, denk niet dat ontbijtman onrust gaat opleveren. Zat meer een beetje in de richting te denken dat hij zijn vriendinnetje gedumpt heeft en ik weer braaf ga opdraven. Maar opdraven, tja, een biertje drinken is wat anders dan seks. En daarin kan ik goed mn grenzen aangeven.
WM, tja, mijn woonplaats mag hier denk ik al wel bekend zijn, ook omdat Vleer daar wel eens naar refereert. Niet dat ik Vleer hier nu wil beschuldigen van onzorgvuldige omgang met prive gegevens van anderen. Ik heb het zelf wel eens verteld, dus dat is mijn eigen 'schuld'.
Je moet niet te bang zijn. Je zou ook van een of andere RP-er nare berichten ed kunnen krijgen, dus ik vertel ook nooit waar ik precies woon. Wel plaats en wijk, maar dat is dan ook alles.
Xen, neuh, denk niet dat ontbijtman onrust gaat opleveren. Zat meer een beetje in de richting te denken dat hij zijn vriendinnetje gedumpt heeft en ik weer braaf ga opdraven. Maar opdraven, tja, een biertje drinken is wat anders dan seks. En daarin kan ik goed mn grenzen aangeven.
WM, tja, mijn woonplaats mag hier denk ik al wel bekend zijn, ook omdat Vleer daar wel eens naar refereert. Niet dat ik Vleer hier nu wil beschuldigen van onzorgvuldige omgang met prive gegevens van anderen. Ik heb het zelf wel eens verteld, dus dat is mijn eigen 'schuld'.
Je moet niet te bang zijn. Je zou ook van een of andere RP-er nare berichten ed kunnen krijgen, dus ik vertel ook nooit waar ik precies woon. Wel plaats en wijk, maar dat is dan ook alles.
zondag 29 maart 2009 om 16:27
Gister naar een bandje wezen kijken; best leuk, alleen een beetje lauw publiek. Had volgens mij oogcontact met een leuke vent. Helaas wassie nergens meer te bekennen op het moment dat ik de moed verzameld had om op hem af te stappen......
Al krijg ik stiekem ook wel een rups als ik naar die toetsenist kijk...... leuke jongen! Had hem vanacht gesmst dat het optreden leuk was en dat ik het jammer vond dat de taxi alweer ging, want ik was benieuwd hoe het met hem ging. Kreeg een positief smsje terug; dat hij ook graag bij had gekletst etc. Maja; tis nogal een correcte jongen; ben bang dat versieren zomaar niet gaat lukken....
Vanmorgen posters geplakt in de omgeving voor het JC, vanmiddag markten in de buurt af op zoek naar stof voor mn huis; niets gevonden. En nu koppijn van de weinige slaap......
Al krijg ik stiekem ook wel een rups als ik naar die toetsenist kijk...... leuke jongen! Had hem vanacht gesmst dat het optreden leuk was en dat ik het jammer vond dat de taxi alweer ging, want ik was benieuwd hoe het met hem ging. Kreeg een positief smsje terug; dat hij ook graag bij had gekletst etc. Maja; tis nogal een correcte jongen; ben bang dat versieren zomaar niet gaat lukken....
Vanmorgen posters geplakt in de omgeving voor het JC, vanmiddag markten in de buurt af op zoek naar stof voor mn huis; niets gevonden. En nu koppijn van de weinige slaap......
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

zondag 29 maart 2009 om 19:14
Hee MP!!
hoe was je weekend???
@Pop: Nog een biertje gaan drinken??
@Ingel: jammer dat je niet geslaagd bent voor stof..Je hebt in ieder geval een leuke avond gehad of niet?
De rapporten zijn bijna af! Ik ben nu aan het koken, maar heb geen honger..dat krijg je als de klok een uur vooruit gaat
Ben intussen een beetje een torenvalk aan het bekijken op www.beleefdelente.nl De steenuilen zijn ook erg mooi om te zien!
hoe was je weekend???
@Pop: Nog een biertje gaan drinken??
@Ingel: jammer dat je niet geslaagd bent voor stof..Je hebt in ieder geval een leuke avond gehad of niet?
De rapporten zijn bijna af! Ik ben nu aan het koken, maar heb geen honger..dat krijg je als de klok een uur vooruit gaat
Ben intussen een beetje een torenvalk aan het bekijken op www.beleefdelente.nl De steenuilen zijn ook erg mooi om te zien!

zondag 29 maart 2009 om 20:07
Mmm Indi, het was gewoon heel fijn maar er is weiniog noemenswaardigs wat we hebben gedaan. Vrijdag met de kinderen naar de weekendmeneer gegaan, spelletje gedaan, gekletst, kindjes op bed (die zijn zo heerlijk met zijn vieren, dat alléén is al genieten), daarna kwam er nog iemand langs dus nog meer kletsen, ergens tegen drie uur in bed beland, heerlijk gezoend en lekker in de meneers armen geslapen (hij heeft net zo'n hoge knuffelbehoefte als ik dus dat komt goed uit). Gister lekker getutterd, niks bijzonders gedaan, 's avonds uitgebreid gekookt en gegeten. Ik moest in de avond ergens zijn en ben dus even op en neer gereden. De kinderen waren lekker bij de meneer en dat gaat als vanzelf , erg lekker. Fijn gepraat toen ik terug was, ook over wat we nu hebben samen. Veel te laat naar bed gegaan (half vijf?) weer erg lekker gezoend (slappe knieën...) maar niet meer dan dat omdat we niet helder hebben waarom we méér zouden doen. Vanochtend ontbeten en naar huis gereden.
Details zeggen niets meer, zie je wel. Maar het samenzijn doet mij én hem én de kinderen goed. Zijn jongste vroeg vanmiddag alweer wanneer we elkaar weer gingen zien.
Leuke leraar LM? Vertel eens?
Details zeggen niets meer, zie je wel. Maar het samenzijn doet mij én hem én de kinderen goed. Zijn jongste vroeg vanmiddag alweer wanneer we elkaar weer gingen zien.
Leuke leraar LM? Vertel eens?
anoniem_64778 wijzigde dit bericht op 29-03-2009 20:09
Reden: typo's
Reden: typo's
% gewijzigd
zondag 29 maart 2009 om 20:08
hi xen! alles goed?
indi, weinig spannende details... heb me netjes gedragen, waar ik achteraf misschien wel een beetje spijt van heb...hahaha
Verder een beetje ongelukkig gevallen, en ben nog in het ziekenhuis beland voor foto's, gelukkig niks gebroken dat niet, maar wel wat kneuzingen .
Dus zit fijn aan de pijnstillers.
Verder gaat het goed, echt even goed eruit geweest, even verstand en gedachtes op nul, heeeeerlijk!
Lekker aan het koken dus?
indi, weinig spannende details... heb me netjes gedragen, waar ik achteraf misschien wel een beetje spijt van heb...hahaha
Verder een beetje ongelukkig gevallen, en ben nog in het ziekenhuis beland voor foto's, gelukkig niks gebroken dat niet, maar wel wat kneuzingen .
Dus zit fijn aan de pijnstillers.
Verder gaat het goed, echt even goed eruit geweest, even verstand en gedachtes op nul, heeeeerlijk!
Lekker aan het koken dus?