NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
goedesmorgens

ik ben een soort van wakker, even thee dan was aanzetten aan eten

lot heeft sinds gisterenavond een vriendje Sjakie genaamd en het zijn de beste vriendjes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nee te vroeg gejuicht, zie dat de klok zich nog niet heeft aangepast. Gloeiende.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ohhhhhhhhhhhhhhhh wat schattig, straks kleine sjakies? Mogen we een foto zien?
haaaaaai en baaaai

ben naar de markt, spreek jullie vanmiddag weer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goedemorgen allemaal

Ik ben gisteren gewoon een uur kwijt geraakt. Zo gek. Kan em ook nergens meer vinden
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
die vader van bing heeft een gloeiend irritante lach, ik wil de televisie met hem het raam uitgooien
Wie is Bing?

Wie is zijn vader?

*heeft overduidelijk geen TV*
zet m dan gewoon op een andere zender its...

Inadje, hoest met je vrucht?
Zwitsers klokje moet je ook hebben Inad, dan ben je geen tijd kwijt .
Bij mij staat mijn klok van de auto eindelijk weer op tijd

En Frikandels wekker ook, die was al een half jaar te lui om hem op wintertijd te zetten. Was 23 keer drukken en daar had hij geen zin in Nee, elke keer met de wekker zetten terugrekenen hoe laat het dan eigenlijk is is makkelijker
ik heb dus twee weken geleden mijn auto klokje goed gezet (omdat itsman bij me in de auto zat en zich daar dus aan irriteerde)

is het bij jullie ook zo heerlijk zonnig
*check, moet morgen even het boekje van de auto gaan zoeken hoe je die tijd ook al weer veranderd. Nee is hier helaas geen uur verschil, kwestie van 3 uur, 24 min en 50 sec. Niet zo makkelijk te rekenen hoe laat het dan eigenlijk is*
Ik ben net zo lui als Frikandel geloof ik

*gaat meteen naar de winkel voor Zwitserse klok en meteen ook maar berg chocola in de Alpenweidewinkel hier in de stad *

Sun, gaat prima. Voel nu heel regelmatig bewegingen. Zo leuk. Hoest met je geworpen jong en al eerder geworpen jong?
hoe gaat het met de wii sun,

wij hebben dus weer herondekt hahahaha, en nu heb ik dus weer opnieuw spierpijn
Hoever ben je nu Inad? Grappig he, als je zwanger van de tweede bent, dat je die bewegingen dan zo snel herkent...

Wanneer krijg je je echo? en willen jullie weten wat t is?

Sunzoon en kleintje gaan goed, kleintje snapt blijkbaar dat ie een uur langer moet slapen met de zomertijd, en zoon snapt dat ook, die moet alleen nog even afleren dat je niet boos op mama moet worden als ze je sochtends eigenlijk om half zeven wakker maakt om naar school te gaan. Mama kan daar niks aan doen dat t ineens half acht is
wii is leuk, maar ik geloof dat sunzoon m leuker vindt dan ikzelf. Ik had mn knie verdraaid met bowlen( ik moet ook helemaal niet sporten, das gewoon niks voor mij, ik raak altijd gewond)

maar ik wil nog wel een balanceboard hebben, want snowboarden lijkt me wel erg leuk.
Zit nu in de 16e week, Sun. Herken bewegingen inderdaad van toen met Chica, voelde ze nu volgens mij al in week 14.

Moet nog echo afspraak maken, met 20 weken, krijg bij eerstvolgende verloskundige-afspraak een verwijsformulier mee.

Fijn dat het zo lekker gaat en ze zo goed met tijd omspringen

Hoe oud is kleinste nu inmiddels?
Oja, we willen het wel weten. En vrienden en familie mogen het dan ook weten. Kom het dan wel buiten t forum om melden
Leuk hoor, dat je t al voelt. Kan je nog even langer van de momentjes alleen-met-vrucht-zonder-handen-van-jan-en-alleman-op-je-buik genieten, want niemand voelt t nu nog van buitenaf. Ik vond dat heel fijn

Spannend, ben benieuwd wat t is. Wat wil Chica graag hebben?

Kleintje is nu 14 weken. Gaat snel. Hij was vorige week 6.5 kilo en 62 cm, dus een heel gemiddeld mooi kindje.

Ik zal je wel ff een foto mailen. (haha trotse mama )
Pffft hoef niet te meelen natuurlijk, nieuwe foto's staan op mn hyves sinds vorige week
ik vind het altijd zo grappig om te lezen als mensen het over gemiddelde kindjes hebben. Geen idee hoe dat eruit moet zien hahahaha gemiddeld

Mmmz sjakie de caaf zit in mijn trui en hij wil er niet meer uit. Denk dat ie mee werken wil
dat betekent gewoon dat ie precies goed is its

niet te lang, niet te kort, niet te dun en niet te dik. Gemiddeld dus. Hij is alleen extreem mooi naast al dat gemiddelde
Zo, broodje gezond met kaas en KOMkommer Ben weer lekker bezig.
Goeiemorgen!
hoe laat moet je beginnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven