Hopeloos verliefd.. Gaat dit ooit over?

30-03-2009 11:47 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopeloos verliefd zijn, kennen jullie dat gevoel 1,5 jr later nog steeds hopeloos verliefd zijn op je ex? Nou ik heb dit al 1,5 jr ben graag bij hem en doe er nog steeds alles aan om samen met hem te zijn. Smsje hier Smsje daar zullen we hapje eten? Zal ik wat komen drinken... Hij is voor mij echt de ware.. moeilijk want zo komt er nooit een nieuwe vent op m'n pad! Ik vraag me vaak af hoor.. ben ik toe aan iets nieuws? Nee wil gewoon HEM!!! Hij is voor mijn nmmr. 1. Hoe zielig ook, ik weet het.. maar mis hem nog steeds elke dag! En de reden dat het over is...??? Hij d8 dat ik elk moment zou vreemdgaan! Hij had het gevoel dat ik moeilijk te vertouwen was, hij weet dat ik niet ben vreemdgegaan en dat zegt hij ook! Maar hij heeft wel moeite mij te vertrouwen.. En wrom...?? MSN!! Hij d8 dat ik op msn met een goede vriend sexueel had afgesproken!! NIET DUS!!

Ik wil hem nog steeds terug.. zou er alles aan willen doen. Nu 1,5 jr later nog steeds geen nieuwe liefde.. probeer het afentoe wel, maar laat een man niet dichterbij dan dat ik wil! WIL HEM!! Hij is ook zo op zoek naar liefde.. maar niet naar mijn liefde..

Ik denk elke dag wel aan hem, en vooral hoe mijn leven met hem was.. Hij en zijn 2 kids.. ons huisje.. en we zouden gaan trouwen! En als alles op de rit was aan een 3e kindje (ons 1e kindje) beginnen! En nu....??? Ik kan en wil gwoon niet meer.!

I know.... het is ook zo ingewikkeld!!!! Ik weet het allemaal.. ben ook zoooo dom!! En voor mij de ware...? ja waarom eigenlijk... het voelde goed, we waren samen eg een geweldig stel.. gek op zijn kinderen en na 2 mnd woonde we al samen!! Hij vroeg me ten huwlijk... en dit alles voelde heerlijk gewoon zoals het hoorde te zijn!

En mischien is e rnog wel iemand die op me w8! Ik wil er ook zo graag voor open staan!! Maar weet gwoon niet hoe! (f) Pff zucht!

Trouwens 26
Overigens hij is NIET de liefde van je leven en hij is NIET de ware. Er is namelijk 1 ding waar een 'ware liefde' aan moet voldoen.... het moet wederzijds zijn. En laat dat nu net ontbreken.

Meis komop zeg, je bent 20, de liefde van je leven ga je echt nog tegenkomen hoor. Dat je 'verslaafd' aan hem bent wil niet zeggen dat het de liefde van je leven is. Dat verschil moet je og leren zien.
Mijn mond valt open. Je bent al 26???
quote:Snoeppie schreef op 30 maart 2009 @ 12:40:

I know.... het is ook zo ingewikkeld!!!! Ik weet het allemaal.. ben ook zoooo dom!! En voor mij de ware...? ja waarom eigenlijk... het voelde goed, we waren samen eg een geweldig stel.. gek op zijn kinderen en na 2 mnd woonde we al samen!! Hij vroeg me ten huwlijk... en dit alles voelde heerlijk gewoon zoals het hoorde te zijn!

Heerlijk? euh wat dacht je van een beetje te voortvarend, zeker omdat hij ook verantwoordlijkheden heeft ten opzichte van zijn twee kinderen... klinkt wederom niet echt volwassen en verstandig

En mischien is e rnog wel iemand die op me w8! Ik wil er ook zo graag voor open staan!! Maar weet gwoon niet hoe! (f) Pff zucht!

begin eens met het contact te stoppen...kom je al een heel eind.

Trouwens 26
quote:Snoeppie schreef op 30 maart 2009 @ 12:29:

[...]

Jmmr dat je zo verschrikkelijk negatief bent!!! 20?? Nou nee... en trouwens doet leeftijd ertoe...? Nou hier aan deze kant niet...

Is mijn gevoel, en volgends mij mag je gevoel uitspreken!

Wij hadden eg wel een top relatie!! Alles erop en eraan! Alles.. en dat dit nu zo ver heeft kunnen komen.. dat ik moet ik nemen zoals het is!! Maar voor mij ontzettend moeilijk!!

Nogmaals zo jmmr dat je zo NEGATIEF BENT!!!!

Tja, dat soort reacties kun je wel een beetje verwachten als je je verhaal op een forum plaatst... niet iedereen roept wat jij wil horen. Dat is niet zozeer negatief, maar naar mijn idee meer een andere manier van tegen de dingen aan kijken, wat forummen voor mij juist interessant maakt... Als je dan meteen zo kwaad wordt, werk je alleen maar meer van dat soort reacties in de hand.

En geloof me, ik weet hoe het is om niet over een ex heen te kunnen komen. Ik heb letterlijk nog jaren achter de mijne aan gezeten. Zonder succes. Tot er een nieuwe kwam. Een veel betere, met wie ik een fijne, gezonde, vertrouwensvolle relatie heb die ik nooit meer zou willen inruilen voor de instabiele relatie met die ex waar ik nog zo verliefd op dacht te zijn. Achteraf gezien denk ik dat ik vooral zo aan hem hing omdat ik niet alleen wilde zijn.

Het is niet voor niks uit. Hoe hard het ook is: als jullie echt zo'n goed team waren, waren jullie nog wel bij elkaar.

Tip: lees eens het boek 'Als je hém niet meer wilt' van Greg Behrendt. Dat heeft mij ontzettend geholpen die laatste stap te zetten en écht met mijn ex te kappen. Gewoon volhouden, het gaat vanzelf beter. Ook bij jou.
quote:Oriane schreef op 30 maart 2009 @ 12:39:

[...]

Nou die is feitelijk supersimpel; Door jezelf een schop onder je kont te geven en het vreselijk graag te willen.Hoe hard dat ook klinkt.

Komop meid. Het is anderhalf jaar uit, dus toen je 18,5 was ging het uit. Je hebt nog een leven voor je. Als je iets niet moet willen is het op die leeftijd een kindje van zo'n kerel joh. Schraap de laatste restjes van je zelfrespect bij elkaar en ga leven.Ik ben 26

quote:Oriane schreef op 30 maart 2009 @ 12:41:

Overigens hij is NIET de liefde van je leven en hij is NIET de ware. Er is namelijk 1 ding waar een 'ware liefde' aan moet voldoen.... het moet wederzijds zijn. En laat dat nu net ontbreken.

Meis komop zeg, je bent 20, de liefde van je leven ga je echt nog tegenkomen hoor. Dat je 'verslaafd' aan hem bent wil niet zeggen dat het de liefde van je leven is. Dat verschil moet je og leren zien.niet zijn wie ik ben, maar worden wie ik was~!
quote:Snoeppie schreef op 30 maart 2009 @ 12:48:

[...]

niet zijn wie ik ben, maar worden wie ik was~!Je kunt nooit meer worden wie je was omdat je nu deze ervaring hebt meegemaakt in je leven. Dat vormt me. Het enige dat je kunt doen is je lering daaruit trekken en jezelf vormen naar de nieuwe jij. Die niet wanhopig op een lutser wacht die haar niet eens wil. Maar haar leven indeelt om haar zelf heen... niet om hem heen.
quote:Snoeppie schreef op 30 maart 2009 @ 12:48:

[...]

niet zijn wie ik ben, maar worden wie ik was~!Niet zijn wie je was maar worden wie je bent
quote:Boomkat schreef op 30 maart 2009 @ 12:45:

[...]

Tja, dat soort reacties kun je wel een beetje verwachten als je je verhaal op een forum plaatst... niet iedereen roept wat jij wil horen. Dat is niet zozeer negatief, maar naar mijn idee meer een andere manier van tegen de dingen aan kijken, wat forummen voor mij juist interessant maakt... Als je dan meteen zo kwaad wordt, werk je alleen maar meer van dat soort reacties in de hand.

En geloof me, ik weet hoe het is om niet over een ex heen te kunnen komen. Ik heb letterlijk nog jaren achter de mijne aan gezeten. Zonder succes. Tot er een nieuwe kwam. Een veel betere, met wie ik een fijne, gezonde, vertrouwensvolle relatie heb die ik nooit meer zou willen inruilen voor de instabiele relatie met die ex waar ik nog zo verliefd op dacht te zijn. Achteraf gezien denk ik dat ik vooral zo aan hem hing omdat ik niet alleen wilde zijn.

Het is niet voor niks uit. Hoe hard het ook is: als jullie echt zo'n goed team waren, waren jullie nog wel bij elkaar.

Tip: lees eens het boek 'Als je hém niet meer wilt' van Greg Behrendt. Dat heeft mij ontzettend geholpen die laatste stap te zetten en écht met mijn ex te kappen. Gewoon volhouden, het gaat vanzelf beter. Ook bij jou.Dit is nou eens iets waar ik wat aan heb! Thx.. is het indd omdat ik niet all1 wil zijn, en omdat ik ons nog steeds zie als een gelukkig happy stelletje!! Vermoeiiend... Thx voor je tip! ga meteen ffies googlen. (f)(f)(f)
Nou een beetje serieuze zelfreflectie zou al wonderen doen hoor...

je bent ten slotte een beetje te oud om in sprookjes te geloven
Als iemand je na 2 maanden al ten huwelijk vraagt moet er wel een alarmbelletje gaan rinkelen hoor!! Lijkt me echt niet normaal en daarnaast ook ontzettend onverantwoord voor iemand om dat te doen met twee kleine kinderen!
quote:Pear schreef op 30 maart 2009 @ 12:55:

Als iemand je na 2 maanden al ten huwelijk vraagt moet er wel een alarmbelletje gaan rinkelen hoor!! Lijkt me echt niet normaal en daarnaast ook ontzettend onverantwoord voor iemand om dat te doen met twee kleine kinderen!Neeeeeeee We woonde samen na 2 mnd dat trouwen was pas later in onze relatie... veel later!!
quote:Snoeppie schreef op 30 maart 2009 @ 12:57:

[...]

Neeeeeeee We woonde samen na 2 mnd dat trouwen was pas later in onze relatie... veel later!!Je bent wel snel boos, he? Na twee maanden samenwonen is met twee kleine kinderen ook niet bepaald stabiel.
quote:Snoeppie schreef op 30 maart 2009 @ 12:57:

[...]

Neeeeeeee We woonde samen na 2 mnd dat trouwen was pas later in onze relatie... veel later!! En daarnaast dat samen wonen hebben we in goed overleg gedaan met zijn kinderen die de ene wk bij ons waren en de ene wk bij hun moeder!! Daar was dus niets mis mee... zouden de mannetjes zeggen NEE, dan hadden wij dit geaccepteerd, maar ze vonden dit super!! En dat ging ook ontzettend goed...
[quote]Parnell schreef op 30 maart 2009 @ 12:58:

[...]

Nou nee hoor... Maar vind wel dat je snel je vooroordeel klaar heb!
Huh? Het ging toch juist niet goed? Dat is toch het hele probleem hier?
Pardon? een volwassen beslissing overleggen met zijn twee kleine kinderen en daar de eindverantwoording bij leggen?

Als zei nee zouden zeggen was het ook goed?

Daar is goed over nagedacht.. ik lees inderaad dat jullie hele verstandige en weloverwogen beslissingen nemen....
quote:Snoeppie schreef op 30 maart 2009 @ 12:59:

[quote]Parnell schreef op 30 maart 2009 @ 12:58:

[...]

Nou nee hoor... Maar vind wel dat je snel je vooroordeel klaar heb! Oh, misschien dom, maar ik interpreteer rode en agressief kijkende smiley's altijd als boosheid. Maar je hebt gelijk dat ik snel mijn vooroordeel klaar heb. Ik had je namelijk ingeschat als een naief meisje van 20 dat door de eerste de beste sprookjes van een boerenlul van haar sokken is geblazen en het nu niet kan accepteren. Maar ik kom er nu achter dat je al 26 bent en willens en wetens domme keuzes maakt. Wat een dom vooroordeel had ik daar klaar. Overigens is het 'oordeel' in die context, maar dat terzijde.
quote:liselore schreef op 30 maart 2009 @ 13:02:

Pardon? een volwassen beslissing overleggen met zijn twee kleine kinderen en daar de eindverantwoording bij leggen?

Als zei nee zouden zeggen was het ook goed?

Daar is goed over nagedacht.. ik lees inderaad dat jullie hele verstandige en weloverwogen beslissingen nemen....

How How... kleine kinderen maken julli er zelf van!! Ze zijn klein maar niet meer mini klein!

Maar goed... Het maakt ook allemaal niet uit.. ben blij met jullie mening! En eerlijk is eerlijk ik kan hier wel wat meeJj

Thx Everybody!
Nou ik ben heel benieuwd wat je er mee kan.

Wat ga je nu doen dan?
Je hoeft niet meteen boos te worden inderdaad. Stel je voor dat jij moeder bent van twee kleine kinderen, dan zou je toch ook niet willen dat je ex z'n nieuwe vriendin al na twee maanden bij hem (en dus de kinderen) in laat trekken. Wel of geen goedkeuring van de kinderen, het is gewoon niet verstandig. Als je zó zeker bent van je liefde voor elkaar kan je best nog even wachten met samenwonen. Gemengde gezinnen hebben over het algemeen jaren de tijd nodig om een stabiel geheel te vormen.

Ik oordeel niet, het is gewoon mijn mening dat het zeer onverstandig is om na 2 maanden al bij iemand in te trekken die twee kleine kinderen heeft!
quote:liselore schreef op 30 maart 2009 @ 13:12:

Nou ik ben heel benieuwd wat je er mee kan.

Wat ga je nu doen dan?

Misch moet ik 't proberen te laten rusten, hem niet meer op te zoeken! zijn nmmr wissen en doorgaan met leven..

En mezelf afvragen wrom ik ons zo een geweldig team samen vond....??? Of indd eens opzoek gaan naar mezelf...
quote:Pear schreef op 30 maart 2009 @ 13:21:

Je hoeft niet meteen boos te worden inderdaad. Stel je voor dat jij moeder bent van twee kleine kinderen, dan zou je toch ook niet willen dat je ex z'n nieuwe vriendin al na twee maanden bij hem (en dus de kinderen) in laat trekken. Wel of geen goedkeuring van de kinderen, het is gewoon niet verstandig. Als je zó zeker bent van je liefde voor elkaar kan je best nog even wachten met samenwonen. Gemengde gezinnen hebben over het algemeen jaren de tijd nodig om een stabiel geheel te vormen.

Ik oordeel niet, het is gewoon mijn mening dat het zeer onverstandig is om na 2 maanden al bij iemand in te trekken die twee kleine kinderen heeft!

Ben heel blij dat jij je eigen mening heb! En dat respecteer ik! Wel wijk je een btje van m'n verhaal af.. die kinderen staan hier nu buiten... En ik heb altijd geleerd, als iets goed voeld (op dat moment) moet je er voor gaan! Dat deden wij toen dus ook!

Thx anyway!
Hoe oud zijn zijn kinderen en hoe oud is je ex?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven