NIET-groepje
maandag 30 maart 2009 om 11:10
maandag 30 maart 2009 om 11:30
*check, moet morgen even het boekje van de auto gaan zoeken hoe je die tijd ook al weer veranderd. Nee is hier helaas geen uur verschil, kwestie van 3 uur, 24 min en 50 sec. Niet zo makkelijk te rekenen hoe laat het dan eigenlijk is*
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 30 maart 2009 om 11:31
Ik ben net zo lui als Frikandel geloof ik
*gaat meteen naar de winkel voor Zwitserse klok en meteen ook maar berg chocola in de Alpenweidewinkel hier in de stad *
Sun, gaat prima. Voel nu heel regelmatig bewegingen. Zo leuk. Hoest met je geworpen jong en al eerder geworpen jong?
*gaat meteen naar de winkel voor Zwitserse klok en meteen ook maar berg chocola in de Alpenweidewinkel hier in de stad *
Sun, gaat prima. Voel nu heel regelmatig bewegingen. Zo leuk. Hoest met je geworpen jong en al eerder geworpen jong?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 30 maart 2009 om 11:44
Hoever ben je nu Inad? Grappig he, als je zwanger van de tweede bent, dat je die bewegingen dan zo snel herkent...
Wanneer krijg je je echo? en willen jullie weten wat t is?
Sunzoon en kleintje gaan goed, kleintje snapt blijkbaar dat ie een uur langer moet slapen met de zomertijd, en zoon snapt dat ook, die moet alleen nog even afleren dat je niet boos op mama moet worden als ze je sochtends eigenlijk om half zeven wakker maakt om naar school te gaan. Mama kan daar niks aan doen dat t ineens half acht is
Wanneer krijg je je echo? en willen jullie weten wat t is?
Sunzoon en kleintje gaan goed, kleintje snapt blijkbaar dat ie een uur langer moet slapen met de zomertijd, en zoon snapt dat ook, die moet alleen nog even afleren dat je niet boos op mama moet worden als ze je sochtends eigenlijk om half zeven wakker maakt om naar school te gaan. Mama kan daar niks aan doen dat t ineens half acht is
maandag 30 maart 2009 om 11:46
maandag 30 maart 2009 om 11:47
Zit nu in de 16e week, Sun. Herken bewegingen inderdaad van toen met Chica, voelde ze nu volgens mij al in week 14.
Moet nog echo afspraak maken, met 20 weken, krijg bij eerstvolgende verloskundige-afspraak een verwijsformulier mee.
Fijn dat het zo lekker gaat en ze zo goed met tijd omspringen
Hoe oud is kleinste nu inmiddels?
Moet nog echo afspraak maken, met 20 weken, krijg bij eerstvolgende verloskundige-afspraak een verwijsformulier mee.
Fijn dat het zo lekker gaat en ze zo goed met tijd omspringen
Hoe oud is kleinste nu inmiddels?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 30 maart 2009 om 11:58
Leuk hoor, dat je t al voelt. Kan je nog even langer van de momentjes alleen-met-vrucht-zonder-handen-van-jan-en-alleman-op-je-buik genieten, want niemand voelt t nu nog van buitenaf. Ik vond dat heel fijn
Spannend, ben benieuwd wat t is. Wat wil Chica graag hebben?
Kleintje is nu 14 weken. Gaat snel. Hij was vorige week 6.5 kilo en 62 cm, dus een heel gemiddeld mooi kindje.
Ik zal je wel ff een foto mailen. (haha trotse mama )
Spannend, ben benieuwd wat t is. Wat wil Chica graag hebben?
Kleintje is nu 14 weken. Gaat snel. Hij was vorige week 6.5 kilo en 62 cm, dus een heel gemiddeld mooi kindje.
Ik zal je wel ff een foto mailen. (haha trotse mama )
maandag 30 maart 2009 om 12:11