Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 24 mei 2009 om 21:14
Oh, jullie waren sneller dan ik!
Indi, ik volg met mijn klas de ooievaars op www.beleefdelente.nl Daar zijn 2 kuikens doodgegaan. Dat was wel een schok.
Indi, ik volg met mijn klas de ooievaars op www.beleefdelente.nl Daar zijn 2 kuikens doodgegaan. Dat was wel een schok.
zondag 24 mei 2009 om 21:25
ohoh nu al 5000? teeeeeeering zeg. Ik geef de eer graag aan iemand anders!
Joh, Appel, ik heb t al eens eerder gezegd: een leuke avond met Engelsen heb je sowieso, een kinderarem gegarandeerd + triple van alles
, voor mentale diepgang moet je echter niet gaan (even generaliserend hoor, maar dit is mijn ervaring na 3 engelse vriendjes en tig 'normale' Engelse vriendschappen)
Joh, Appel, ik heb t al eens eerder gezegd: een leuke avond met Engelsen heb je sowieso, een kinderarem gegarandeerd + triple van alles