(Jong) zwanger worden vanaf juni 2019
zaterdag 25 mei 2019 om 22:28
Mijn vriend en ik gaan het proberen: zwanger worden. Mijn spiraal is recent verwijderd en we hebben besloten ervoor te gaan. Ik ben vrij jong (23), hij 10 jaar ouder. Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus vanaf hier kan ik het gaan bijhouden. Tot nu toe nooit bezig geweest met mijn cyclus en dus geen idee of deze regelmatig/onregelmatig is. Ik ben ook vrij bleu wat betreft zwanger worden. Ik heb mij een beetje ingelezen en heb ovulatietesten besteld, dus ik ben benieuwd!
Het lijkt me leuk om een groepje te vormen met andere vrouwen die zo rond nu het gaan proberen
Bij reacties zal ik een tabel aanmaken.
Het lijkt me leuk om een groepje te vormen met andere vrouwen die zo rond nu het gaan proberen
Bij reacties zal ik een tabel aanmaken.
zondag 26 mei 2019 om 12:22
Ik had opgezocht dat als je je cyclus niet weet, dat je ca. 17 dagen voor je ongesteldheid kan testen, dus dat je elke dag een testje doet een week na mijn ongesteldheid vanaf nu. Ik kan er wat meer of minder doen. Dan kan je je ovulatie zo toch "opzoeken" had ik begrepen. Om toch nog 'raak' te schieten.Anoniem262821034 schreef: ↑26-05-2019 11:37Waarom ovulatietesten als je nog geen flauw idee hebt van je cyclus?!![]()
Vanwaar de sarcastische toon?
zondag 26 mei 2019 om 12:28
zondag 26 mei 2019 om 12:33
O haha, sorry dat kwam wel zo over.
Ik wil gewoon weten wanneer mijn ovulatie plaatsvindt, op welke dag ongeveer. Draagt bij aan opheldering over mijn cyclus en we zijn heel enthousiast sinds we hebben besloten. Het is geen haast per se, maar we willen wel graag
en ook het bewustzijn van "dit zou de verwekking wel eens kunnen zijn" vinden we prettig en romantisch. Dan vind ik het wel fijn om te weten of ik ovuleer de ja of de nee.
Ik wil gewoon weten wanneer mijn ovulatie plaatsvindt, op welke dag ongeveer. Draagt bij aan opheldering over mijn cyclus en we zijn heel enthousiast sinds we hebben besloten. Het is geen haast per se, maar we willen wel graag