Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Advies van de vriend van Ronald: geef er gewoon af en toe een rukje aan.
Huh, die kon Ronald niet vatten. (Doen ze wel eens een koe bij de hoorns.)

Nou, ze moeten er gewoon nog hard aan trekken.
Willen ze beiden aan hun trekken komen.
Die preview voor volgende week suggereerde weer wat anders.
Lange warme kus die weer ...

Nou, Petel L. de Vlies gaf gewoon advies aan 2 compleet op internet afgebrande mensen die bij de rijdende rechter waren. Dat was een stel en zij waren op dat moment dé attractie op internet met stapelbrand status.
Was in RTL Boulevard of zo. Daar zat onze Peter ook even. Was een of andere serieuze rechtszaak die lopende was. Zij waren een ander item.

Maar Misschien is er nog hoop op een leukere vakantie.
Ik kan ze beiden wel volgen. Zij zitten op zo'n stomme en sombere vakantiebestemming.
Zitten op een bewoond eiland met alleen maar regen.
:thunder:
Merel7 schreef:
19-05-2019 10:45


Bij boer zoekt vrouw was er ooit een man die na een bepaalde uitzending, waarin hij ongevraagd de slaapkamer van de vrouwen binnen ging, de bijnaam “geile gerrit” (weet zijn naam niet meer) kreeg.
Veel later heeft de man uit de school geklapt. Hij moest van de regie naar de slaapkamer van de vrouwen om een nachtkusje te gaan geven.

Het heeft er veel van weg dat deelnemers misbruikt worden voor de kijkcijfers.
Geert was dat. En inderdaad, Boer zoekt Vrouw is voor een groot gedeelte gescript.
Ik ben nu aan het terug kijken.

Ik denk dat Peter nogal afknapt op het feit dat Paul kinderen heeft (of andersom, ik haal ze nogal door elkaar).
Ik ben het helemaal eens met jullie over Pascal. Hij is in alles opdringerig en overdreven. Het lijkt een houding te zijn. Maar ik erger me mateloos aan hem.

En Monique der kleding..... Tja.
Alle reacties Link kopieren
Al dit soort programma's zijn deels gescript, en zo niet dan bepaalt de productie nog steeds wat er uitgezonden wordt en in welke volgorde/context.
Neemt niet weg dat de deelnemers zulke dingen wel doen en zeggen, het is niet volledig nep.
Alle reacties Link kopieren
balderdash schreef:
19-05-2019 20:19
Ik krijg de kriebels van Pascal.
Hij begint ook in mijn irritatie-zone te komen. Ik hoop dat het de zenuwen zijn
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Tróia schreef:
19-05-2019 20:20
ik vind Peter een beetje koel en afstandelijk reageren.
Ja vond ik ook. Hij lijkt wat geschrokken van Paul zijn gezin
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
19-05-2019 21:15
Ja, echt jammer, want ze zijn een prima match, die onverwachte zoen viel niet in de smaak zag ik, en hoop ook dat Pascal zich realiseert dat hij die zus er gratis bij krijgt, daar moet je ook maar tegen kunnen.
Hoe oud is Mirjam, zou er nog een kind kunnen komen?
47 dus lijkt me onwaarschijnlijk
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue-Heck schreef:
20-05-2019 10:56
Ja vond ik ook. Hij lijkt wat geschrokken van Paul zijn gezin
Dat idee kreeg ik ook.
Wel vreemd dat hij er nooit aan gedacht heeft dat zijn partner kinderen zou kunnen hebben. En dan heeft Paul er 4! En is zelfs al opa.
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
19-05-2019 21:22
Ik zou ook afknappen op Pascal. Hij is veel te opdringerig.
Ja echt :cry: zonde
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
19-05-2019 21:28
Maxime gaat bij Nick én zijn moeder wonen :O
Ik smoorde bijna in mijn koekje toen dat voorbij kwam :HA:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Wat een gezapig feest van Peter en Paul. En heeft RTL die lichtdingen in bulk ingekocht of zo?
Maxime zegt trouwens op huwelijksreis nog dat hij bij haar intrekt.
lise1985 schreef:
20-05-2019 11:03
En heeft RTL die lichtdingen in bulk ingekocht of zo?
Hahahaha precies wat ik ook dacht......
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het raar dat Peter zo schrikt.
De kinderen zijn al volwassen dus hij zal er nooit 'last' van hebben.
Hoogstens wat verjaardagen en kerst maar dat kan ook met neefjes en nichtjes en ik denk dat niemand het vervelend vind als Opa een keer op vakantie is met kerst in tegenstelling tot wanneer kinderen nog thuis wonen.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
20-05-2019 11:03
Wat een gezapig feest van Peter en Paul. En heeft RTL die lichtdingen in bulk ingekocht of zo?
Dacht ik exact! Alle bruiloften hetzelfde met dezelfde zooi waar je mee moet wapperen
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
20-05-2019 11:05
Ik vind het raar dat Peter zo schrikt.
De kinderen zijn al volwassen dus hij zal er nooit 'last' van hebben.
Hoogstens wat verjaardagen en kerst maar dat kan ook met neefjes en nichtjes en ik denk dat niemand het vervelend vind als Opa een keer op vakantie is met kerst in tegenstelling tot wanneer kinderen nog thuis wonen.
Nou hij schrok vooral dat 1 van Paul zijn kleindochters naar hem toe kwam en riep: “OPA PETER,”
Ik zou er ook van terugdeinzen zo gelijk na een paar uurtjes.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Zou dat massale ophalen door ouders, familie en vrienden op Schiphol nou ook verplicht zijn?
AnAppleADay schreef:
20-05-2019 11:05
Ik vind het raar dat Peter zo schrikt.
De kinderen zijn al volwassen dus hij zal er nooit 'last' van hebben.
Hoogstens wat verjaardagen en kerst maar dat kan ook met neefjes en nichtjes en ik denk dat niemand het vervelend vind als Opa een keer op vakantie is met kerst in tegenstelling tot wanneer kinderen nog thuis wonen.

Nou, als ik in mijn omgeving kijk (en op Viva lees) zien opa's en oma's de (klein)kinderen wel vaker dan alleen op verjaardagen en met Kerst. Om over regelmatig oppassen nog maar te zwijgen. Ik snap wel dat hij daarvan is geschrokken.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
20-05-2019 11:14
Zou dat massale ophalen door ouders, familie en vrienden op Schiphol nou ook verplicht zijn?
Ik denk wel dat daar lichtelijk wat druk achter zit.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
nerdopviva schreef:
20-05-2019 11:14
Nou, als ik in mijn omgeving kijk (en op Viva lees) zien opa's en oma's de (klein)kinderen wel vaker dan alleen op verjaardagen en met Kerst. Om over regelmatig oppassen nog maar te zwijgen. Ik snap wel dat hij daarvan is geschrokken.
Inderdaad, ik begrijp ook wel dat hij er even van schrikt.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
20-05-2019 11:14
Nou, als ik in mijn omgeving kijk (en op Viva lees) zien opa's en oma's de (klein)kinderen wel vaker dan alleen op verjaardagen en met Kerst. Om over regelmatig oppassen nog maar te zwijgen. Ik snap wel dat hij daarvan is geschrokken.
Maar de partner van opa hoeft toch niet bij elk bezoek mee?
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
20-05-2019 11:05
Ik vind het raar dat Peter zo schrikt.
De kinderen zijn al volwassen dus hij zal er nooit 'last' van hebben.
Hoogstens wat verjaardagen en kerst maar dat kan ook met neefjes en nichtjes en ik denk dat niemand het vervelend vind als Opa een keer op vakantie is met kerst in tegenstelling tot wanneer kinderen nog thuis wonen.
Als ik een man ontmoet en hij verteld 4 kinderen plus kleinkinderen te hebben moet ik ook wel even slikken.

Ook uitwonende kinderen kunnen voor gedoe zorgen. Het ligt er maar net aan hoe ze met elkaar omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Pascal lijkt erg verliefd op Miriam. Vind het eigenlijk wel grappig. De man lijkt daarin zijn grenzen niet te kunnen bewaken, dat kan hij best leren. Ik vind het een lieve en oprecht man die zich kwetsbaar durft op te stellen. Type man die zichzelf wegcijfert ten gunste van een vrouw. Je kunt het slechter treffen!
AnAppleADay schreef:
20-05-2019 11:33
Maar de partner van opa hoeft toch niet bij elk bezoek mee?

Gezellig. "Schat, zullen we dit weekend lekker weggaan?" "Nee, dat kan niet, zaterdag is Djaimy jarig." En dat bij 4 kinderen en weet ik hoeveel kleinkinderen. Het hoeft niet zo te gaan, maar zijn schrik kan ik me nog steeds goed voorstellen ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven