Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
quote:Blue_Eyes schreef op 29 maart 2009 @ 20:48:

De hele dag is ze aan het koken en nu weet ze niet wat ze kan gaan eten..... Daar klopt iets niet Indi! hahahaha....
BE...

Ik heb door al dat gekook gewoon niet meer zoveel zin in eten denk ik...

Maar ik heb echt niet de hele dag staan koken hoor
Die is misselijk van de kooklucht...dat dacht ik dus ook Indi
Barry wil helemaal geen relatie op het moment maar ik kan hem best even de link naar hier geven (moet ik wel even die berichtjes over ...ehm... verwijderen). Zoals ik al zei, we zijn een soort van 'veilig' voor elkaar, we weten dat we elkaar heel lief vinden maar beiden weten dat we niets meer verwachten dan dat.
Thnx Indi!

Tja wat zal ik zeggen. bewijs moet het uitwijzen. Ik ben er zelf niet bij geweest en kan er dus geen oordeel over vellen.

To MP: ja dat herken ik wel. Zo jammer dat de chemie er gewoon niet is!!! Zo ruk kan dat zijn!
Maar hoe zou ie reageren of reageert ie (als ie t weet) over jouw date van volgende week?

Ik zeg dit omdat R en ik laatst hebben uitgesprroken dat we elkaar het beste gunnen op liefdesgebied en dat terwijl hij daarvoor DE woorden had gezegd...vind dat heel bijzonder (vooral van hem dus). Duidelijk geval van: liefde is ook loslaten
Ik vind dat best dubbel Xenia. Tuurlijk kan ik een man wat gunnen maar ik vind het naar als het daadwerkelijk zo is. Woorden zijn anders dan wanneer het ook echt uitgevoerd wordt is mijn beleving. Wel heb ik het als er een hele tijd overheen is gegaan.

Hebben jullie een relatie?
Ik vind dat toch wel moeilijk hoor. Als mijn ex waar ik 9 jaar samen mee ben geweest een vriend heeft heb ik daar toch wel moeite mee. Ook al heb ik zelf besloten om te stoppen met de relatie maar toch. Ik gun haar het allerbeste maar blijft moeilijk. Althans zo werkt dat bij mij.
Eigenlijk hebben we het daar niet over gehad. Is ook niet van belang, De weekenden samen zijn een soort van rehab, een spa, een health-center. Klinkt bijna zweverig he? Ik voel me zo geaccepteerd (als we door het dorp lopen houdt hij mijn hand vast), zo relaxed (heb bijvoorbeeld tussen alles door 'komt een vrouw bij de dokter' gelezen en moest erg huilen toen ik het uit had en dat kán gewoon, dan houd thij me vast en streelt mijn rug en vraagt of ik iets wil vertellen...), zo geliefd (als we samen slapen duwt hij me bijna uit bed door zijn voortdurende nabijheid). Het gaat niet om wat we daarbuiten doen. Mij maakt het wel uit - om heel eerlijk te zijn maakt dit weekend het lastig komend weekend objectief in tegaan.

Ik vind het wel geweldig van jouw R dat hij jou dat gunt! Knap hoor.
is niet dubbel bij ons Scorpia, hij meent wat ie zegt omdat ie ook weet/heeft besefd dat wij niet bij elkaar passen, maar dus wel van mij houdt. Hij is een exvriendje, hebben ongeveer 2-3 maanden iets gehad, maar al snel bleek dat we niet bij elkaar pasten. Niet qua karakter (introvert contra extravert) maar ook niet 1 qua hobbies en interesses. We hebben een beetje aan-uit vriendschap + nu, waarin eerlijkheid voorop staat zodat er niemand gekwetst kan worden, dat hebben wij ook zo uitgesproken naar elkaar en dat voelt goed.
Ja dan snap ik het. Dan gun je het elkaar ook omdat je elkaar gewoon een mooi persoon vind. Fijn dat die mensen er nog zijn!

En mooi dat jullie toch ook vrienden zijn gebleven ook al is de relatie over. Die kant wil ik ook op.

Ben je op dit moment verliefd Xenia?
Xen, ben jij dan de introverte of de extraverte? In je posts hier zie ik bij vlagen hele persoonlijke dingen maar meestal ben je heel terughoudend met 'eigen' dingen.
MP, ik blijf het maar niet begrijpen...hoe jij t omschrijft, idd wat zweverig maar ok, dan is dat toch liefde?

en eerlijk gezegd vind ik het niet heel fair van jou dat jij hem dan niet vertelt over je date, dat moet dan toch kunnen als het toch niet meer wordt tussen jullie?

Waarom geef je dit geen kans om te groeien?
ik terughoudend???hahaha, ik de extraverte dus....

Begrijp niet helemaal waarom je suggereert dat ik veel van anderen hier drop maar niet over mezelf, tenminste als jij dat zo bedoelt...ik ben - volgens mij - een open boek, moet alleen mezelf wel eens corrigeren omdat ik teveel wil vertellen hier waardoor mijjn privacy in het gedrang komt. En idd ben ik wel een type die eerst aan anderen denkt en dan pas aan zichzelf, dat kan misschien een verklaring zijn voor je opmerking.
Mp: Ik vind je verhaal klinken als een relatie..Zo lees ik het tenminste, maar als het aan chemie ontbreekt...

BE: Ik zou mijn ex ook het liefst zijn nieuwe relatie gunnen, maar ik heb daar nog erg veel moeite mee..zeker omdat hij 3 weken nadat het uitging al met haar samen was na onze relatie van 11 jaar.. Ik kan nog steeds niet oprecht zeggen dat ik hem dit gun..Hij heeft tegen me gezegd dat ie me een nieuwe liefde ontzettend gunt en dat is ook echt oprecht, dat weet ik zeker..
Je bent soms echt wel terughoudend hier, ik denk dat je wel veel dingen zegt maar niet voordat je er erg over hebt nagedacht. Begrijp je wat ik bedoel?

En ik heb het er niet over gehad omdat het schijnbaar niet genoeg van belang is. De zeiler is niet zo in mijn gedachten dat ik hem bij de weekendmeneer bekend wil laten zijn. Bij hem ben ik. en denk ik niet na over wat er buiten 'ons' (ons zessen) er nog is. De zeiler is geen seconde in mijn gedachten geweest.

Wat moet ik laten groeien? De weekendmeneer en ik? Als er niemand langskomt op wie hij of ik verliefd worden doen we deze weekenden over tien jaar nog, zo goed voelen ze. Maar we zijn niet verliefd...
MP: is het dan niet houden van ipv verliefd zijn? Dat het dieper zit?

To Indi: Jeetje meis jammer dat je dat mee hebt moeten maken! Zo knap dat je dan nu zo sterk bent!!!
Ik denk nooit na voordat ik iets zeg, dat was en is vaak een valkuil van mij. Alleen hier moet je af en toe oppassen ivm je privacy. Ik denk dat ik de middenweg ben tussen Miranda en Vleer bijv.

Miranda is heel terughoudend met info over haar priveleven (bravo, want ondanks dat vind ik haar top) en Vleer ' gebruikt' het topic als een dagboek (ook bravo, want dat maakt haar uniek). Ik probeer daar een beetje tussendoor te varen zeg maar. Misschien heb je wel een punt hoor, maar ik moet dat even laten bezinken geloof ik.
En nee, nee Xen je begrijpt me verkeerd: ik vind dat jij heel goed bent in het uitnodigen van anderen om hun dingen aan jou te laten zien, absoluut niet dat jij dingen vertelt die in vertrouwen aan jou zijn verteld!
oh je bedoelt dat ik meer doorvraag, daar waar anderen dat niet durven te vragen? Waardoor anderen meer van zich l(moeten) laten zien, en ik mezelf meer naar de achtergrond druk?
Ja denk dat het dat is. Je reageert minimaal op vragen van anderen (niet negatief meisje!!) maar bent zo geïnteresseerd in anderen dat zij over zichzelf vertellen en jouw ding laten zitten.
quote:Scorpia1978 schreef op 29 maart 2009 @ 21:36:

To Indi: Jeetje meis jammer dat je dat mee hebt moeten maken! Zo knap dat je dan nu zo sterk bent!!!

Dat is zeker jammer, Scorpia..Maar ik ben er wel sterker uitgekomen en ik gun mezelf gewoon het allerbeste nu..Ik kom voorlopig op de eerste plaats.. (best egoistisch misschien)

En MP; Is het inderdaad niet zo dat het al veel dieper zit?? Is het niet gewoon houden van??

En ik waardeer iedereen op dit forum zoals hij of zij is..iedereen heeft "wat"..daarom is het hier ook zo gezellig!
ok mp, maar ik voel t niet zo hoor dat ik met mijn ' ding' blijf ziten, kan hier best wel veel kwijt over mijzelf. Maar t klopt misschien wel dat ik niet alles vertel, wil ook niet altijd betweterig overkomen, zo van ' oh dat heb ik ook meegemaakt'.
Dat herken ik wel Xen. Ik bedoel ook niet dat ij met je ding 'blijft zitten', meer dat je 'jouw ding' zelf oplost en liever iemand anders 'ding' opppakt. Ik denk dat jij extravert lijkt te zijn maar dat eigenlijk niet bent, omdat wat je echt raakt je niet zomaar deelt.
Thanks Xen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven