Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Ik werd er thuis op de bank al ongemakkelijk van. Kun je nagaan hoe het voor haar moet zijn.
PhiIae schreef:
19-05-2019 21:24
Ik werd er thuis op de bank al ongemakkelijk van. Kun je nagaan hoe het voor haar moet zijn.

En dan ook nog vragen "als ik te opdringerig ben, moet je het zeggen". Als je dat moet vragen, ben je te opdringerig.
Maxime gaat bij Nick én zijn moeder wonen :O
anoniem_199331 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 21:29
3.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tot volgende week :hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Is Monique een andere man tegen gekomen??
Alle reacties Link kopieren
WTF??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een zoen tussen R en M?? Toe maar!

Die moeder van Nick hangt enorm aan hem en nu gaan ze daar samenwonen. Dat slaat alles dood vrees ik

M en P groeien naar elkaar toe? O jee, hij zal nu helemaal losgaan.
Tróia schreef:
19-05-2019 21:04
Wat Monique aan heeft! :woa:
Zo zat ik voor de tv, hahaha.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
19-05-2019 21:27
En dan ook nog vragen "als ik te opdringerig ben, moet je het zeggen". Als je dat moet vragen, ben je te opdringerig.
Ja echt he, waarom voelt hij dit niet?
nerdopviva schreef:
19-05-2019 21:27
En dan ook nog vragen "als ik te opdringerig ben, moet je het zeggen". Als je dat moet vragen, ben je te opdringerig.
Oh erg he? Precies wat ik ook zei thuis.
PhiIae schreef:
19-05-2019 21:24
Ik werd er thuis op de bank al ongemakkelijk van. Kun je nagaan hoe het voor haar moet zijn.
Ik ook. Vreselijk. Dit houdt geen mens lang vol. Hoop echt dat hij op een gegeven moment normaal gaat doen anders komt het niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
19-05-2019 21:30
Een zoen tussen R en M?? Toe maar!

Die moeder van Nick hangt enorm aan hem en nu gaan ze daar samenwonen. Dat slaat alles dood vrees ik

M en P groeien naar elkaar toe? O jee, hij zal nu helemaal losgaan.
Ik weet niet wie hier naar 90 day fiancé kijkt, maar ik moest meteen denken aan Colt en z'n moeder. Hadden ze niet bij Maxime kunnen intrekken? Dit kan toch geen goed idee zijn? Zeker weer alleen voor de kijkcijfers.

En wie weet bij Monique en Ronald wat er nog van komt.. dat ze het niet onprettig vond, wil toch zeggen dat ze hem minder afstotelijk vindt dan ik dacht.

En Pascal is echt too much inderdaad.. ik zou helemaal in mijn schulp kruipen van dat overenthousiaste. Of gaan slaan.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
19-05-2019 21:28
Is Monique een andere man tegen gekomen??
Dat kan ook nog! Heeft ze in haar sexy outfits indruk gemaakt op één of andere Spanjaard!
Alle reacties Link kopieren
Pffff wat een eeeeh aparte mensen dit seizoen !
Pascal idd veel te opdringerig.
Monique, wat jullie hier ook al zeiden.

Joost en Millie / Peter en Paul / Nick en Maxime geef ik nog wel een kans.
Alhoewel ik erg benieuwd ben hoe het samenwonen zal gaan. Gezellig intrekken bij je schoonmoeder ?
Alle reacties Link kopieren
Tróia schreef:
19-05-2019 21:04
Wat Monique aan heeft! :woa:
Is daar een plaatje van?
Ik kan morgen la kijken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
:high5: :high5:
LieveMona schreef:
19-05-2019 21:39
Dat kan ook nog! Heeft ze in haar sexy outfits indruk gemaakt op één of andere Spanjaard!
Alle reacties Link kopieren
Gaan samenwonen bij je schoonmoeder in huis, sorry, maar dat heeft toch geen enkele zin? Doel van dat proef-samenwonen was toch juist om elkaar in het dagelijks leven te leren kennen. Nou, dat zal lekker lukken met die dominantie moeder van Nick in de buurt. Ik vrees ook het ergste.

Naar Pascal kijk ik ook met gekromde tenen.... Het zou zo onwijs jammer zijn als hij het verpest met zn opdringerigheid! Volgens mij fluisterde zn zus iets als ‘Doe je wel rustig met haar’ in zn oor, hopelijk herhaalt ze dat de komende dagen nog een keer of honderd voor hem.
En zelfs die psycholoog begon er over. Hij zou er op letten
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
19-05-2019 21:57
En zelfs die psycholoog begon er over. Hij zou er op letten
Ja, alleen jammer dat Pascal al door het advies heen begon te ratelen :facepalm:
Ja inderdaad. Ik vrees dat Mirjam hem niet lang trekt. Dat gaat met samenwonen faliekant fout.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
19-05-2019 21:37
Ik weet niet wie hier naar 90 day fiancé kijkt, maar ik moest meteen denken aan Colt en z'n moeder. Hadden ze niet bij Maxime kunnen intrekken? Dit kan toch geen goed idee zijn? Zeker weer alleen voor de kijkcijfers.

En wie weet bij Monique en Ronald wat er nog van komt.. dat ze het niet onprettig vond, wil toch zeggen dat ze hem minder afstotelijk vindt dan ik dacht.

En Pascal is echt too much inderdaad.. ik zou helemaal in mijn schulp kruipen van dat overenthousiaste. Of gaan slaan.
😂😂😂😂😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
19-05-2019 20:36
Snap monique niet hoor. Ze vindt hem niks, maar als ie voorstelt om even apart van mekaar wat te doen, dan is ze bijna teleurgesteld. Komt iig zo over
Ik denk dat ze ook echt teleurgesteld was. Monique ging er vanuit dat ze een echte catch was. Ronald viel tegen maar alsnog verwachte ze dat hij dan als een hondje achter haar aan zou huppelen. Het is nooit in haar opgekomen dat zij ook wel eens tegen kon vallen.

Ik vond het heel sterk van Ronald dat hij dus liet weten dat hij niet achter haar ging huppelen. Graag 0f niet.
En dat kan Monique niet hebben.
Alle reacties Link kopieren
Die Pascal is een eerste klas griezel zeg, jakkes. Opdringerig, druk, enorm vermoeiend. Heb wel te doen met Mirjam.

Monique doet nogal eens chagrijnig en verongelijkt en die outfit was bizar belachelijk natuurlijk, maar ik geloof ook niet dat ik blij zou worden als ze me gekoppeld hadden aan zo’n simpele halve bejaarde hoor. Hij is heel lief, ja, vast. Maar zoals op twitter iemand schreef: het is bepaald niet het snelste konijntje in het bos. Dat onnozele trek ik echt niet.

De mannen vind ik leuk, benieuwd of dat wat wordt. Joost en Milly, tja, hij is nog zo’n puppy en zij ... ik weet het niet. Maxime en Nick zijn prima samen, maar of het blijvend is betwijfel ik.
Alle reacties Link kopieren
-Nienke- schreef:
19-05-2019 21:59
Ja, alleen jammer dat Pascal al door het advies heen begon te ratelen :facepalm:

Ik wil Pascale toch het voordeel van de twijfel geven, hopelijk valt zijn gedrag te wijten aan de zenuwen.

Ik weet niet of hier mensen zijn die de serie Devious Maids kennen ( van de makers van Desperates housewives) maar voor degene die deze serie wel kennen, Milly praat precies als Evelyn Powell.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Tróia schreef:
19-05-2019 21:04
Wat Monique aan heeft! :woa:
Dit bedoelde ze natuurlijk met meer sexy kleding sinds haar scheiding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven